میکرودرم چه فوایدی دارد ؟

 میکرودرم ابریژن روشی برای زیبایی و جوانسازی : اساس این روش لایه برداری از پوست با استفاده از تکنیک‌های مختلف است. این روش زیبایی برای تمامی افراد با رنگ پوست‌های مختلف، ایمن و موثر است.
 هر روش جوانسازی پوست، یک سری فواید دارد. این روش هم نه فقط از این قاعده مستثنی نیست، بلکه فواید بسیار مطلوبی را هم با خود به همراه دارد.
بهترین فواید میکرودرم عبارت است از :

بهبود لکه‌های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست‌های تیره شده (زیر بغلمیکرودرم ابریژن روشی برای زیبایی و جوانسازی : اساس این روش لایه برداری از پوست با استفاده از تکنیک‌های مختلف است. این روش زیبایی برای تمامی افراد با رنگ پوست‌های مختلف، ایمن و موثر است. و کشاله ران)
لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب تر برای آن می‌شود
کاهش چین و چروک‌های زیر پوست صورت مثل چین‌های ظریف دور چشم
کاهش سوراخ‌های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچک‌تر کردن آن‌ها
اثر عمقی‌تر این روش، افزایش غلظت کلاژن پوست است. این ماده اصلی ترین ماده ی موثر در شادابی و جوانی پوست صورت است.
میکرودرم برای جای جوش موثر است؟
تقریبا در بسیاری از افراد جای جوش‌های چرکین به سرعت و بدون هیچ مشکلی خوب می‌شود. اما ممکن است جای جوش‌ و آکنه در برخی از افراد به صورت لکه‌های قرمز یا قهوه‌ای رنگ یا فرورفتگی یا چال شدن پوست باشد. میکرودرم برای جاش جوش گزینه‌ای کاملا مناسب است که می‌تواند به راحتی و طی چندین جلسه این ضایعات را به طور کامل از بین ببرد.


معایب پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن چیست؟
اگر بخواهیم در مورد معایب و مضرات یک فعالیت زیبایی سخن بگوییم، شرط آن این است که آن خدمت توسط یک فرد متخصص و حرفه ای انجام شود نه تکنسین‌های بی تجربه چرا که اکثر کاستی هایی که پس از عمل زیبایی دچار آن می‌شویم شالوده اشتباهات و خطاهای فردی است که آن خدمت را انجام می دهد. با این حال هر عمل زیبایی می‌تواند معایب و عوارضی داشته باشد. قرمزی پوست و جوش زدن بعد از میکرودرم می‌تواند از عوارض این روش جوانسازی پوست باشد. البته جای نگرانی نیست. با مراقبت بیشتر و بهتر از پوست خود می‌توانید این عوارض را به راحتی به صفر برسانید.
فواید میکرودرم ابریژن
هدف از میکرودرم ابریژن، رسیدن به پوستی جوان، نرم، درخشان است. مراجعین میکرودرم ابریژن معمولاً برای رفع مشکلات زیر مراجعه می‌کنند:

۰چین و چروک‌های سطحی و ظریف
۰شل شدن پوست
۰ناهماهنگی در رنگ پوست
۰ناهماهنگی در بافت پوست
۰خال‌ها و ضایعات قهوه‌ای رنگ ناشی از افزایش سن
۰لکه‌های تیره‌ای که بعد از درمان آکنه به جا می‌مانند
۰جای زخم یا اسکار
۰ملاسما



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb