بخواب و لاغر شو

بخواب و لاغر شو

مگر ممکن است با دراز کشیدن همانند ورزش، چربی بدن را از بین برد و لاغر شد؟ بله، با معجزه دستگاه های لاغری اکسیر همچون لیم فستیم (LYm fphastim) تجمع چربی های بدن از بین می روند. دستگاه لیم فستیم دستگاه اکسیر شهرک غرب، ساخت کمپانی Btl انگلستان است.

 

مراحل درمان با دستگاه لاغری موضعی لیم فستیم

مراجعه کنندگان مرکز اکسیر شهرک غرب در فضای آرام اتاق، با پوشیدن روپوشی که متصل به دستگاه لیم فستیم است بر روی تخت دراز می کشند. برای پوشیدن روپوش نیاز نیست که افراد لباس های پوشیده خود را در بیاورند. دستگاه لیم فستیم بسیار پیشرفته، و دارای تکنولوژی قوی در تمامی مدت درمان است. هنگام درمان نیازی به حضور مداوم پزشک نیست، و تمام لحظات درمان، بدون دخالت دست و جراحت است. در تمامی مدت درمان، احساس لذت همراه با گرمی و شل شدن عضلات را به بیمار می دهد.

 عملکرد دستگاه لیم فستیم، با تولید امواج و فشارهای متناوب در نواحی های مختلف بدن، سبب افزایش گردن خون می شود. این گردش خون بالا، باعث دفع چربی ها می شود.

دستگاه لیم فستیم همانطور که از اسمش پیداست تاثیر مستقیم روی سیستم لنفاوی بدن دارد. به همین دلیل معمولا پزشکان مرکز اکسیر شهرک غرب، بعد استفاده از دستگاه های ایکس ویو و اکسیلیس جهت دفع اسید آمینه و چربیهای زائد از دستگاه لیم فستیم استفاده می کنند.

 

دستگاه لیم فستیم برای چه افرادی کاربرد دارد؟

برای کسانی که بصورت یکدست اضافه وزن دارند و تجمع چربی را فقط در یک ناحیه از بدن ندارند. بطور مثال فقط تجمع چربی را در ناحیه شکم یا پهلو ندارند.

 

رابطه لیم فستیم با ورزش  

‌فرایند دستگاه لیم فستیم روی بدن، مانند ورزش عمل می کند. دستگاه لیم فستیم برای کسانی که ورزش می کنند می تواند خیلی موثر باشد. زیرا لیم فستیم به ورزشکاران کمک می کند از فعالیت بدنی که انجام می دهند، بیشتر نتیجه بگیرند. بطور کلی اگر ورزش می کنید، استفاده از دستگاه لیم فستیم اکسیر شهرک غرب در برنامه ورزشی خودتان داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. همچنین لیم فستیم حتی برای کسانی که درد عضلانی دارند هم استفاده می شود، زیرا جهت ریکاوری بدن خیلی مناسب است.

 

 آشنایی با دستگاه لیم فستیم را اینجا بخوانید.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb