راه های داشتن تناسب اندام

راه های داشتن تناسب اندام

یک بدن خوش اندام در این زمانه خواسته‌ی هر فردی است و جنسیت فرد در این خواسته تاثیری ندارد یعنی شما چه خانوم باشید و چه آقا می‌توانید برای داشتن یک اندام خوب تلاش کنید. برای رسیدن به اندام ایده‌آل هر فرد درواقع یک راه بیشتر وجود ندارد اما گاهی افراد به اشتباه گمان می‌کنند با انجام نصف و نیمه‌ی آن، به آنچه که می‌خواهند می‌رسند و این را راهی جدید می‌دانند. در حالی که راهی که پیش گرفته‌اند اشتباه است، البته شاید بطور موقت و در کوتاه مدت تاثیر داشته باشد و بتواند شخص را راضی کند اما در طولانی مدت فرد خود متوجه می‌شود که درواقع به سراب چیزی که میخواسته دست یافته است نه واقعیت آن.

یکی از اشتباهات رایجی که در افکار عموم افراد وجود دارد این است که گمان می‌کنند لاغر بودن و یا لاغر شدن همان خوش اندام بودن است درحالی که همانطور که چاقی مضرات بسیاری دارد، لاغری هم همینگونه است. باید بدانید که بین خوش اندام بودن و لاغر بودن مرز باریکی است که با مشاوره‌ی درست از دو شخص میتوانید به آن دست یابید؛ دکتر و مشاور تغذیه و مربی ورزشی. احتمالا اسامی رژیم‌های زیادی به گوشتان خورده و توصیه‌های دوستان و اشنایان را برای استفاده از آن‌ها شنیده‌اید و یا حتی تجربه کرده‌اید اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر رژیمی برای فردی مسمر ثمر بوده است قرار نیست برای شما و یا فرد دیگری نیز آن تاثیر را داشته باشد. هر فرد باید بداند شرایط جسمی خاص خود را داراست و تنها کسی که میتواند برای او رژیم درست را انتخاب و تفسیر کند دکتر و مشاوران تغذیه است.

گرفتن رژیم و کاهش وزن و یا افزایش وزن درواقع یک مرحله از راه رسیدن به اندام ایده‌آل است و البته به نوعی میتوان آن را مهم‌ترین مرحله نیز دانست. مرحله‌ی بعدی این راه، ورزش است اما اینکه چه نوع ورزشی و یا چه حرکاتی را فرد باید انجام بدهد، باید توسط مربی ورزشی که علم مربوطه را داشته باشد برای هر شخص تجویز شود.

رژیم و ورزش متناسب با شرایط فرد، دو مرحله‌ی اصلی رسیدن به اندام ایده‌آل است و باید توجه داشت که زمان میبرد تا فرد به خواسته خود برسد اما میشود این زمان را کوتاه‌تر کرد، چگونه؟ با استفاده از دستگاه‌های لاغری که توسط مختصصین مجرب در حوزه‌ی مهندسی پزشکی تولید شده‌اند. کار این دستگاه‌ها این است که چربی‌هایی که در طول سالیان در نقاط مختلف بدن ذخیره شده‌اند و از طریق رژیم و ورزش کاملا حذف نشده‌اند را در کوتاه‌ترین زمان و بدون آسیب به بدن و حتی چربی‌های مفید بدن، از بین ببرند و برای رسیدن به اندام ایده‌آل به فرد کمک کنند.

سه تا از بهترین دستگاهای لاغری که در جهان وجود دارد را به اختصار معرفی میکنم تا بشود که شما با شناخت درست آن‌ها در بهترین موقعیت از آن‌ها استفاده کرده و به اندام ایده‌آل خود برسید.

دستگاه ایکس ویو دستگاهی‌است که امواج صوتی آکوستیک ویو را با شدت بالایی تولید کرده و با شکست بافت متراکم و سخت چربی، سلولیت را درمان می کند. این دستگاه با مکانیسم امواج صوتی ساخت کشور انگلیس است و دارای اف‌دی‌آی از امریکا و سی‌ای اروپا و همچنین مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران است. این دستگاه به وسیله افزایش جریان خون در مویرگ ها و رگ ها، مایع زیر پوستی را کاهش می دهد، رشته های نگهدارنده چربی متراکم را شکسته و همچنین حالت پوست پرتقالی را درمان می کند، و پوست را به وضعیت طبیعی باز می گرداند. از این دستگاه می توان برای اکثر نواحی بدن به جز اطراف زانو و قفسه سینه استفاده کرد. همه افراد در رده های سنی مختلف می توانند از این روش استفاده کرده و سلولیت خود را به صورت سرپایی و غیر تهاجمی درمان کنند. از آنجاییکه افراد لاغر هم ممکن است دچار سلولیت باشند و روش های درمان چاقی موضعی برای آنها مناسب نیست، بنابراین درمان با ایکس ویو به عنوان موثرترین و بهترین روش درمانی است.

و دومین دستگاه، دستگاه لیم فستیم است. لاغری با دستگاه لیم فستیم 100 درصد طبیعی بوده و بدون هیچ عوارضی است. دستگاه لیم فستیم ساخت کشور انگلیس، و کمپانی معروف بی تی ال و همچنین دارای معتبرترین تائیدیه های جهانی است. خوشبختانه تا به امروز، دستگاه لیم فستیم بدون هیچ عوارضی برای تمامی بیماران بوده است. عملکرد و روش کار دستگاه لیم فستیم اینگونه است که جهت سرعت بخشی و لاغری آسان از نیروی مغناطیسی استفاده می کند. با استفاده از نیروی مغناطیسی در این دستگاه، سلول ها فعال شده و بافت چربی بدن آزاد می شود و این عمل، از طریق تجزیه و تحلیل چربی و آزاد کردن مصرف اسیدهای چرب است. کانال‌های کلسیم تحت تأثیر میدان مغناطیسی قرار گرفته، و در نتیجه باعث انقباض نامحسوس عضلات بدن می شود. عمق نفوذ دستگاه به حدی است که عمیق ترین چربی‌های سخت که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی رود با دستگاه لیم فستیم آب می‌شوند.

و سومین و آخرین دستگاه، دستگاه لاغری اکسیلیس است. لاغری آسان با دستگاه اکسیلیس که جهت و فرم‌دهی بدن، بدون ایجاد برش و عوارض جراحی استفاده می شود. این دستگاه ساخت کشور انگلیس بوده، و برای لاغری سریع و لیفتینگ پوست صورت و بدن استفاده می شود. و روش کار این دستگاه اینگونه است که دستگاه اکسیلیس با ارسال امواج التراسوند و (انرژی امواج صوتی و رادیوفرکانسی) را به سطح زیرین پوست ارسال می کند. امواج ارسال شده به علت دارا بودن گرما، سلول های چربی را می سوزانند. سپس بطور طبیعی و به مرور از کلیه و کبد دفع می شوند. در نتیجه باعث کلاژن سازی، جوانسازی پوست و کاهش چربی می شوند. از نکات مثبت این دستگاه  این است که بعد کاهش وزن و لاغری فرد، پوست شخص شل و افتاده نمی شود و همچنین از این دستگاه برای درمان شل شدگی پوست در نواحی صورت و گردن نیز  استفاده می شود.

باتوجه به توضیحات داده شده، رسیدن به لاغری و خوش اندامی قابل قبول برای هر فرد کار راحتی نیست اما وجود مرکزی مانند مرکز لاغری و زیبایی اکسیر شهرک غرب کار را برای افراد راحت میکند. در این مرکز که پزشکان، مشاوران تغذیه و دستگاه‌های لاغری کارآمد را یکجا جمع کردند تا راه رسیدن افراد به اندام ایده‌آل خود را هموار کنند. تخصص پزشکان ايرانی با بهره گيری از پيشرفته ترين تکنولوژی و دستگاههای روز آمريکا و اروپا در اين مرکز اين امکان را فراهم می آورد تا هموطنان عزيز در فضايی علمی و تخصصی پس از دريافت مشاوره های مورد نياز پزشکی به سوی مناسبترين روش درمانی به منظور بازيابی تناسب اندام و مدل دلخواه و مطلوب با کار بر روی صورت و قسمتهای مختلف بدن و اندام‌ها هدايت شوند. پروتکل‌های درمانی مورد استفاده در اکسير با استفاده از روش‌های کاملا غيرتهاجمی، بدون درد و عوارض جانبی مطابق با استانداردهای جهانی و حداقل هزينه های درمانی تحت نظارت و مديريت مستمر می باشند. اين پروتکل‌ها برگرفته از برندهايی است که دارای تائيديه آمریکا و اروپا و وزارت بهداشت کشورمان است.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 2 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb