پروتیج چیست؟

پروتیج چیست؟

جوانسازی و ترمیم پوست، از دیرباز مورد توجه انسان ها بوده است. همه دوست دارند که طراوات و شادابی پوست خود را در تمام عمر مثل ایام جوانی شان حفظ کنند. به همین خاطر، از سال ها قبل، انواع روش های ترمیمی و محافظتی به کمک علم پزشکی، در راستای تحقق این هدف به کار گرفته شده اند. یکی از تکنیک های جوان سازی موثر ، استفاده از دستگاه اکسیلیس پروتیج است که با امواج رادیو فرکوئنسی کار می کند.

 

کاربردهای دستگاه اکسیلیس پروتیج چیست؟

اگر به دلیل افزایش سن، آسیب نور آفتاب یا عوامل دیگر از دیدن تصویر خود در آینه ناراضی هستید، درمان های غیرتهاجمی سفت کننده پوست Exilis Protégé می توانند ظاهری درخشان به پوست شما ببخشند. بسیاری از افراد با جراحی احساس راحتی نمی کنند یا نمی توانند هزینه های بالای این عمل را بپردازند. برای این افراد، درمان‌های غیرتهاجمی سفت کردن پوست با اکسیلیس می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد و در چند سال گذشته، یکی از بهترین درمان‌ها در اروپا و آمریکا بوده است.

 

مزایای دستگاه اکسیلیس پروتیج:

این دستگاه می تواند در جهت اهداف زیر به کار گرفته شود:

درمان افتادگی پلک

زاویه دار کردن فک

درمان منافذ باز پوست

از بین بردن چربی

لیفت چانه

رفع چین و چروک اطراف چشم

لیفت ابرو

لیفت پیشانی

رفع تیرگی و سیاهی دور چشم

رفع خط خنده

لیفت گردن

لیفت صورت

لیفت گونه ها

جوانسازی دست

از بین بردن خط اخم

رفع غبغب

 

پروتیج چطور باعث چربی زدایی می شود؟

اثرات این درمان سیستم متابولیک بدن شما را تحریک می کند و باعث کوچک شدن سلول های چربی می شود. این روش همچنین می‌تواند باعث شود بدن شما کلاژن جدیدی تولید کند که نتایج سفت شدن پوست را افزایش می‌دهد. یکی از اهداف اصلی درمان‌های غیرتهاجمی سفت‌کننده پوست اکسیلیس پروتیج، کاهش سلولیت عمیق است و نتایج بهتری نسبت به بسیاری از گزینه‌های درمان RF دیگر ارائه می‌دهد.

 

درمان با اکسیلیس برای چه کسانی مناسب است؟

Exilis پروتیج برای اکثر گروه های سنی امن است. این گزینه برای درمان گردن یا صورت عالی است و همچنین برای درمان شلی پوست باسن، پشت، ران، شکم، زانو یا بازوها بسیار موثر است. با انتخاب روش‌های غیرتهاجمی سفت‌کننده پوست اکسیلیس پروتیج، می‌توانید از گزینه‌های جراحی اجتناب کنید و نتایج مشابهی کسب کنید. هزینه و زمان بهبودی برای روش های جراحی می تواند بالا باشد، بنابراین Protégé به عنوان یک جایگزین عالی در نظر گرفته می شود.

 

لیزر اکسلیس چگونه انجام می شود؟

برای استفاده از دستگاه، فرد روی زمین دراز می کشد و یک پد در مقابل بدن قرار می گیرد تا انرژی را هدایت کند. پزشک یا اپراتور با کمک یک هندپیس موجود در دو اندازه کوچک و بزرگ ناحیه درمان را ماساژ می دهد. این دستگاه ناحیه تحت درمان را تا حدود ۴۰ درجه گرم می کند و با کمک یک سیستم خنک کننده خودکار متعادل می شود تا دما بالا نرود. درمان بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه در هر جلسه طول می کشد و گرما در این جلسات در اعماق مختلف توزیع می شود. این درمان نیازی به بیهوشی ندارد و تنها می توان احساس گرما روی پوست و حسی شبیه ماساژ در برخی افراد در طول درمان تجربه کرد.

 

اکسلیس پروتیج برای چه کسانی مناسب است؟

این روش درمانی برای تمامی بزرگسالانی که نیاز به حذف چربی موضعی همراه با جوانسازی و بهبود کیفیت پوست صورت و بدن دارند قابل استفاده است.

 

لیزر Exilis برای چه کسانی مناسب نیست؟

این روش درمانی بی خطر است و تقریباً همه می توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که این روش درمانی برای کاهش وزن مناسب نیست.

 

با لیزر پروتیج چه کاری می توان انجام داد؟

یک روش درمانی غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کاهش چربی صورت و غبغب است ؛ این عمل بطور انتخابی موجب حذف سلول های چربی در مناطق مشکل ساز می شود.

 

شما می توانید برای انجام پروتیج به اکسیر شهرک غرب مراجعه کنید. 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 2 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb