لاغری در یک ماه

لاغری در یک ماه

لاغری سریع و آسان، رویایی دیرینه است که اکثر ما به دنبال آن هستیم. چگونه می توان در کوتاه ترین زمان لاغر شد؟ شما برای لاغری از چه راهی استفاده می کنید؟

آیا برای لاغری به‌ دنبال یک رژیم لاغری مناسب هستید؟ در باشگاه به‌ شدت تمرین می‌کنید؟ به وزنه‌هایتان اضافه کرده و تمرین‌های ورزشی‌تان را بیشتر می‌کنید؟ تمام این کارها عالی هستند اما زمانی نتیجه‌ می دهند که به صورت اصولی و جدی پیش برویم و آن وقت نتایج فوق العاده ای را مشاهده خواهیم کرد. اما رژیم و ورزش حرفه ای برای هر کسی امکان پذیر است. پس باید به دنبال راه های آسان تری برای لاغری بود.

اگر به فکر کاهش وزن هستید و از رژیم های سخت غذایی و ورزش های طاقت فرسا خسته شده اید، نگران نباشید. برای کاهش وزن حتما نیازی به رژیم های سخت و ورزش های سنگین نیست بلکه تکنولوژی روز دنیا با توجه به مشکلات و بیماری هایی که چاقی برای افراد ایجاد کرده است راه حل های متنوعی را به ما عرضه می کند.

یکی از راه هایی که برای لاغری سریع به کمک شما می آید، لاغری با عمل جراحی است. جراحی های تهاجمی؛ برای حذف چربی های بدن، عمل های بسیار سنگین با زمان نقاهت طولانی مدت هستند. در این روش شما به لاغری در یک ماه می رسید اما تا ماه ها درگیر عوارض جراحی خواهید بود.

خوشبختانه امروزه روش های غیرتهاجمی و کم تهاجمی، بدون نیاز به جراحی و بیهوشی، جای خود را به روش های قدیمی داده اند. در این روش از دستگاه لاغری موضعی برای از بین بردن چربی هایی استفاده می شود که با ورزش و رعایت رژیم غذایی از بین نمی روند.

لاغری به وسیله دستگاه های لاغری موضعی، بهترین پاسخ برای دغدغه کسانی است که به دنبال لاغری سریع هستند. با چند جلسه استفاده از دستگاه های لاغری همچون اکسیلیس، در یک ماه به وزن و اندام ایده آل خود می رسید.

 

اما چگونه بهترین دستگاه لاغری را انتخاب کنیم؟ چگونه کلینیک لاغری مدنظر خود را پیدا کنیم. در این مقاله به شما کمک می کنیم. برای رسیدن به پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

 

چگونه در یک ماه لاغر شویم؟

علاوه بر رژیم های غذایی و ورزش های مختلف برای لاغری روش های بسیارزیاد دیگری برای لاغری و تناسب اندام توسط متخصصین امر ابداع شده است. برخی از شیوه ها که تنوع و گوناگونی بسیارهم دارند، چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام می رسانند.

دستگاه های لاغری عملکردی به این شکل دارند و امروزه انواع گوناگونی از آن ها در کلینیک های تخصصی زیایی و تناسب اندام یافت می شوند. متخصصین این امر با سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد.

 

 

روش‌های درمان چاقی و لاغری موضعی

روش‌های درمان چاقی و رفع چربی‌های موضعی، باتوجه به تأثیر آن‌ها روی سلول‌های چربی، به دوگروه تقسیم می‌شوند:

1-تأثیر بر کاهش اندازه سلول‌های چربی (بدون تغییر تعداد سلول‌های چربی)

مثل: رژیم‌های لاغری، ورزش، اعمال جراحی کاهش وزن

2- تأثیر بر کاهش تعداد سلول‌های چربی

مثل : عمل لیپوساکشن، لیپولیز، لیزرلیپولیز و....

طبق مطالب بالا ما دو گروه وروش برای لاغری داریم و باتوجه به اینکه عامل چاقی تعداد سلول های چربی هستند و نه اندازه آن ها پس میتوان گفت که روش اول روش برگشت پذیر و روش دوم روش برگشت است.

 

روش های لاغری موضعی با دستگاه در کیلینیک لاغری

1-روش رادیو فراکانسی (RF) در کلینیک لاغری

درمان با RF باعث گرم شدن سلول های چربی می شود. گرمای حاصل  از RF  بدن را مجبور به آزاد سازی اسیدهای چرب و انتقال به سیستم لنفاوی می کند. هنگامی که اسیدهای چرب از بافت چربی ها آزاد می شوند، آن موضع کوچک می شود و بدن در همان ناحیه کارشده تغییر سایز داده و لاغرتر می شود.علاوه بر از بین بردن چربی موضعی بدن، تکنولوژی RF با تحریک کلاژن سازی بدن را نیز سفت می کند. در نتیجه افزایش متابولیسم فیبروبلاست ها، فیبرهای جدید کلاژن و الاستین زیر سطح پوست ایجاد می شوند. این تولید باعث اثرات طولانی مدت می شود.

 

2- کویتیشن در کلینیک لاغری

در این دستگاه امواج اولتراسوند به اعماق لایه‌های پوست ارسال می‌شوند و باعث ایجاد لرزش شده، سپس سلول‌های چربی از یکدیگر و از لایه‌های پوستی جدا می‌شوند. پس از چند روز، سلول‌های چربی جذب سیستم لنفاوی شده و به‌عنوان مواد زاید از بدن تخلیه می‌شوند. این روش خطرات بسیار کمی دارد، اما این بدان معنا نیست که هیچ عارضه جانبی ندارد. کبودی و درد، از عوارض جانبی شایع و کوتاه‌مدت این روش به شمار می‌روند. این دستگاه نیز برای افرادی که خواهان کاهش وزن بالا هستند، مناسب نیست و یک روش برای لاغری موضعی محسوب می‌شود.

 

3-روش مزوتراپی در کلینیک لاغری

مزوتراپی از یک محلول که معمولا ترکیبی از عصاره های گیاهی، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی، و همچنین مواد شیمیایی مانند آمینوفیلین است تشکیل شده است. متأسفانه، محلول مایع تزريق استاندارد نشده است و اکثر متخصصان مزوتراپي فرمول خاص خود را دارند. این محلول معمولا به مقدار کمی تزریق می شود. به نظر می رسد این عمل برای کمک به تنظیم لنف و گردش خون، و همچنین تجزیه چربی های رسوب کرده از جمله سلولیت می باشد (دم کرده این میوه، یک چربی سوز قوی است).

 

4-روش کرایولیپولیز در کلینیک لاغری

کرایولیپولیز که معمولاً به آن انجماد چربی گفته می‌شود، یک روش کاهش چربی است که از دمای سرد برای کاهش رسوب چربی در مناطق خاصی از بدن استفاده می‌کند. این دستگاه با استفاده از سرما، سلول‌های چربی را خرد می‌کند. این سلول‌های چربی خرد شده به طور طبیعی از بدن خارج می‌شوند. مدت زمان مشاهده نتایج در این روش بین ۶ الی ۸ هفته است. در حین انجام این روش از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و فرد در حین کار می‌تواند به مطالعه یا کارکردن با گوشی و … مشغول باشد و متوجه درد نخواهد شد.

 

5-روش شاک ویو در کلینیک لاغری

دستگاه شاک ویو امواج صوتی با انرژی بالا برای لاغری استفاده می کند.دستگاه شاک ویو با افزایش متابولیسم و گردش خون در منطقه مورد نظر باعث شکسته شدن بافت چربی، کاهش سایز و جوانسازی ظاهر پوست می‌شود.معمولا شاک ویو یک روش درمان مستقل حساب نمیشود و با روش های دیگر ترکیب می شود.

 

6-روش EMS در کلینیک لاغری

در واقع کار EMS به وسیله فرکانس‌های پایین در حدود ۱۵۰ ضربه در ثانیه و نیروی خفیف جریان برق کمتر از ۱۰۰ مگاآمپر که برای انسان و قلب بی‌خطر هستند، انجام می‌گیرد و به طور هم‌زمان تمرین موثری بر ساختار عضلانی بدن انجام می‌گیرد. هر ضربه با یک تکان ناگهانی همراه است. بعد از تعداد معینی ضربه متوالی که در مدت کوتاه و با شدت مشخصی انجام می‌گیرد، تمامی عضله‌ها دچار انقباض می‌شوند، دقیقا به مانند تمرینات سنتی ورزشی. اغلب در پایان کار، تحت فرمان مغز، عضلات حرکات خود را با ضربه‌های الکتریکی هماهنگ می‌کنند. حین تمرینات ورزش الکتریکی EMS این فرمان‌ها از الکترودها به بیرون صادر می‌شوند. برای عضلات شما فرقی نمی‌کند که این فرمان از کجا آمده باشد، در هرصورت واکنش آنها یکی ست: منقبض شدن. در حین تمرینات مدرن ورزش الکتریکی به سادگی منتظر نمی‌مانیم تا اتفاقی بیفتد، بلکه به صورت ایستا یا پویا ورزش می‌کنیم؛ یعنی عضلات با آگاهی منقبض شده و حرکات هدف دار انجام می‌گیرند. برخلاف تمرینات سنتی، این تفاوت به هیچ وجه منجر به بالا رفتن وزن نمی‌شود، بلکه منجر به ساخت حجم عضلانی می‌شود.

 

7-روش اندرمولوژی یا LPG در کلینیک لاغری

اندرمولوژی آخرین درمان پزشکی با تکنولوژی بالا برای سلولیت و شکل دادن بدن است که یکپارچگی پوست را مختل نمی کند. در اواخر دهه 1970 در فرانسه پدیدار شد و به سرعت در خارج از کشور بررسی شد و در حال حاضر در مراکز زیبایی ایالات متحده استفاده می شود. دستگاه CELLU M6 Keymodule  بافت همبند پوست را بازسازی می کند، گردش خون و لنفاوی را تحریک می کند و حذف سموم را راحت می کند. با فعال کردن فرایند طبیعی بدن برای سوختن چربی اضافی، حجم اندومولوژیک سفت تر می شود و این وضعیت منجر به پوستی صاف و لاغری می شود. یکی دیگر از مزایای اندرمولوژی این است که با اثر آرامش بخشی استرس را کاهش میدهد. علاوه بر این، ممکن است با مسائل مربوط به پیر شدن هم مبارزه کند.

 

جدیدترین دستگاه های لاغری موضعی

تا اینجا با برخی دستگاه های لاغری که در سال های اخیر مورد توجه بوده است و همچنان در برخی کلینیک های لاغری استفاده می شود آشنا شدید. اما امروزه با رشد دانش و تکنولوژی، دستگاه های لاغری جدید تری در خدمت شما هستند که عوارض دستگاه های قدیمی را ندارند و زودتر و بهتر نتیجه می گیرید.

اکسیر شهرک غرب همواره تلاش کرده است تا به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه های لاغری را به کار بگیرد تا شما را در مسیر لاغر شدن بهتر همراهی کند. از جمله به روز ترین دستگاه های لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

دستگاه اکسیلیس EXILIS 

دستگاه اکسیلیس، چربی های زیرپوستی را از بین برد. امواج رادیویی دستگاه EXILIS ، باعث گرم شدن بسیار سریع لایه زیر پوستی می شود. روش دستگاه اکسیلیس غیر تهاجمی بوده و لاغری آسان و بدون درد و سوزشی را  به همراه دارد. از مزایا این دستگاه، پوست بیمار بعد از لاغری شل و افتاده نمی شود. همانطور که متوجه شدید روش دستگاه اکسیلیس کاملا غیر تهاجمی است. این دستگاه برای درمان سلولیت نیز موثر است.

 

دستگاه ایکس ­ویو X-wave 

 دستگاه لاغری ایکس ویو با تولید امواج آکوستیک ویو با شدت بالا، باعث ارتعاش و لرزش در بافت های همبند و شکسته شدن تجمع چربی می شود. این دستگاه لاغری باعث می شود که جریان خون در رگ های کوچکتر افزایش یابد. ایکس ویو باعث شکسته شدن بافت های چربی متراکم و رفع افتادگی پوست می شود

 

دستگاه لیم فستیم  Lymphastim  

انرژی مغناطیسی لیم فستیم سبب فعالسازی سلولها شده، که درنتیجه بافت چربی بدن آزاد می شود. روش این دستگاه با تجزیه و تحلیل چربی و آزادسازی اسیدهای چربی است، که سبب انقباض نامحسوس عضلات بدن می شود. روش دستگاه لیم فستیم کاملا غیر تهاجمی است.

 

 انتخاب کلینیک لاغری

علاوه بر نوع دستگاه که از جدیدترین و به روزترین دستگاه های لاغری باشد. انتخاب کلینیک نیز در رسیدن به هدفتان یعنی لاغری موثر است.

امروزه متخصصین و پزشکان کلینیک لاغری برای حل مشکل چاقی و اضافه وزن که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل تبدیل شده، راهکارهای نو و به روزی را پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک گردند.

برای رسیدن به لاغری به دنبال کلینکی باشید که اقدامات زیر را انجام دهد:

1-ویزیت توسط پزشک متخصص

2-ارائه مشاوره تغذیه و راهنمایی های لازم

3-آنالیز بدن و بررسی وضعیت جسمانی

4- انتخاب دستگاه مناسب شما

5- انجام پروسه درمان شما به صورت دقیق و مرتب

 

 

برخی از افراد با ورزش و رژیم‌های لاغری نمی‌توانند چربی‌های سرسخت ناحیه شکم و پهلو و ران‌ها را از بین ببرند. در چنین شرایطی استفاده از روش‌های جراحی تهاجمی همچون ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و … نیز به علت عوارضی که به دنبال دارند، توصیه نمی‌شود.  بهترین روش لاغری سریع برای این افراد استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی است.

کیلینیک اکسیر شهرک غرب انواع خدمات لاغری مانند رژیم لاغری ومشاوره و آنالیز بدنی را انجام می دهد و با استفاده از جدیدترین دستگاه های لاغری، به شما کمک می کند تا در کمترین زمان به وزن دلخواهتان برسید. کلینیک لاغری غرب تهران یعنی اکسیر شهرک غرب، دارای بهترین دستگاه های لاغری موضعی که در یک دوره مشخص درمان و به صورت تدریجی، سلول های چربی اضافه بدن را از بین میبرند و همواره برای تجربه ای متفاوت و موثردر زمینه انواع خدمات لاغری در خدمت شما عزیزان است.

 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 1.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb