دستگاه های لاغری موضعی را بشناسید

دستگاه های لاغری موضعی را بشناسید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های متعددی برای لاغری وجود دارد؛ که یکی از آنها، دستگاه های لاغری موضعی است. شاید برایتان سوال شود، دستگاه لاغری موضعی چیست و در چه صورتی میتوانید از آن استفاده کنید؟
زمانی که شما یک تناسب اندام نسبی دارید اما قسمتی از اندامتان چربی بیشتر و اضافه تری دارد و یا میخواهید سریع تر و آسان تر به اندام دلخواه خود برسید؛ در این صورت می‌توانید از دستگاه های لاغری موضعی استفاده کنید. شیوه ی عملکرد دستگاه های لاغری به این صورت است که، با تاباندن حرارت لازم به بدن، چربی های اضافی به مایع تبدیل شده و به کمک سیستم لنفاوی و به وسیله ی ادرار از بدن خارج میشود.
 دستگاه های لاغری انواع و روش های متعددی دارد که در این مقاله با تعدادی از آنها آشنا می‌شویم. انتخاب دستگاه لاغری موضعی مناسب، یک گام اساسی برای رسیدن به لاغری به کمک دستگاه است.

+ دستگاه لاغری اکسیلیس:
این دستگاه به کمک امواج رادیویی، گرما را به زیر پوست انتقال داده و با حرکت روی بدن و اعمال یکسان حرارت، سبب آب شدن چربی های اضافی می‌شود.نکته ی قابل توجه در این دستگاه این است که باعث تحریک کلاژن سازی و درنهایت سفت شدن و لیفت پوست میشود.

+دستگاه لاغری لیم فستیم:
لاغری با دستگاه لیم فستیم 100 درصد طبیعی بوده و بدون هیچ عوارضی است. تا به امروز، برای این دستگاه عوارضی گزارش نشئه است. این دستگاه برای تسریع لاغری آسان، از انرژی و نیروی مغناطیسی استفاده می کند. انرژی مغناطیسی لیم فستیم سبب فعالسازی سلولها شده، که درنتیجه بافت چربی بدن آزاد می شود.

+دستگاه لاغری ایکس ویو:
دستگاه ایکس ویو یکی از دستگاه های لاغری برای کاهش وزن آسان و راحت است. ایکس ویو با تولید امواج آکوستیک ویو با شدت بالا، باعث ارتعاش و لرزش در بافت های همبند و شکسته شدن تجمع چربی می شود. این دستگاه لاغری باعث می شود که جریان خون در رگ های کوچکتر افزایش یابد.

+دستگاه لاغری اوندا:
ساخت ایتالیا است و به کمک امواج مایکروویو به چربی ها نفوذ کرده و آنها را از بین میبرد. همچنین با انتقال ۲۰درصد از امواج به پوست، سبب رفع سلولیت و سفتی پوست میشود؛ این دستگاه دارای سیستم خنک کننده نیز می‌باشد.

+دستگاه لاغری اگزیما:
این دستگاه همراه با چند تکنولوژی روز دنیا، به طور همزمان عمل کرده و سبب کاهش چربی میشود، علاوه بر آن به سفت شدن و بهبود پوست هم کمک میکند.

+دستگاه لاغری ترو اسکالپ:
این دستگاه به کمک امواج و با عمق نفوذ مشخص، باعث میشود چربی‌های اضافی، حذف شوند. رفع سلولیت و سفت شدن پوست هم از مزایای دیگر این دستگاه است.

+دستگاه لاغری RF:
دستگاه RF یا رادیوفرکوئنسی، از بهترین و موثرترین دستگاه ها جهت رفع غبغب است؛ که با انتقال امواج به لایه های زیرین پوست به رفع چربی های اضافی کمک کرده و با تاثیر بر کلاژن سازی، سبب سفت شدن پوست میشود.

+کرایو لیپولیز:
کرایو لیپولیز یا پیکرتراشی با سرما، روشی است که به وسیله ی انجماد چربی یعنی با انتقال سرما به لایه های زیرین، سلول های چربی را از بین میبرد.
در این روش برعکس سایر روش ها، از سرما برای رفع چربی های اضافی، کمک میگیرد.

+لیپوماساژ:
یک شیوه ی درمان لاغری است که با کمک ماساژ و دستگاه، علاوه بر رفع چربی ها، به کم شدن آب اضافی میان بافتی کمک کرده و جریان خون را افزایش میدهد.

_دستگاه های لاغری برای چه ناحیه از بدن مناسب هستن؟
به طور کلی شامل:
+قسمتی از صورت و گردن، مانند غبغب
+بازو
+شکم و پهلو
+ران ها
+باسن
و..
البته، به یاد داشته باشید که هر دستگاه برای ناحیه ی خاصی از بدن طراحی شده که این مورد را هم باید درنظر بگیرید.

_مزایای دستگاه های لاغری موضعی:
+بدون نیاز به حراجی و خونریزی
+نتیجه گیری سریع
+کمک به کلاژن سازی و سفت شدن پوست

_عوارض دستگاه های لاغری موضعی:
+امکان تورم و کبودی
+محدودیت برخی افراد در استفاده از این دستگاه ها به دلیل مشکلات خاص
+مراجعه به مراکز درمانی نامعتبر که سبب آسیب به بدن و پوست میشود


_چربی های اضافی بعد از استفاده از دستگاه های لاغری موضعی برمیگردند؟
هدف از دستگاه های لاغری، چربی سوزی است؛ در نتیجه چربی های اضافی که از طریق ادرار دفع شدند، بازگشت ندارند.
به خاطر داشته باشید که ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب به شما کمک میکند، نتیجه ی بهتری بگیرید.


همانطور که ملاحظه کردید، اغلب دستگاه های لاغری با هدف، حذف چربی های اضافه ی بدن و سفت شدن پوست، ساخته شدند؛ اینکه شما از کدام دستگاه استفاده کنید و همچنین تعیین روند و تعداد جلسات درمانی تان، وابسته به میزان چربی در ناحیه ی مد نظر و نظر پزشک است.
با مراجعه به کلینیک تخصصی اکسیر شهرک غرب با متخصصین ما ارتباط و مشاوره بگیرید. هدف ما سلامتی شماست. اکسیر شهرک غرب با به کار گیری بهترین و به روز ترین دستگاه های لاغری موضعی به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان و با ایمن ترین روش به وزن و اندام دلخواه خود برسید.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb