اکسیر شهرک غرب را بشناسید

اکسیر شهرک غرب را بشناسید
در مقاله قصد داریم شما رو با کلینیک اکسیر شهرک غرب آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.
 
اکسیر شهرک غرب، برترین تجهیزات و فناوری های نوین جهان در حوزه زیبایی و لاغری، طبق استانداردهای FDA و وزارت بهداشت و درمان را در اختیار دارد و جمعی از مجربترین و متخصص ترین پزشکان را در کنار خود دارد. اين مرکز اين امکان را فراهم آورده تا هموطنان عزيز در فضايی علمی و تخصصی پس از دريافت مشاوره های مورد نياز پزشکی، مناسبترين روش درمانی را انتخاب کنند. پروتکلهای درمانی مورد استفاده در اکسير با استفاده از روشهای کاملا غيرتهاجمی، بدون درد و عوارض جانبی مطابق با استانداردهای جهانی و حداقل هزينه های درمانی تحت نظارت و مديريت مستمر می باشند اين پروتکلها برگرفته از برندهايی است که دارای تائيديه FDA آمريکا ، Medical CE اروپا و مجوز وزارت بهداشت کشورمان است.
 
تمرکز اکسیر شهرک غرب بر لاغری و لاغری موضعی است و به عنوان مرکز لاغری غرب تهران شناخته شده است. برای این امر ما از بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها استفاده می کنیم. دستگاه های لاغری مورد استفاده در اکسیر شهرک غرب به شرح زیر است:
  • اکسیلیس
  • لیم فستیم
  • ایکس ویو

علاوه بر این دستگاه های لاغری موضعی، دستگاه پروتیج است. پروتیج در واقع نوعی دستگاه اکسلیس صورت است که صورت را فرم دهی و جوانسازی می کند.

 

یکی دیگر از خدمات این کلینیک، هایفو است. هایفو برای لیفت صورت و برای کم شدن سن پوست یا همان جوانسازی بسیار فوق العاده است. دستگاه دیگری که در کلینیک ما وجود دارد، دستگاه لیزر موهای زائد است.  شما می توانید  بدون درد و با بازدهی بالا از شر موهای زائد خود خلاص شوید. ماساژ بانوان، پاکسازی پوست، میکروبلدینگ و میکرو پیگمنتیشن از دیگر خدمات اکسیر شهرک غرب است. انواع ماساژ ارائه شده در اکسیر شهرک غرب:

  • ماساژ لاغری
  • ماساژ بارداری
  • ماساژ درمانی
  • ماساژ ریلکسی
از دیگر خدمات زیبایی این مرکز  لاغری در غرب تهران می توان به تزریق ژل، بوتاکس، مزوتراپی و کاشت نخ اشاره کرد. پیشگری و درمان اچ پی وی نیز یکی از مهم ترین اقدامات این مرکز است. شما می توانید انواع خدمات زیبایی و لاغری را از ما دریافت کنید. همچنین از مشاوره های تخصصی در حوزه تغذیه، لاغری، رژیم، رشد کودکان و دیابت بهره مند شوید. 
 
 
علاوه بر به کار گیری جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها و ارائه کلیه خدمات مورد نیاز شما، نکته قابل توجه دیگر به کار گیری بهترین و کارآزموده ترین متخصصان و کارکنان است. دو متخصص داخلی (دکتر محبوب کرداری و دکتر پویا پورسیدی)، پزشک عمومی ( دکتر طیبه مهدی زاده)، متخصص تغذیه( دکتر  وحید ملکی) و کارشناس ارشد تغذیه (آتنا رفیعی ) در این مرکز لاغری و زیبایی حضور دارند. 
 
لازم به ذکر است دستگاههای موجود در کلینیک جزء پیشرفته ترین دستگاههای موجود در بازار می باشد و این کلینیک این افتخار را دارد با بروزترین دستگاههای موجود به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند. کلینیک تخصصی اکسیر با کادر مجرب، یک مجموعه منحصر به فرد است که با بهره‌مندی از کاردرمانی و متخصصین حرفه ای در زمینه خدمات زیبایی باکیفیت ارائه می دهد. این مجموعه با جدیدترین دستگاه ها روز دنیا در زمینه لاغری زیبایی و جوانسازی بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان عزیز به ارمغان می آورد تا ظاهری طبیعی و ایده آل فراهم شود.


این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb