لاغری سریع و آسان با دستگاه لاغری اکسیلیس

لاغری سریع و آسان با دستگاه لاغری اکسیلیس

با توجه به عدم رضایت افراد از نتایج رژیم های سخت لاغری و ورزش های طاقت فرسا در طی سال های اخیر و با ردش تکنولوژی، روش ها و متد های جدیدتر و حرفه ای تری برای لاغری به کمک شما و متخصصین لاغری و تناسب اندام آمده است.

یکی از این روش های جدید و کارامد، استفاده از دستگاه های لاغری غیرتهاجی است. اکسیلیس از جمله به روز ترین دستگاه های لاغری و تناسب اندام است. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با دستگاه لاغری موضعی اکسیلیس آشنا کنیم. با اکسیر شهرک غرب همراه باشید.

 

دستگاه لاغری اکسیلیس، اولین و اصلی ترین دستگاه لاغری موضعی مجموعه اکسیر شهرک غرب است. این دستگاه به صورت همزمان دو موج اولتراسونیک و آراف را ساطع می کند.

امواج اولتراسونیک:

 کار اصلی این امواج، کاهش حجم چربی اضافه و شکستن پیوند بین سلول های چربی است. امواج اولتراسونیک با نفوذ به عمق چربی تمام سلول های اضافی چربی را آب می کند و به کمک سيستم لنفاوی از طريق دفعیات بدن به طور کامل از بدن خارج می کند.

امواج آراف :

این امواج برای جوانسازی و افزایش قوام و لیفت پوست کاربرد دارد. یعنی اگر قبلا کاهش وزن داشتید و پوست دچار افتادگی شده باشید تا حد بسیار عالی پوست را بازسازی می کند و پوست کاملا سفت می شود.

 

مزیت های دستگاه لاغری اکسیلیس:

مهم ترين مزیت اکسیلس این است که همزمان امواج آراف و اولتراسونیک با هم ساطع می شود. یعنی در لحظه علاوه بر آب شدن چربی پوست شما لیفت می شود و در نهايت هر جلسه هم سایز و هم وزن کم می کنید . اکسیلیس تنها دستگاه لاغری دنیاست که چنین تکنولوژی پیشرفته ای دارد.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb