لاغری موضعی چیست؟

لاغری موضعی چیست؟

احتمالا زمانی که اولین‌بار با این واژه موجه شدید، تصور کردید که لاغری موضعی یعنی قسمتی از بدن به دلایل مختلف مانند بیماری یا معلولیت به نسبت سایر اندام لاغرتر باشد؛ درصورتی که اصلا این گونه نیست و تعریف لاغری موضعی تقریبا تفاوت ۱۸۰ درجه‌ای با آن‌چه که گفتیم دارد. لاغری موضعی یعنی لاغر کردن اندامی که به چاقی موضعی دچار است. اما چاقی موضعی چیست؟

 

چاقی موضعی چیست؟
زمانی که حرف از چاقی موضعی به عنوان یکی از انواع چاقی می‌شود، اولین سوالی که ذهن خواننده را درگیر خود می‌کند، تفاوت میان چاقی موضعی و چاقی است. چاقی موضعی یعنی قسمتی از بدن فرد دارای بافت چربی بیشتری به نسبت دیگر اندام باشد و قسمت‌های دیگر بدن دارای تناسب اندام نسبی باشد. یکی از رایج‌ترین نمونه‌های چاقی موضعی، چاقی گلابی شکل است که احتمالا نام آن را زیاد شنیده‌اید؛ در این نوع از چاقی بدن فرد که معمولا هم در میان بانوان رایج‌ است، تجمع چربی در قسمت میانی بدن یعنی اطراف لگن به نسبت سایر اندام‌ها بیشتر است.

 

روش‌های لاغری موضعی

زمانی که شما به چاقی موضعی مبتلا می‌شوید، آن‌چه که می‌تواند شما را از شر چربی‌های اضافه خلاص کند، بدون شک روش‌های لاغری موضعی است. تصور کنید که شما در حالت کلی فرم بدنی متناسب دارید، اما مبتلا به چاقی موضعی از نوع گلابی شکل هستید، خب شاید در نگاه اول ورزش گزینه مناسبی برای رسیدن به فرم ایده‌آل بدنی باشد، ولی توجه داشته باشید که ورزش در بلند مدت تاثیر کلیتی برفرم اندام می‌گذارد و بعد از صرف هزینه و زمان چشمگیر، علاوه بر قسمتی که درگیر چاقی موضعی بوده است، اندام‌هایی که فرم متناسب داشتند هم دچار کاهش حجم شدند و همین موضوع باعث می‌شود که نتیجه باب میل شما نباشد، زیرا شما به دنبال تناسب و یکنواختی کلیتی هستید.

روش‌های لاغری موضعی به دو دسته تقسیم می‌شوند که به شرح زیر هستند:
دسته اول، روش‌هایی که اثر بخشی آن‌ها آنی است و نیاز به عمل زیبایی دارند که به اصطلاح به آن‌ها روش‌های تهاجمی می‌گویند.

  • لیپوساکشن
  • لیپوماتیک
  • ابدومینوپلاستی
  • ماموپلاستی


دسته دوم، روش‌های به اصطلاح غیر تهاجمی که که مدت زمان اثربخشی آن‌ها بسیار زیاد است و از جمله کاربردی ترین روش های این دسته  استفاده از دستگاه های لاغری است.

سه نوع از بهترین دستگاه های لاغری موضعی

دستگاه اکسیلیس EXILIS 

دستگاه اکسیلیس، با استفاده از سری مخصوص بدن می تواند چربی های زیرپوستی مدنظر تحت درمان را کاهش دهد و از بین برد. چربی ها در طول جلسات درمانی با دریافت انرژی امواج رادیویی تجزیه شده و می شکنند.  سپس چربی ها بطور طبیعی از طریق ادرار از بدن خارج می شوند. پس از استفاده از اکسیلیس، لاغری و باریک شدن نواحی تحت درمان مشهود و قابل لمس است. همچنین نتیجه درمان در این روش، ماندگاری بالا و چندساله دارد.

امواج رادیویی دستگاه EXILIS ، باعث گرم شدن بسیار سریع لایه زیر پوستی می شود. روش دستگاه اکسیلیس غیر تهاجمی بوده و لاغری آسان و بدون درد و سوزشی را  به همراه دارد. از مزایا این دستگاه، پوست بیمار بعد از لاغری شل و افتاده نمی شود. همانطور که متوجه شدید روش دستگاه اکسیلیس کاملا غیر تهاجمی است. این دستگاه برای درمان سلولیت نیز موثر است. 

دستگاه ایکس­ویو X-wave 

 روش دستگاه ایکس ویو غیر تهاجمی است. دستگاه ایکس ویو یکی از دستگاه های لاغری برای کاهش وزن آسان و راحت است. دستگاه لاغری ایکس ویو با تولید امواج آکوستیک ویو با شدت بالا، باعث ارتعاش و لرزش در بافت های همبند و شکسته شدن تجمع چربی می شود. این دستگاه لاغری باعث می شود که جریان خون در رگ های کوچکتر افزایش یابد.

ایکس ویو باعث شکسته شدن بافت های چربی متراکم و رفع افتادگی پوست می شود. به کمک این دستگاه لاغری، بدون نیاز به بیهوشی و بدون درد و خون ریزی، در کمترین زمان کاهش وزن را تجربه می کنید.

 

دستگاه لیم فستیم  Lymphastim  

این دستگاه برای تسریع لاغری آسان، از انرژی و نیروی مغناطیسی استفاده می کند. انرژی مغناطیسی لیم فستیم سبب فعالسازی سلولها شده، که درنتیجه بافت چربی بدن آزاد می شود. روش این دستگاه با تجزیه و تحلیل چربی و آزادسازی اسیدهای چربی است، که سبب انقباض نامحسوس عضلات بدن می شود. روش دستگاه لیم فستیم کاملا غیر تهاجمی است.

کاهش سایز در ناحیه های شکم و پهلو و کاهش چربی در اندام های درون بدن. مانند: کبد و قلب از جمله مزیت های دستگاه لاغری لیم فستیم است.

 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb