چگونه در یک ماه لاغر شویم؟

چگونه در یک ماه لاغر شویم؟

 سوالی که ممکن است ذهن خیلی از افراد دارای اضافه وزن یا  دچار چاقی موضعی هستند را درگیر کرده باشد این است که چگونه در یک لاغر شویم؟چون اساسا افراد به دنبال روش های سریع ومسیر های کوتاه برای رسیدن به اهدافشان میروند اما نکته ای که نباید فراموش کنیم این است که کاهش وزن باید با روش های اصولی انجام شود،تا مواد مغذی و ویتامین ها را به بدن برساند تا نتیجه‌ای مطلوب داشته باشد. در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد میشود .

 

بهترین روش علمی برای لاغری

باید بدانید که بهترین روش علمی برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام، این است که سبک غذایی و رژیم خود را اصلاح کنید و موادغذایی ناسالم را کمتر مصرف کنید و بیشتر مواد غذایی سالم را میل کنید. همچنین در کنارش باید تحرک داشته باشید و با ورزش کردن، هم به تناسب اندام برسید و هم بیماری های روحی و روانی را از خود دور کنید.اما از آنجایی که در ایران و بیشتر کشورهای دنیا، سبک زندگی ماشینی شده است و وقت کمتری برای ورزش یا تهیه غذاهای سالم وجود دارد، بیشتر افراد برای رسیدن به تناسب اندام به دنبال راه های بسیار سریع یا حتی جراحی هستند که میتواند عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.اما راهکار لاغری سریع با صرف کمترین وقت و به صورت غیر تهاجمی، استفاده از دستگاه‌های لاغری است که با چند جلسه کوتاه بدون دوره نقاهت و بدون عوارض جراحی، تناسب اندام را به ارمغان می‌آورند.

 

با روشهای جدید کاهش چربی و لاغری موضعی آشنا شوید!

روش‌های مختلف لاغری موضعی، یا باعث کاهش اندازه سلول‌های چربی می شوند یا تعداد سلول‌های چربی را کاهش می دهند. مثلا عمل لیپوساکشن باعث کاهش تعداد سلولهای چربی می شود،اما روش لاغری با دستگا  باعث کاهش اندازه سلول‌های چربی میشود.معمولا روشهای درمان چاقی و لاغری موضعی که باعث کاهش تعداد سلول‌های چربی می شوند، غیرقابل برگشت هستند و بدن شما بعد از تجربه آن، به همان صورت متناسب و لاغر می ماند. اما روشهای دیگر ، فقط اندازه سلول‌های چربی را کوچک می کنند و تعداد آنها را تغییر نمی دهند و از این جهت است که برگشت پذیر محسوب می شوند.

 

آیا دستگاه لاغری، برای کاهش چربی و لاغری موضعی مناسب است؟

لاغری موضعی با دستگاه، چربی های اضافه و بافتهای سلولیتی قسمتی از بدن را هدف می گیرد و با از بین بردن آنها، فرد شاهد لاغر شدن و کاهش چربی آن قسمت بدنش است.این روزها، تعداد زیادی از انواع دستگاه لاغری موجود است و شما می توانید آنها را در کلینیک های تخصصی زبیایی و تناسب اندام مشاهده کنید. انتخاب دستگاه لاغری با توجه به شرایط بدنی فرد و میزان چربی‌های اضافه او انجام می شود.

 

در ادامه به معرفی 3 دستگاه لاغری پرکاربرد و موثر میپردازیم:

اکسیلیس و کاهش چربی:

با استفاده از سری مخصوص بدن دستگاه اکسیلیس می توان چربی های زیرپوستی ناحیه تحت درمان را کاهش داده و از میان برد. این چربی های خوشه ای شکل در طول جلسه درمانی با دریافت انرژی امواج رادیویی تجزیه شده و می شکنند و در مراحل بعد از بدن خارج خواهند شد. در نتیجه بلافاصله پس از انجام اکسیلیس، لاغر و باریک شدن ناحیه تحت درمان مشهود و قابل لمس خواهد بود. نتایج در افراد مختلف متفاوت است اما اکثر قریب به اتفاق مشتریان کاهش قابل توجه و چشمگیر چربی در ناحیه تحت درمان را تجربه خواهند کرد.

دستگاه لیم فستیم و عملکرد:

این دستگاه جهت سرعت بخشی و لاغری آسان از نیروی مغناطیسی استفاده می کند. با استفاده از نیروی مغناطیسی در این دستگاه، سلول ها فعال شده و بافت چربی بدن آزاد می شود.این عمل، از طریق تجزیه و تحلیل چربی و آزاد کردن مصرف اسیدهای چرب است. کانال ­های کلسیم تحت تأثیر میدان مغناطیسی قرار گرفته، و در نتیجه باعث انقباض نامحسوس عضلات بدن می شود. عمق نفوذ دستگاه به حدی است که عمیق ترین چربی­های سخت که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی رود، با دستگاه لیم فستیم در طی 6 جلسه درمانی آب می شود.

دستگاه ایکس ویو :

دستگاه ایکس ویو (X-Wave) نام دستگاهی است که امواج صوتی آکوستیک ویو را با شدت بالایی تولید کرده و با شکست بافت متراکم و سخت چربی، چاقی در نواحی مختلف و چربی حاصل از سلولیت را درمان می کند.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb