مزوتراپی چیست

مزوتراپی چیست

مزوتراپی یکی از روش های  جدید زیبایی و درمانی موضعی پوست و صورت در دنیای امروز است که کاربرد های مختلفی در سطح جهان دارد. این روش جدید در دسته شیوه های زیبایی تزریقی قرار می گیرد. این تکنیک می تواند به کم آبی پوست شما، چروک های سطحی پوست، ریزش موها و مواردی دیگری مثل، لاغری و کاهش درد و  ….کمک کند. تیم ما هر آنچه لازم است درباره مزوتراپی بدانید برای شما در این مقاله آورده است.

 

مزوتراپی و خداحافظی با مشکلات پوست

 واژه مزوتراپی یا درمان لایه میانی پوست، از دو بخش تشکیل شده است :

  • مزو(meso)که در زبان انگلیسی به معنای میانی
  • تراپی( therapy) که در زبان لاتین به معنای درمان است

مزوتراپی این فرصت را به ما میدهد تا به درم که همان لایه میانی پوست است دسترسی پیدا کرده و فرد را درمان کنیم‌.

 

مزوتراپی و رشد مو

 این تکنیک نوین میتواند راه نجاتی برای اشخاصی باشد که از ریزش موهای خود و امتحان راه های گران قیمت و بی اثر مثل   تغییر شامپو، ماسک ها و روغن های متنوع، دارو و ... خسته شده اند. این روش درمانی کم پشتی مو و حتی در برخی از موارد نیاز به کاشت مو را هم برطرف و درمان می‌کند‌.

در مزوتراپی باتوجه به نیازهای مراجعه کننده محلول هایی تهیه می شود که شامل مواد معدنی، انواع مختلف ویتامین ها، آمینو اسید ها، اسیدنوکلئیک‌ ها و کوآنزیم‌ها است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این روش تزریقی است. مواد آماده شده به محل مورد درمان تزریق شده و در نتیجه به مرور زمان سطح هورمون ها را متعادل می سازد. متعادل شدن هورمون ها نیز موجب تقویت و بهبود و رشد موها و داشتن موهایی سالم، ضخیم، محکم و بدون ریزش می شود.

 

مزوتراپی و درمان پوست

کاربرد دیگر این روش درمانی، بهبود و التیام لک های صورت است. با  استفاده از این متد نیازشما به خرید کرم ها و ماسک های گران قیمت به حداقل می رسد و از استرس لک و مشکلات پوستی رها می شوید. در این بخش درمانی مزوتراپی، محلول مورد استفاده از طریق سوزن های ریز وارد لایه میانی پوست می شود. کاربردهای دیگر این روش شگفت انگیز درمان، رفع چین و چروک و انواع مشکلات و تیرگی دور چشم است.

 

تعداد جلسات مزوتراپی

سوال مهمی که ممکن است برای افراد دنبال کننده این روش پیش بیاید تعداد جلسات مزوتراپی است. تعداد جلسات مزوتراپی کاملا بستگی به خودتان و شرایط شما و نتیجه دهی و پاسخ صورت و پوست شما دارد. به طور میانگین و معمول جلسات مزوتراپی بین ۸ تا ۱۵ جلسه است که باز هم متغیر است.

 

مزوتراپی به علت هزینه مناسبی که نسبت به نتیجه و تأثیراتش دارد، معروفیت و محبوبیت نسبتا خوبی بین افراد دارد. نکته مهمی که حائز اهمیت است این است که این متد شما را بدون تحمل درد های غیر قابل تصور و جراحی های خطرناک و تهاجمی به پوست و مویی زیبا میرساند. یکی از مهم ترین فواید این روش، عدم نیاز شما به مراقبت های طولانی مدت و نداشتن عوارض جانبی خطرناک است.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb