لاغری موضعی در تهران

لاغری موضعی در تهران

 

لاغری موضعی یک اتفاق رویایی برای همه کسانی است که به دنبال کاهش وزن هستند. بر عکس لاغری معمولی که ابتدا چربی های سخت اندام داخلی مانند اطراف کلیه و کبد از بین می روند و سپس بدن شروه به از دست دادن چربی های نرم ماند دور کمر می شود. در لاغری موضعی، قسمت های مشخصی از بدن مانند دور کمر، باسن و ران ها مورد هدف و تمرکز لاغری قرار می گیرد. اما آیا لاغری موضعی امکان پذیر است و چگونه می توان به آن رسید؟ با ما همراه باشید تا شما را با روش ها و کلینیک لاغری موضعی آشنا کنیم.

 

قسمت های مناسب بدن برای لاغری موضعی

مناطق بدن که به روش لاغری موضعی قابل درمان هستند عبارت اند از:

  • ران
  • باسن
  • اطراف لگن
  • سلولیت های پوست

 

لاغری موضعی با دستگاه های لاغری موضعی

از جدیدترین روش‌های کاهش سایز استفاده از دستگاه های لاغری موضعی است. به طور دقیق تر می توان گفت در این روش، کاهش وزن با امواج اولتراسونیک دستگاه های کویتیشن انجام می شود. اما کویتیشن دقیقا چیست و چگونه برای رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک می‌کند؟

کویتیشن معروف به لیپوساکشن بدون جراحی، روشی موثر و ایمن برای کاهش سایز است که از امواج فراصوت استفاده می‌کند. در اثر برخورد این امواج به آب میان بافتی، حباب‌هایی در اطراف سلول‌های چربی ایجاد می‌شود. این حباب‌های لرزان باعث شکسته شدن سلول‌های چربی شده، بدون اینکه آسیبی به سایر سلول‌ها وارد کنند. در نهایت محتوای سلول‌های چربی از طریق مجرای ادرار و سیستم لنفاوی دفع می‌شود. حدود 1 تا 2 روز بعد از انجام کویتیشن، دفعات ادرار افزایش پیدا می‌کند و نیاز به مصرف آب بیشتری است.

 از جمله جدیدترین این دستگاه ها می توان گفت:

  • دستگاه لاغری اکسیلیس
  • دستگاه لاغری لیم فستیم
  • دستگاه لاغری ایکس ویو

این دستگاه ها علاوه بر تاثیر بالا و سریعی که دارند، هیچ گونه عوارضی ندارند و شما را در طول چند جلسه به وزن و اندام دلخواهتان می رسانند.

 

از جمله دستگاه ها و روش های دیگر لاغری موضعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

لاغری موضعی با RF (آر اف) :

 آر اف نیز از دیگر روش ها برای کاهش سایز بدون جراحی است که از امواج رادیوفرکانسی استفاده می‌کند. دستگاه آر اف با ایجاد حرارت در سلول‌های چربی مشابه کویتیشن عمل می‌کند. روش RF معمولا توسط متخصصان پوست برای افرادی استفاده می‌شود که روی بدنشان نقاط چربی اضافی دارند. در این روش به صورت کنترل شده روی سلول‌های چربی گرما تابیده می‌شود و این گرما موجب مرگ این سلول‌ها بدون تحت تاثیر قرار دادن عضلات یا پوست اطرافشان می‌شود. به این ترتیب نه تنها از چربی‌ها کم می‌شود بلکه بدن به تولید کلاژن تحریک می‌شود و کلاژن به جمع شدن پوست شل نیز کمک می‌کند. رفع افتادگی پوست، درمان سلولیت و رفع ترک‌های سطحی پوست از کاربردهای دیگر کویتیشن و آر اف هستند که سبب شده طرفداران زیادی پیدا کند.

 

 لاغری موضعی با اندرمولوژی :

این دستگاه اکنون به عنوان یک استاندارد طلایی و یک روش سالم و موثر برای درمان سلولیت، چربی‌های موضعی و چین و چروک پوست شناخته شده است. روشی کاملا طبیعی، بدون آسیب و غیرتهاجمی که نتایج عالی، قابل توجه و ماندگاری را به همراه داشته است. هنگامی که سلول‌های چربی نمی‌سوزند و در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند، این روش با تحریک مکرر، متابولیسم سلول‌های چربی را دوباره فعال کرده و تجمع سلول‌های چربی در یک نقطه را می‌شکند. تنها عارضه منفی این دستگاه، کبودی جزئی برای افرادی با پوست بسیار حساس است. با این حال عوارض جانبی مثبت متعددی مانند تسکین درد عضلانی، محو شدن علائم کشش و بافت اسکار، احساس جوانی و آرامش نیز مشاهده شده است.

 

 لاغری موضعی با مزوتراپی :

مزوتراپی یک روش درمانی پزشکی است که با کاهش موثر سلولیت و چربی بدن به لاغری موضعی کمک می‌کند. در این عمل، داروها، ویتامین‌ها، عصاره‌های طبیعی، نوکلئوپروتئین‌ها، مواد مغذی معدنی، عوامل هومیوپاتی، اسیدهای آمینه و سایر مواد از طریق تزریق میکروسکوپی به لایه مزودرم در بافت زیر جلدی منتقل می‌شود. اگرچه تا کنون تقریبا هیچ‌گونه عوارض دائمی آسیب‌زا در اثر استفاده از این روش گزارش نشده، اما ممکن است با برخی از انواع سرطان و دیابت تداخل داشته باشد. عمده عوارض جانبی آن، شامل تورم، کبودی و حساسیت پوست به لمس در نواحی تزریق است که موقت هستند و معمولاً ظرف چند روز برطرف می‌شوند.

 

 لاغری موضعی با تکنیک لیفتینگ:

 در این دستگاه با ایجاد پالس‌های کوچک در سر دستگاه، موجی در بافت‌های بدن ایجاد می‌شود که نتیجه آن تحریک سیستم ظریف پوست است. از قدرت مکش انتخابی این دستگاه برای اهداف زیبایی شناختی و درمانی مانند پوست نازک و شکننده، ایجاد اسکار پوست، چین و چروک و لیفت پوست استفاده می‌شود، اما عوارض جانبی آن بالاست و ممکن است بعد از انجام آن، احساس درد و کبودی، زمان طولانی بهبودی و جای دائمی زخم‌ها آزاردهنده باشد.

 

بهترین کلینیک لاغری در تهران را بشناسید!

کلینیک تخصصی لاغری و لاغری موضعی اکسیر شهرک غرب با بهره‌گیری از کادری متعهد و پزشکان متخصص و مجرب در زمینه خدمات تناسب اندام و لاغری؛ با به کارگیری جدیدترین تجهیزات و به‌روزترین دستگاه‌های دنیا در راستای خدمات لاغری در خدمت عزیزان است.

 مراجعین گرامی بدون صرف وقت و تنها با یک بار مراجعه به کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب  از تمامی مزایای این کلینیک بهره‌مند شده و با رضایت و آرامش‌خاطر به نتیجه مورد نظر خود دست خواهند یافت و تغییرات خود را حتی پس از یک جلسه مشاهده خواهند کرد .

دستیابی به روش های لاغری ذکر شده دربالا و استفاده از دستگاه های لاغری و رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت مشتریان ازجمله اهداف مهم کیلینک لاغری اکسیر شهرک غرب می باشد .



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 4.2 از 5 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb