لاغری موضعی در تهران

لاغری موضعی در تهران

در این مقاله سعی داریم سه روش موثر و کاربردی برای لاغری موضعی را برای شما شرح دهیم درابتدا بصورت مختصر اشاره ای به مفهوم لاغری موضعی خواهیم داشت .
اگر روش‌های درمانی چاقی را براساس تاثیرگذاری به دو دسته زیر تقسیم کنیم، دو روش زیر عبارتند از:
۱_لاغری با کاهش اندازه سلول‌های چربی همانند رژیم لاغری، ورزش و…
۲_لاغری با کاهش تعداد سلول‌های چربی همانند: لیپوساکشن، لیپولیزر و…
در صورتی که چاقی را پدیده‌ای ارثی بدانیم، روش اول یک روش لاغری بازگشت‌پذیر است. اما روش دوم، روشی غیر قابل بازگشت می‌باشد. درمان‌های لاغری موضعی و کاهش سایز در چندین سال اخیر، پیشرفت چشم‌گیری داشته است.
برای امر لاغری موضعی کلینیک های مختلفی در تهران وجود دارند که با انواع روش های لاغری موضعی خدمات خود را ارایه میدهند اما کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب تهران با استفاده از سه دستگاه موثر و کاربردی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند .درادامه به بررسی این ۳ دستگاه کاربردی میپردازیم:

۱_اکسیلیس چیست؟

اکسیلیس (به انگلیسی: Exilis) جهت سفتی پوست و لاغری موضعی استفاده می شود. این دستگاه از امواج رادیو (آر اف) مونوپلار و امواج فراصوت (اولتراسوند) استفاده می کند. این امواج باعث کاهش چربی و افزایش کلاژن پوست و در نتیجه سفت شدن پوست و فرم دهی بدن می شود. البته نوع جدید اکسیلیس به نام اکسیلیس اولترا از هر دو امواج استفاده می کند و اثربخشی بیشتری دارد. نوع پیشین آن اکسیلیس الیت نام دارد که تنها از امواج آر اف استفاده می کند.
در ادامه به معرفی کاربردهای دستگاه اکسیلیس خواهیم پرداخت.
کاربردهای اکسیلیس:

لاغری موضعی و فرم دهی در تمام نواحی

حذف و کاهش چربی های اضافه

رفع چین و چروک صورت با تحریک کلاژن سازی

جوانسازی و سفت شدن پوست صورت، گردن و بدن

رفع غبغب

سفت شدن پوست نواحی بدن

رفع افتادگی بازو

جوانسازی و تنگی واژن

 

۲_روش درمان سلولیت بدن و چاقی موضعی با ایکس ویو

در حالی که وجود سلولیت ( علت بروز سلولیت و درمان سلولیت ) در نواحی مختلف می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، اما از نظر سلامت عمومی هیچ خطری برای فرد مبتلا ندارد. با این حال، سلولیت به قدری ناخوشایند است که افراد مبتلا،خواهان درمان هر چه سریع‌تر آن هستند.درمان‌های مختلفی برای سلولیت و چاقی موضعی وجود دارد. یکی از موثرترین آنها، دستگاه ایکس ویو (X-Wave) است که با شکستن بافت متراکم و سخت چربی عمل می کند.


روش کار دستگاه ایکس ویو (X-Wave) چگونه است؟
ایکس ویو با تولید امواج صوتی با شدت بالا، باعث ایجاد ارتعاش در بافت همبند و شکسته شدن چربی سخت و متراکم در بافت سلولیت می‌شود. ارتعاش مولکولی بافت همبند باعث افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی اپیدرم می شود. امواج صوتی به صورت کنترل شده بر لایه‌های مختلف پوست اثر می‌گذارند و باعث بهبود گردش خون و تحریک تولید کلاژن می شود . مطالعات نشان می دهد که بعد از درمان با ایکس ویو ،جریان خون در رگ‌های کوچک‌تر افزایش می‌یابد و به این ترتیب با ورود اکسیژن بیشتر به بافت سلولیت و خروج سموم و دی اکسیدکربن از آن ، فرآیندهای متابولیک و احیای بافتی تسریع شده و همین امر به درمان سلولیت منجر می شود.


۳_ودر آخر مختصری از لیم فستیم:

این دستگاه موجب افزلیش،گردش خون دربدن شما میشود و سپس باعث افزایش جریان لنف در بدن میشود پس چربی ها از بدن شما به راحتی دفع می شوند.این دستگاه موجب رفع خستگی شما و کمک به کاهش وزنتان میشود .فراموش نکنید که دستگاه ها ساخت کشور انگلستان و کمپانی معروف بی تی ال و دارای معتبر ترین تاییدیه های جهانی هستند .
کلینیک اکسیر شهرک غرب سعی بر این امر داشته که با شناخت و اطلاعات بدست امده از دستگاه ها و روش های لاغری ای که در مقالات به مراجعین عزیز ارائه میدهد تمام اطلاعات را دراختیار شما عزیزان قرار بدهد و درنهایت این شما هستید که با مراجعه به کلینیک و مشاوره با دکتر متخصص و اطلاعات بدست آورده و تجربیات دیگران برای انتخاب بهترین روش متناسب برای لاغری خودتان تصمیم بگیرید و به اندام ایده آل خود برسید .



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb