کلینیک لاغری در سعادت آباد

کلینیک لاغری در سعادت آباد

 

امروزه با توجه به شرایط نامطلوب سلامت جسمانی و روحی از جمله افسردگی، نداشتن مهارت در روابطهای فردی، کم تحرکی، تغذیه ناسالم در جامعه بروز بیماریهای روحی، فلبی عروقی، گوارشی و … افزایش یافته است. داشتن عادات نامطلوب غذایی و نداشتن تحرک و ورزش و نشاط کافی در زندگی روزمره منجر به اختلالات متابولیک مثل چاقی و نداشتن اندامی متناسب و در نتیجه ایجاد بیماریهای مختلف است.

امروزه متخصصین و پزشکان کلینیک لاغری برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل بدل شده، راهکارهای نو و به روزی را پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک گردند.

بسیاری از افراد از داشتن اضافه وزن و چاقی اندام های خود رنج می برند و به دنبال لاغری و کاهش وزن مازاد هستند؛ برای لاغر شدن از روش های مختلفی می توان استفاده کرد و بهتر است هر کدام از آن ها در بهترین کلینیک های زیبایی در تهران انجام شوند؛ در واقع در شهر تهران در منطقه سعادت آباد چندین کلینیک معتبر وجود دارد که هر یک از آن ها برای ارائه خدمات خود به مردم عزیز تلاش می کنند؛ در واقع بهترین کلینیک لاغری در سعادت آباد خدمات متنوعی جهت کمک به کاهش وزن به مردم ارائه می کند.

 

کلینیک لاغری در سعادت آباد

بهترین کلینیک لاغری در سعادت آباد باید ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای انجام هر یک از روش های لاغری دارا باشد تا بتواند به خوبی از عهده انجام این روش ها بربیاید؛ در کلینیک باید پرسنل و پزشکان متخصص فعالیت داشته باشند تا نتیجه بسیار خوبی برای بیماران حاصل شود؛ بهترین کلینیک لاغری در سعادت آباد باید در مکان بسیار خوبی در این شهر احداث شده باشد تا هر یک از افراد بتوانند به راحتی برای بهره بردن از انواع خدماتشان، به این مراکز مراجعه کنند.

 

بهترین روش لاغری سریع بدون عوارض

چاقی دومین علت مرگ و میر در دنیا محسوب می شود؟ چاقی برخلاف بسیاری از بیماری ها قابل پیشگیری و درمان است.روش های زیادی برای لاغری و از بین بردن چربی های اضافی در بدن وجود دارد اما کدام روش بهتر است؟ چطور می توان سریع لاغر شد بدون اینکه چاقی بازگردد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.از آنجائیکه افراد فرصت و حوصله کافی برای از بین بردن چربی زائد ندارند به دنبال راه های لاغری سریع هستند.امروزه تبلیغات زیادی در خصوص این موضوع وجود دارد که بیشتر آنها غیرعلمی است و بیشتر برای فریب مردم و با قصد سودجویانه می باشد.برخی از این روش ها نه تنها باعث لاغری نمی شوند بلکه تاثیرات و عوارض جبران ناپذیری بر فرد می گذارد.بنابراین بهتر است قبل از انتخاب روش اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

 

روش‌های درمان چاقی و لاغری موضعی

روش‌های درمان چاقی و رفع چربی‌های موضعی، باتوجه به تأثیر آن‌ها روی سلول‌های چربی، به دوگروه تقسیم می‌شوند:

  • ۱- تأثیر بر کاهش اندازه سلول‌های چربی (بدون تغییر تعداد سلول‌های چربی)، مثل رژیم‌های لاغری، ورزش، اعمال جراحی کاهش وزن (bariatric) نظیر کاهش حجم معده (بالون، حلقه یا gastric band) و عمل اسلیو (sleeve gastrectomy) و کاهش طول روده‌ها مثل عمل بای‌پس و....
  • ۲- تأثیر بر کاهش تعداد سلول‌های چربی مثل عمل لیپوساکشن، لیپولیزبا RّّF، لیزرلیپولیز و....

 

از کجا بفهمیم چاق هستیم؟

اندازه گیری شاخص توده بدنی یا BMI شایع ترین روش تعیین چاقی یا لاغری فرد است.از حاصل تقسیم وزن ( کیلوگرم ) بر قد ( متر ) عددی حاصل می شود که به آن BMI گفته می شود.عدد به دست آمده نتایج ذیل را دارد :

  1. ۵/۱۹-۹/۲۴ : طبیعی و نرمال است.
  2. ۲۵-۹/۲۹ : اضافه وزن دارد.
  3. ۳۰-۹/۳۴ : فرد چاق محسوب می شود.
  4. ۳۵-۹/۳۹ : چاقی مفرط دارد.

 

به چه افرادی چاق می گویند؟

برای اینکه بدانید چاق هستید یا نه باید در ابتدا توده شخاص بدنی یا BMI خود را محاسبه کنید.در صورتی که عدد به دست آمده بین ۱۸ تا ۲۴ باشد نرمال هستید اگر ۲۵ تا ۲۹ باشد به عنوان اضافه وزن و اگر ۳۰ و بالاتر باشد چاق تلقی می شود.البته این BIM استثنایاتی دارد.زیرا ممکن است ورزشکاری BMI بالای ۲۵ داشته باشد اما فرد سالمی باشد و ممکن است فردی پایین تر ۲۵ باشد اما بیمار باشد.

 

کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب

کلینیک اکسیر، از برترین تجهیزات و فناوری های نوین مطرح زیبایی و لاغری طبق استانداردهای FDA و وزارت بهــداشــت استفاده می کند و با جمعی از مجربترين پزشـکان متخصص زيبايی همکاری می کند. یکی از فعالیت های این مرکز زیبایی و لاغری در سعادت آباد، هایفوتراپی است. شما می توانید اکسیر شهرک غرب را برای انجام هایفو انتخاب کنید و خیالتان راحت باشد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک (شهید نورانی)، پلاک 26 طبقه دوم غربی

تلفن تماس :

02188361343

09120438945

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb