جدیدترین دستگاه لاغری

جدیدترین دستگاه لاغری

دستگاه ای ام اسکالپ

یکی از جدیدترین و بهترین متد‌های لاغری و عضله سازی در جهان استفاده از دستگاه EMSculpt می باشد .این دستگاه با استفاده از مکانیسم امواج الکترومغناطیسی با انبساط و انقباض سبب عضله سازی و لاغری می شود .

افرادی که دارای اضافه وزن هستند همواره به دنبال رفع سلولیت و لاغری هستند.هرچند که راه‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد .

 استفاده از متد الکترومگنت بدون هیچ عارضه ای می تواند فرم و سایز ایده آل شمارا فراهم کند. دستگاه EMSculpt جدیدترین دستگاهی است که در زمینه لاغری و عضله سازی طراحی و تولید شده است و می توان به جرات گفت که بهترین دستگاه برای این امور می باشد .

دستگاه لاغری EMSculpt با تکیه بر مکانیسمی نو و جذاب بدون نیاز به تحرک خاصی می تواند اندامی که برای شما ایده آل است را بسازد .

این دستگاه دو عدد اپلیکاتور یا هندپیس دارد که روی ناحیه مد نظر قرار داده می شود، این اپلیکاتور‌ها امواج الکترومغناطیسی که جزو ایمن ترین امواج هستند را پرتاب می کنند، با این کار سبب انقباض و انبساط عضلات می شود و در نتیجه تقویت ماهیچه و عضله و همینطور لاغری را در بر خواهیم داشت.

نکته قابل توجه درباره این دستگاه این است که هیج مواد مصرفی ای ندارد، یعنی به هیچ ژلی یا هیج ماده دیگری نیاز ندارد و می توانید تنها از هندپیس استفاده کنید .

شکم ، باسن ، سه سر بازو (ران) ، ران بخشهایی از بدن هستند که میتوانید از این دستگاه در آنجا استفاده بکنید.

EMSCULPT با استفاده از فناوری HIFEM انقباضات عضلانی شدیدی که از طریق ورزش قابل حصول نیست را القا می کند. بافت عضلانی تحت تاثیر این انقباضات مجبور به سازگار شدن با چنین شرایط فوق العاده ای خواهد شد.عضله با تغییر شکل عمیق در ساختار درونی و رشد میکروفیبریلها و ساخت رشته های پروتئینی و فیبرهای عضلانی جدید به این شرایط جدید واکنش نشان می دهد.در نهایت نتیجه کار افزایش چگالی و حجم عضله خواهد بود.

این دستگاه شامل 5 حالت حرکتی زیر میباشد:

  1. HIIT- حالت تمرین با شدت زیاد در کاهش چربی هوازی.
  2. هایپرتروفی – حالت تقویت عضلات
  3. قدرت – حالت تمرین قدرت عضلانی
  4. HIIT + هایپرتروفی حالت تمرین تقویت عضلات و کاهش چربی
  5. هایپرتروفی + + حالت تمرین قدرتی تقویت عضلات و قدرت عضلانی

 

مزایای استفاده از دستگاه لاغری  EMSCULPT

  1. قابل استفاده برای عموم و کلیت مردم
  2. بدون جراحی و مواد بی حسی
  3. تست شده توسط متخصصین (MRI, CT, US و Histology)
  4. لیفت غیرتهاجمی باسن
  5. تنها راهکار در جهان که به طور همزمان هر دو بافت ماهیچه و چربی را هدف قرار می دهد
  6. 20 هزار انقباض عضلانی در هر جلسه
  7. درمان سریع ونتایج فوری

 

درنتیجه درست هست که روش های بسیاری برای لاعری وجود دارند اما در دنیای امروزه که همواره در حال پیشرفت است ، هیچ کمبودی در پیکرتراشی و شکل دهی بدن با وجود جراحی وجود ندارد اما نبود تکنولوژی که بتواند با روشی غیرتهاجمی کار پیکرتراشی و حذف چربی را انجام دهد ، همیشه حس میشد تا اینکه دستگاه پیشرفته ای به نام Emsculpt اختراع شد و در حوزه دستگاه های پزشکی خوش درخشید و امروزه میتوان باوجود این دستگاه به اهداف موردنطر خود برای بدن برسیم و استرس عمل جراحی را نداشته باشیم .



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 4.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb