مرکز هایفوتراپی در شهرک غرب

مرکز هایفوتراپی در شهرک غرب

افزایش سن و پیری پوست، یکی از واقعیت‌های غیرقابل‌انکار در زندگی همه افراد است. با افزایش سن، تغییراتی در پوست بدن نمایان می‌شود که دلیل عمده ی آن، کاهش ساخت پروتئین‌های ساختاری کلاژن و الاستین است. خوشبختانه امروزه راه‌های زیادی برای بازگرداندن شادابی و جوان‌سازی مجدد پوست وجود دارد که روزبه‌روز درحال پیشرفت هستند. هایفوتراپی نیز یکی از این روش‌های مؤثر و بی‌خطر بوده که امروزه طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده‌است

 

اولتراسوند متمرکز با شدت بالا برای صورت یا HIFU (هایفو) یک درمان غیرتهاجمی برای پیری صورت است. این روش بخشی از روند رو به رشد درمان های ضدپیری است که برخی از مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی به همراه دارد. هایفو نه تنها فرایند بازسازی طبیعی پوست را شبیه سازی می‌کند بلکه برخلاف هر فناوری دیگری لایه عضلانی عمیق زیر آن را بلند می‌کند. لایه‌ای که جراح هنگام لیفت صورت به عقب می‌کشد تا پوست صورت و بدن برای مدت طولانی سفت شود. در این مقاله با مزایا، کاندیدها، مراحل آماده شدن، مراحل درمان و مراقبت‌های بعد از درمان با هایفو آشنا خواهید شد. هر وقت می‌خواهید هایفو را برای جوانسازی به خصوص برای صورت انجام دهید باید به یک پزشک باتجربه و ماهر که با درمان و نحوه کنترل عوارض آشنا است، مراجعه کنید. این کار خطرات، عوارض جانبی و زمان بهبودی درمان را کاهش می‌دهد.

 

مرکز هایفوتراپی در شهرک غرب ، مجهز به بروزترین و برترین تجهیزات پزشکی به همراه تیم حرفه ای و مجرب، با سابقه درخشان در ارائه خدمات پوست، مو، زیبایی و لیزر و معماری کامل صورت، زیر نظر پزشک، با روش ها و تکنیکهای مدرن و ابداعی و شیوه های نوین در جهت جوانسازی پوست شما توانسته است رضایت مراجعین خود را جلب کند. این مرکز با محیط بهداشتی و پرسنل مجرب پذیرای شما زیبایی پسندان عزیز است. کلیه محصولات این مرکز اورجینال بوده و دارای سیب سلامت و با تأییدیه سازمان غذا و دارو به صورت کاملا بهداشتی ارائه می‌شوند. خدمات حرفه ای زیبایی با وقت دهی سریع و مشاوره تخصصی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

 

ویژگی‌ها و نتایج هایفوتراپی

ویژگی جالبی که در استفاده از هایفوتراپی وجود دارد، امکان عبور دادن انرژی از میان بافت‌های دیگر به سوی نقطه‌ی کانونی مطلوب، بدون اثرگذاری جدی روی آن‌ها است. این موضوع موجب گشته است تا این فناوری در موارد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. نتایج حاصل از هایفوتراپی تا بعد از ۳ ماه به تدریج آشکار خواهد شد و تا ۸ ماه ممکن است ادامه یابد. البته در برخی موارد بالینی دیده می‌شود که بلافاصله پس از درمان نتایجی فوری کسب شده است. باید بدانید این نتایج موقتی بوده و پس از مدتی محو می‌گردند تا زمانی که روند طبیعی تولید کلاژن پس از حدود سه ماه ظاهر گردد.

عوارض پس از عمل هایفوتراپی محدود بوده و شامل تورم‌های موضعی یا کبودی‌های جزئی باشد. در موارد انگشت‌شماری نیز بی‌حسی‌های موضعی گزارش گردیده است. کاربرد‌های این عمل گذشته از جوان‌سازی پوست شامل مواردی مانند لیفت ابروها (که ذکر آن رفت) گونه‌ها و پلک‌ها، از بین بردن چروک و غبغب، سفت کردن پوست و کلاژن‌سازی و نیز افزایش الاستیسیتی گونه‌ها می‌باشد. همچنین ممکن است در لیفت ناحیه‌ی دکلته، بهبود خط چانه و اصلاح خط لبخند مورد استفاده قرار گیرد. در مجموع می‌توان ادعا کرد که با کمک هایفو امکان بهبود تمامی ناهنجاری‌های پوستی خفیف وجود دارد.

از مزایای هایفوتراپی می‌توان به دوره درمان کوتاه، ماندگاری بالای نتایج، عدم وجود دوره نقاهت و یا عوارض جانبی، هزینه‌های پایین و امکان همراهی با دیگر روش‌های بهبود سلامت پوست صورت اشاره کرد. همچنین نحوه‌ی انجام هایفوتراپی بدون درد، خونریزی و یا نیاز به پانسمان بوده که مزایای مضاعفی برای این متد هستند.

هایفوتراپی بر خلاف لیفت صورت، روشی غیرتهاجمی است که هماهنگی خوبی با روش‌های دیگر دارد. در دوره‌ی انجام متدهای هایفوتراپی امکان انجام میکرونیدلینگ و یا عمل جراحی لیفت وجود دارد. به همین علت و به منظور افزایش هم‌افزایی میان اجزاء درمان، این متد در کنار روش‌های موازی استفاده می‌گردد.

 

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

خیر. شما ممکن است در طول هایفوتراپی احساس سوزن شدن پوست را داشته و یا اندکی گرما بر روی آن احساس کنید؛ اما در این روش هیچ دردی وجود ندارد.

 

دوره نقاهت هایفوتراپی چقدر است؟

هایفوتراپی یک روش کاملا غیر تهاجمی است که نیازی به طی کردن دوره نقاهت ندارد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 3.5 از 2 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb