لیزر موهای زائد در سعادت آباد

لیزر موهای زائد در سعادت آباد

کلینیک لیزر موهای زائد در سعادت اباد

 

لیزر موهای زائد امروزه طرفداران زیادی برای خود دارد. رفع موهای زائد از ایام قدیم دغدغه خیلی ها بوده است که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جدید و به‌روز لیزر برای این هدف تولید شده است.
انجام لیزر موهای زائد همان اندازه که می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد و ما را از شر موهای زائد خلاص کند، چنانچه در مراکز معتبر، توسط دستگاه‌های مجهز و دارای مجوز، توسط پزشک و اپراتور متخصص انجام نشود، می‌تواند باعث ایجاد مشکلات برای ما شود.

 

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران کجاست؟

در صورتی که شما تمامی راه های مختلف از جمله وکس، ژیلت، تیغ، کرم موبر، اپیلاسیون و غیره را برای از بین بردن موهای زائد خود امتحان کرده اید ولی نتیجه دلخواه خود را بدست نیاورده اید، می توانید با لیزر این موها را از بین ببرید؛ لیزر نوری دارد که در برابر موهای تیره موجود در اندام ها حساس است و موجب از بین رفتن این موها می شود؛ شما باید برای انجام این روش به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره ببرید.

 

آیا ازبین بردن مو با لیزر درد دارد؟

درمان موهای زائد با لیزر از بهترین روش های حذف موهای زائد است. لیزر ضرری ندارد، هر چند ممکن است کمی ناراحت کننده باشد. اکثر افراد می گویند که حسی مشابه کشیدن یک نوار لاستیکی بر روی پوست دارد. درد کم است و بیشتر کلینیک ها و تکنسین های مجاز از روش های خنک کننده قبل و بعد از درمان استفاده می کنند. بی حس کردن پوست با استفاده از سیستم خنک کننده به طور قابل توجهی درد را در حین و بعد از حذف موهای زائد کاهش می دهد.

 

چند جلسه لیزر برای از بین بردن موها لازم است؟

برای اکثر افراد، انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد که با فاصله تقریباً شش هفته برنامه ریزی شده اند، بهترین نتیجه را دارند. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید نیاز داشته باشید.

 

یک کلینیک خوب مجوزهای لازم را دارد

استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. به همین جهت مجوز ارائه این دست خدمات تنها به پزشکان متخصص داده می‌شود که دوره‌های لازم را سپری و گواهی‌نامه‌ی لیزر درمانی را دریافت کرده باشند.

در نظر داشته باشید که اگر اپراتور یا مجری لیزر درمانی پزشک نباشد، مشکلی نیست. اپراتورها آموزش‌ها و دوره‌های لازم را دریافت کرده و به خوبی با نحوه‌ی کار آشنایی دارند. پزشک متخصص وظیفه دارد که پوست شما را معاینه کرده، بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب و راهنمایی‌های لازم را به اپراتور لیزر درمانی ارائه کند.

 

جلسه مشاوره باید با پزشک متخصص باشد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تیم درمانی خود از پزشک متخصص بهره می‌برد. در جلسه‌ی مشاوره پیش از لیزر درمانی، پزشک متخصص باید حضور داشته باشد و در ادامه، جلسات لیزر تحت نظارت او انجام شود. لیزر مانند تمامی روش‌های درمانی، با تمام کم تهاجمی بودنش، عوارضی دارد. پزشک متخصص به خوبی می‌تواند احتمال این عوارض جانبی را پیش‌بینی کرده و برای جلوگیری از آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین اگر دچار عوارض جانبی غیر منتظره شدید، پزشک می‌تواند نقش موثری در درمان و جلوگیری از وخامت آن‌ها داشته باشد.

دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندرایت :

این نوع لیزر در اکثر کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد و موهای زائد را به خوبی از بین می برد؛ طول موجی که این دستگاه دارد، برابر با 755 نانومتر است؛ این دستگاه برای افرادی مناسب است که رنگ پوستشان سفید و روشن می باشد.

دستگاه مبتنی بر لیزر دایود :

پس از پیدایش لیزر الکساندرایت، این نوع لیزر در بازار دیده شد که دارای طول موجی برابر 800 الی 810 نانومتر می باشد؛ لیزر دایود می تواند به خوبی به عمق فولیکول مو نفوذ کند و خطر کمتری برای پوست در برابر اشعه ها داشته باشد؛ می توان از این نوع لیزر برای کسانی که پوست کمی تیره دارند نیز استفاده کرد.

دستگاه مبتنی بر لیزر ان دی یاگ :

این نوع فناوری بسیار مدرن و جدید است و طول موجی برابر 1064 نانومتر دارد و برای پوست هایی که برنزه و تیره هستند مناسب می باشد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb