بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو

بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو

 

از بین بردن چربی های شکم و پهلو به عنوان یکی از هدف های اصلی در کاهش وزن است. روشهایی وجود دارد که به طور خاص چربی های شکم و پهلو را مورد هدف قرار می دهد و آنها را از بین می برد.

 

بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو چیست؟

بی رحم ترین چربی سوز شکم: هر گونه داروی گیاهی و یا روشی که برای چربی سوزی کوتاه مدت به شما معرفی میشه، ممکنه نتیجه ی متفاوتی از فردی به فرد دیگه داشته باشه، به همین دلیل نمیشه با قطعیت کامل گفتن که این دارو و یا اون روش میتونه شما رو به هدف خود در این مدت زمان کوتاه برسونه.

برای رهایی از چربی های اضافی در اطراف ناحیه ی شکم عجله نکنید، توصیه میکنم با در نظر گرفتن روش های مطلوب سعی کنید در بازه ی زمانی مطلوب چربی های موجود رو بسوزانید، زیرا در این حالت اطمینان کامل نیز فراهم میشه که چربی های از بین رفته، به این آسونی امکان برگشت نخواهند داشت.

 

دارچین و چربی سوزی

رژیم دارچین یکی از موثرترین این روش هاست. دارچین به عنوان یک ادویه با ارزش در پخت بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این ادویه حاوی مواد معدنی مهمی مانند آهن، کلسیم، فسفر و منگنز است و به شکل های روغن، چوب، پودر و عصاره در بازار وجود دارد. استفاده از دارچین در رژیم غذایی روزانه منجر به کاهش وزن افراد خواهد شد. طبق تحقیقات دانشگاه بریتانیا دارچین به عنوان یک قرص معجزه آسای کاهش وزن عمل میکند

 

کربوهیدرات کمتر برای لاغری

خوردن کربوهیدرات کمتر روشی بسیار موثر برای از بین بردن لاغری سریع شکم و پهلو است. این موضوع توسط مطالعات بیشماری پشتیبانی می شود. هنگامی که افراد مصرف کربوهیدرات خود را کاهش می هند ، اشتهای آن ها کاهش می یابد و وزن کم می کنند. اکنون بیش از 20 مطالعه کنترل شده تصادفی نشان داده اند که رژیم های کم کربوهیدرات گاه 2 تا 3 برابر بیشتر از رژیم های کم چربی ، منجر به لاغری می شوند.

 

شکلات تلخ و لاغری

شکلات تلخ یکی دیگر از بهترین چربی سوز های دنیا است. "روی " موجب افزایش گردش هورمون لپتین که به تنظیم میزان مصرف انرژی، اشتها و ذخیره چربی کمک می‌کند، می‌شود و از این طریق باعث سوختن چربی‌های شکم می‌شود.

 

سرکه سیب و لاغری

اسید استیک ‌می‌تواند پروتئین‌هایی تولید کند که موجب سوختن چربی‌ها شود. مصرف روزانه یک یا دو قاشق سرکه سیب به مدت دو ماه می‌تواند موجب کاهش قابل توجهی از چربی بدن به خصوص چربی دور شکم می‌شود.

 

تخم مرغ در رژیم لاغری

یکی از ویتامین‌هایی که بدن برای سوزاندن چربی به آن نیاز دارد ویتامین B12 است. تخم مرغ دارای ویتامینB12  است. مصرف تخم مرغ در وعده صبحانه به جای شیرینی به کاهش وزن کمک می‌کند. افرادی که مشکل کلسترول خون دارند برای مصرف تخم مرغ با پزشک خود باید مشورت کنند.

 

مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر

خوردن مقدار زیادی فیبر می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. به نظر می‌رسد که الیاف محلول و چسبناک بیشتر بر وزن شما تاثیر می‌گذارند. این نوع فیبرها آب را به خود جذب می‌کنند و یک حالت ژله مانند ضخیم و چسبناک ایجاد می‌کنند که حرکت غذا را از طریق مجاری گوارشی بسیار کند می‌کند. همچنین می‌تواند هضم و جذب مواد مغذی را کندتر کند. نتیجه نهایی یک احساس سیری طولانی‌تر است.
یک بررسی نشان داد که ۱۴ گرم فیبر اضافی در روز، تا ۱۰ درصد مصرف کالری را کاهش می‌دهد و موجب می‌شود طی ۴ ماه ۲ کیلو وزن کم شود. یک مطالعه‌ی ۵ ساله نیز حاکی از آن است که خوردن ۱۰ گرم فیبر محلول در روز با کاهش ۳.۷ درصد میزان چربی در حفره‌ی شکمی مرتبط است. این بدان معناست که فیبر محلول ممکن است به ویژه در کاهش چربی‌های مضر شکم و لاغری سریع موثر باشد.
بهترین راه برای مصرف فیبر بیشتر، خوردن غذا‌های گیاهی از جمله سبزیجات و میوه‌هاست. حبوبات و همچنین برخی غلات هم منابع خوبی هستند. بعلاوه، شما می‌توانید مکمل‌های فیبردار را نیز امتحان کنید. توجه داشته باشید که پیش از مصرف هر گونه مکمل باید با یک متخصص مشورت کنید.

 

عسل و دارچین، معجزه لاغری

از آنجاییکه عسل ماده ای است که خود به تنهایی سرعت متابولیسم بدن را افزایش می دهد، به همین دلیل در کاهش وزن موثر است.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 2.8 از 111 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb