مرکز لاغری موضعی غرب تهران

مرکز لاغری موضعی غرب تهران

اکسیر شهرک غرب، مرکز لاغری غرب تهران

اگر با هدف لاغری موضعی به دنبال رژیم لاغری هستید احتمال اینکه با مشقت زیاد باز هم به طور صد در صد به نتیجه ی دلخواه نرسد بسیار زیاد است. اگر از تجمع چربی در مناطقی از بدنتان مانند شکم ، ران ، پهلو ، باسن و یا بازوهایتان رنج می برید بهترین راه برای رهایی از چاقی های موضعی در شما استفاده از دستگاه لاغری موضعی است .

شما می توانید با استفاده از دستگاه لاغری موضعی چربی های تجمع یافته در اندام های مختلف بدنتان را از بین برده و اندامی ایده آل و متناسب داشته باشید . لاغری موضعی با دستگاه به دلیل انقباض عضلات، کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و به جوان سازی آن کمک می کند.در ادامه به چند روش لاغری  موضعی موجود در اکسیر شهرک غرب اشاره میکنیم که اثر بخشی بی نظیری دارند .

 

لاغری موضعی با ای ام اسکالپت

ای ام اسکالپت(به انگلیسی: EmSculpt) یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از انرژی الکترومغناطیسی باعث انقباض عضله معادل 20000 کرانچ در 30 دقیقه (666 ست 30 تایی) می شود. این میزان از انقباض با تمرینات بدنسازی امکان پذیر نمی باشد.این محصول توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به تأیید رسیده است.

ای ام اسکالپ می تواند باعث برجسته شدن عضلات فعلی و ساخت عضله جدید در نواحی شکم، باسن، ران، بازو و پشت ساق پا شود. ای ام اسکالپ همچنین می تواند باعث لیفت و برجسته شدن باسن شود. این دستگاه همچنین می تواند باعث مقداری چربی سوزی شود.

 

لاغری موضعی با اکسیلیس

لاغری با دستگاه اکسلیس به معنی دست‌یابی به یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌های کاهش وزن موضعی است. علاوه بر آن این دستگاه تأثیر چشم‌گیری روی فرم دهی به بدن داشته و مشکلات پوستی نظیر سلولیت یا شل شدگی را نیز برطرف می‌کند.

اکسلیس از فناوری رادیو فرکانس Radiofrequency یا RF برای نفوذ و شکستن بافت چربی‌ها استفاده می‌کند. در این روش غیر تهاجمی لاغری، دستگاه با گرم کردن لایه‌های عمیق پوست، چربی‌های اضافه را از بین می‌برد. فرآیند گرم کردن چربی‌ها که به آن لیپولیز چربی می‌گویند موجب تجزیه سلول‌های چربی می‌شود. به این ترتیب حجم سلول‌های چربی کاهش پیدا می‌کند. در همین حین پوست تشویق به تولید کلاژن و الاستین طبیعی نیز می‌شود. در نهایت نتیجه استفاده از دستگاه اکسلیس اندامی است که علاوه بر آن‌که چربی اضافه از دست داده و به فرم دلخواه در آمده، پوست کشیده و شادابی دارد که ابداً دچار افتادگی یا شل شدگی نیست. بنابراین دستگاه لاغری اکسلیس قادر است دو کار مهم را در یک زمان انجام دهد.

به‌جرئت می‌توان گفت که هیچ دستگاه لاغری دیگری به‌اندازه اکسلیس روی فرم دهی به بدن، کاهش چربی‌های موضعی، کانتورینگ و کشیدن پوست مؤثر عمل نمی‌کند. فناوری اکسلیس انقلابی در دستگاه‌های لاغری بوده است که برای لاغری هر قسمت بدن از جمله بازوها، ران‌ها، پاها، باسن، شکم و پهلوها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه سلولیت اندام‌های تحتانی یا چین و چروک‌های سرسخت صورت توان هیچ‌گونه مقاومتی در برابر دستگاه اکسلیس را ندارند.

 

لاغری با لیم فستیم

یکی از بهترین دستگاه ها برای افزایش متابولیسم ، دستگاه لاغری لیم فستیم است. لاغری با دستگاه لیم فستیم بدون عوارض است. دستگاه لیم فستیم ساخت کشور انگلیس و کمپانی بی تی ال است که مانند هر دستگاه معتبر دیگری دارای تائیدیه های داخلی و جهانی است.

از جمله فواید استفاده از دستگاه لیم فستیم برای لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش وزن سریع

غیر تهاجمی بودن

بدون درد و عوارض بودن

ماندگاری بالای نتایج

لاغری موضعی با ایکس ویو

دستگاه لاغری حرفه ای بعدی برای لاغری موضعی سریع و آسان،دستگاه ایکس ویو(X-Wave) است. روش عمل کردن این دستگاه به این صورت است که امواج صوتی آکوستیک ویو را با شدت بالایی تولید کرده و با شکست بافت متراکم و سخت چربی، منجر به کاهش وزن می شود و سلولیت را درمان می کند.

این دستگاه به وسیله افزایش جریان خون در مویرگ ها و رگ ها، مایع زیر پوستی را کاهش می دهد، رشته های نگهدارنده چربی متراکم را شکسته و همچنین حالت پوست پرتقالی را درمان می کند و پوست را به وضعیت طبیعی باز می گرداند



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb