پروتیج در شهرک غرب

پروتیج در شهرک غرب

یکی از مهمترین و بهترین روش ها برای رفع  چین و چروک پوست و آسیب پوستی، جوانسازی پوست است. در واقع یکی از مهمترین قسمت و بزرگترین اعضای بدن پوست است و وظیفه مهمی دارد. پوست شما دائما از شما محافظت می کند. میکروب ها و عفونت را از بدن شما دور نگه می دارد و از بیمار شدن شما جلوگیری می کند. همچنین با مراقبت درست از پوست خود از مشکلات آینده مانند چین و چروک و سرطان پوستی جلوگیری می کنیددستگاه پروتیج در درمان کلاژن سازی و جوانسازی دست و صورت مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشتر افراد در هر شرایطی که باشند زیبایی و سلامت پوستشون براشون مهم هست و اگر علاقمند باشند کارهای تهاجمی نکنند می توانند با استفاده از دستگاه پروتیج جهت بازسازی،جوانسازی،درمان لک و کلاژن سازی نقاهت را به بهترین فرآیند ایده آل خود برسانند.

این دستگاه با فرآیند امواج رادیویی و الترا سوند هست و همه عزیزان در هر رده سنی می توانند از این دستگاه استفاده کنند. دستگاه پروتیج در کل دنیا بهترین بازخورد ها رو داشته چون بدون جراحی،نقاهت و عوارض شمارو به هدف می رساند.

 

کاربردهای دستگاه  پروتیج چیست؟

اگر به دلیل افزایش سن، آسیب نور آفتاب یا عوامل دیگر از دیدن تصویر خود در آینه ناراضی هستید، درمان های غیرتهاجمی سفت کننده پوست  Protégé می توانند ظاهری درخشان به پوست شما ببخشند. اگر پوست شما شل شده و مانند گذشته درخشش ندارد بهتر هست درمورد پروتیج مطالعه کنید و این روش را امتحان کنید. بسیاری از افراد با جراحی احساس راحتی نمی کنند یا نمی توانند هزینه های بالای این عمل را بپردازند. برای این افراد، درمان‌های غیرتهاجمی سفت کردن پوست با پروتیج می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد و در چند سال گذشته، یکی از بهترین درمان‌ها در اروپا و آمریکا بوده است.

 

مزایای پروتیج

کلاژن سازی و درمان درونی پوست

رفع خطوط پیشانی و اخم و پنجه کلاغی

درمان گودی و تیرگی زیرچشم

زاویه دادن و اصلاح فرم صورت و فرم غبغب

بهبود حجم صورت و درمان افتادگی پوست

خاصیت ضد چروک بسیار عالی

 

پروتیج چطور باعث چربی سوزی می شود؟

اثرات این درمان سیستم متابولیک بدن شما را تحریک می کند و باعث کوچک شدن سلول های چربی می شود. این روش همچنین می‌تواند باعث شود بدن شما کلاژن جدیدی تولید کند که نتایج سفت شدن پوست را افزایش می‌دهد. یکی از اهداف اصلی درمان‌های غیرتهاجمی سفت‌کننده پوست پروتیج، کاهش سلولیت عمیق است و نتایج بهتری نسبت به بسیاری از گزینه‌های درمان RF دیگر ارائه می‌دهد.

 

پروتیج برای چه کسانی مناسب است؟

 پروتیج برای اکثر گروه های سنی امن است. اگر صورت شما علائم پیری را نشان می دهد و می خواهید کاری در مورد آن انجام دهید، احتمالاً کاندیدای این درمان هستید. این گزینه برای درمان گردن یا صورت عالی است و همچنین برای درمان شلی پوست باسن، پشت، ران، شکم، زانو یا بازوها بسیار موثر است. با انتخاب روش‌های غیرتهاجمی سفت‌کننده پوست اکسیلیس پروتیج، می‌توانید از گزینه‌های جراحی اجتناب کنید و نتایج مشابهی کسب کنید. هزینه و زمان بهبودی برای روش های جراحی می تواند بالا باشد، بنابراین Protégé به عنوان یک جایگزین عالی در نظر گرفته می شود.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb