بهترین دکتر تغذیه شهرک غرب

بهترین دکتر تغذیه شهرک غرب

بهترین دکتر تغذیه شهرک غرب را بشناسید. اگر شما در تهران زندگی می کنید می ‌توانید برای حل کردن مشکل تغذیه خود به یک متخصص تغذیه شهرک غرب رجوع کنید. هر فردی باید نسبت به مواد غذایی که به بدن خود وارد می‌کند ، آگاهی داشته باشد. این مواد می ‌توانند سلامتی ما را حفظ کنند و افزایش دهند یا آن را به خطر بیندازند.

کسی که در این زمینه قادر است به ما کمک بکند ، متخصص تغذیه است. هر فردی در طول زندگی خود باید حداقل 1 بار به متخصص تغذیه مراجعه کند که از سلامت برنامه غذایی خود مطمئن شود. اگر برنامه غذایی نا سالمی را دنبال می‌کنید، شدیدا توصیه می‌ کنیم که آن را تغییر دهید. با داشتن یک برنامه غذایی سالم تغییرات چشم گیر زیادی در زندگی شما حاصل خواهد شد.

 

چه مواقعی باید به متخصص تغذیه رجوع کرد؟

  1. رژیم
  2. انجام دادن همه کار و تکان نخوردن وزن
  3. وقتی احساسی می شوید پرخوری می کنید
  4. لاغری زیاد
  5. بارداری
  6. مداوم فکر کردن در مورد غذا
  7. کلسترول بالا

 

ویژگی‌های یک متخصص تغذیه خوب چیست؟

شاید برای شما یا اطرافیانتان پیش‌ آمده باشد که به یک دکتر تغذیه مراجعه کرده و پس از گذشت زمان زیادی به نتیجه مناسبی نرسیده ‌اید. یک متخصص تغذیه خوب باید چند ویژگی کلیدی را داشته باشد. از جمله:

  1. متخصص باید اطلاعات و داده‌ های به ‌روز را تجزیه ‌و تحلیل کند تا بتواند هرچه بهتر به مراجعه ‌کنندگان کمک کند.
  2. بهتر است متخصصی را پیدا کنید که به ‌صورت آنلاین هم مشاوره دهد. در این صورت شما می توانید در هر شرایطی به پزشک خود دسترسی داشته  باشید.
  3. پزشک باید به اهداف بیمار و میزان بودجه او توجه کند. برخی رژیم‌های غذایی هزینه زیادی داشته و تمام افراد جامعه نمی ‌توانند آن رژیم خاص را رعایت بکنند.
  4. یک پزشک خوب در هر زمینه ‌ای باید مجموعه‌ای از سوالات را بپرسد و در شنیدن پاسخ ‌های مراجعه ‌کننده صبور باشد. با برخی سوالات می‌ توان به نتایج خوبی رسید و سوابق پزشکی و خانوادگی شخص را بررسی کرد.

 

یکی از تفاوت های چشمگیر این است که یک متخصص تغذیه می تواند در تشخیص اختلالات خوردن غذا یا کمک به برنامه ریزی وعده های غذایی برای مدیریت علائم مشکلات سلامتی کمک بکند. در حالی که متخصصان تغذیه مطمئناً می توانند در این زمینه ها حمایت ارائه دهند ، ولی بیشتر کارشان با رفتار مواد غذایی سروکار دارد. آنها به مشتریان در مورد کلیه مواد مغذی و بهداشتی موجود در غذا می آموزند و نظارت تغذیه ای را ارائه می دهند.

توجه به این نکته بسیار مهم است که فقط متخصصین تغذیه که در کمیسیون ثبت رژیم های غذایی (CDR) ثبت نام می کنند ، می توانند به طور قانونی خود را به عنوان متخصصان رژیم غذایی ثبت شده اعلام کنند. حرفه متخصص تغذیه طبق قانون بسیار کمتر محافظت می شود.

احتمال دارد شما در هنگام مراجعه به یک متخصص تغذیه در مورد عادات غذایی، هرگونه واکنش نامطلوب به غذا ، مکمل های غذایی، سابقه وزن، ترجیحات غذایی، سابقه پزشکی عمومی، سابقه سلامت خانواده، داروها و عادات سبک زندگی خود صحبت کنید. این اطلاعات می تواند به متخصص تغذیه کمک کند تا توصیه های غذایی و تغذیه ای را مطابق با سبک زندگی و نیازهای سلامتی شما تنظیم کند.

میزان مصرف غذای خود را ثبت کنید. اگر از شما خواسته شد، همه چیزهایی را که برای چند روز می خورید و می نوشید بنویسید. مقادیر (در فنجان، اونس، قاشق غذاخوری و غیره) و طرز تهیه غذاها ، مثل سرخ شده ، کبابی یا پخته شده را ثبت می کند.

 

کلینیک تغذیه اکسیر شهرک غرب

کلینیک تغذیه اکسیر شهرک غرب با بهترین متخصصین تغذیه و جدیدترین تکنولوژی ها در کنار شما است. 

 

نادیده گرفتن عادات غذایی شخص موجب می شود که فرد رژیم خود را به سرعت و ناامیدانه ترک کند. متاسفانه امروزه افرادی که متخصص تغذیه نیستند و درامر مشاوره تغدیه دخالت می کنند مثل مربیان باشگاهای ورزشی و بدنسازی و حتی افرادی از گروه پزشکی که تخصص این کار را ندارند و سعی می کنند با هر ترفندی وزن مراجعه کننده را کم کنند و صدمات جدی به سلامت افراد وارد می کنند . همیشه سعی شود درانتخاب متخصص تغذیه خوب حتما دقت لازم را به عمل بیاورید و اطمینان حاصل کنید تا بتوانید نتایج مطلوبی را به دست آوردید.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 2 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb