تقویت قوای جنسی با پی آر پی

تقویت قوای جنسی با پی آر پی

 پی آر پی مخفف کلمه Plasma rich platelet می باشد. لذت و اعتماد به نفس جنسی برای مردان و زنان بسیار مهم است پس مهم نیست چند ساله هستید ، رابطه جنسی باید برای شما بسیار گرم و لذت بخش باشد. متأسفانه ، برای بسیاری از اقایان و زنان ، کاهش میل جنسی و اختلال در عملکرد جنسی ، باعث نارضایتی از رابطه جنسی در افراد می ‌شود .

 پلاسمای غنی از پلاکت که معمولاً PRP یا اشات نامیده می‌شود ، به بسیاری از مردان و زنان کمک کرده است تا اعتماد به نفس و لذت جنسی خود را باز یابند و بار دیگر یک زندگی جنسی پر بار و رضایت بخش را تجربه کنند. این درمان ساده ، غیر جراحی و پیشگامانه می‌ تواند زندگی جنسی شما را به طور کامل بهبود دهد.

 

پی آر پی تراپی چیست؟

درمان پی آر پی PRP یک روش غیر جراحی است که از پلاکت‌های بدن شما جهت بهبود عملکرد جنسی و افزایش اعتماد به نفس استفاده می ‌کند. هنگامی که خون از شما گرفته شد ، در یک سانتریفیوژ چرخانده می ‌شود تا پلاکت‌های مفید استخراج شود.

 پلاکت ‌های استخراج شده سپس از طریق مناطق اروژن به بدن تزریق می ‌شوند. برخلاف بسیاری از درمان‌ های اختلال عملکرد جنسی و افزایش میل جنسی ، درمان پی آر پی را می ‌توان در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام داد و بسیاری از افراد نیازی به استراحت بعد تزریق PRP ندارند.

 زمان بهبودی بسیار کوتاه مدت می باشد و اثرات آن برای اکثر افراد تقریباً فوری است ، و مزایای تزریق به مرور زمان با شروع باز سازی سلول‌ها و بافت‌ های جدید تر و جوان ‌تر افزایش می ‌یابد.

 

تکنیک های پی آر پی

بعضی از تکنیک های پی آر پی عبارتند از:

 

O Shot

در این تکنیک از پی آر پی ، جهت جوان سازی و اصلاح عملکرد نواحی ولو واژینال استفاده می شود. از نتایج این روش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. افزایش حس جنسی در ناحیه کلیتوریس
  2. افزایش ترشحات نواحی ولوواژینال در تماس جنسی
  3. کاهش درد و افزایش رضایتمندی از رابطه جنسی
  4. افزایش عملکرد کلیتوریس

 

روش انجام اشات

در ابتدا خون گیری از شخص انجام می‌ شود و خون تحت سانتریفیوژ و پروسه خاصی قرار می گیرد تا بتوان فاکتور های رشد و پروتئین ها و پلاکت آن را جدا کرد و سپس این پروتئین ها ، فاکتورهای رشد و پلاکت به بافت آسیب دیده تزریق می شود و باعث بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده می شود.

 همان گونه که گفته شد از اشات یا PRP می ‌توان در درمان کاهش میل جنسی در زنان و افزایش ارگاسم و همچنین در تنگ کردن کانال واژن ، درمان خشکی واژن و بی اختیاری ادراری استرسی استفاده کرد. انجام O shot یا PRP احتیاجی به بستری شدن ندارد و سر پایی قابل انجام  می باشد و چون اشات از خون خود فرد تهیه می شود هیچ عارضه خاص و چشم گیری ندارد.

 

اشات یا پی آرپی در درمان عدم ارگاسم

در اینجا بعد از خونگیری از بیمار و جدا کردن فاکتورهای رشد و پلاکت ، این فاکتورهای رشد و پلاکت را به نقطه G در واژن تزریق می کنیم ، نقطه جی در   ۲ الی۳   سانتی متری واژن و در سقف واژن قرار گرفته که بیشترین حس جنسی را دارد ، برجسته بودن آن سبب ارگاسم و تحریک جنسی خواهد شد.

اول نقطه جی را با بی حس کننده ها بی حس می کنیم و سپس فاکتورهای رشد و پلاکت به دست آمده از پی آر پی را در نقطه جی تزریق می‌کنیم و همان صورت که گفته شد برجسته شدن نقطه جی ، تحریک این ناحیه و رسیدن به ارگاسم را راحت تر می ‌کند.

 

G Shot

یکی از نقاط بسیار حساس در داخل واژن، نقطه G می باشد ، برجسته شدن نقطه G  در ارگاسم و بهبود عملکرد جنسی خانم ها نقش بسیاری دارد.

 

P Shot

در این روش تزریقات پی آر پی همراه با فاکتورهای رشد در قسمت های خاصی از آلت تناسلی آقایان تزریق می شود که این تزریقات با افزایش افزایش خون رسانی آلت تناسلی و بهبود حس و لمس در آن ناحیه می شود و توانایی و کیفیت نعوظ را افزایش داده و کیفیت رابطه جنسی را افزایش می دهد.

آقایانی که در اثر افزایش سن یا بیماری هایی مانند دیابت دچار اختلالات نعوظ شده اند ، مناسبت ترین گروه برای این روش درمانی می باشند

 

پی آر پی برای چه مواردی کاربرد دارد؟

 پی آر پی اغلب برای درمان زخم ‌های ورزشکاران استفاده می ‌شده و علاوه بر ترمیم زخم‌ها برای کاهش عوارض جراحی و دوران نقاهت فرد و حتی مواردی چون ریزش مو نیز استفاده می شده است. این متد به این شکل است که خون مریض از او گرفته شده و سپس پلاسما آن جدا شده و به محل زخم ها برای بهبود آن‌ها تزریق می ‌شود. اگر چه که دانشمندان کاملا مکانیزم اثر پلاکت درمانی را متوجه نشده اند ولی طبق تحقیقات ، این متد حدود ۳۵ درصد سبب بهبود آسیب‌ های بدن می شود و همچنین باعث افزایش تولید فاکتورهای رشد از سلول‌ها می شود. بسیاری از پزشکان از پلاسما تراپی برای بالا بردن سرعت ترمیم در زخم‌های عضلانی و استخوان ‌های شکسته استفاده می ‌کنند.

 

عوارض جانبی

از آنجایی که در درمان‌های PRP از پلاسمای خودتان استفاده می‌کنید، عوارض جانبی بسیار نادر و ناچیز و در صورت بروز بسیار کم است. با این وجود ، جوان سازی پی آر پی برای همه افراد مناسب نیست. داوطلبانی که باردار یا شیرده هستند ، مشکلات پزشکی مرتبط با خون دارند ، تست پاپ اسمیر نامنظم دارند ، داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند یا تحت درمان سرطان هستند و موارد دیگر ، مناسب نیستند. همچنین می توان به موار زیر اشاره کرد:

  1. کبودی، تورم، و بی حسی در محل تزریق
  2. درد و سوزش در محل تزریق
  3. عفونت
  4. بافت اسکار
  5. حساسیت

 

تزریق PRP برای چه کسانی مفید است؟

قابل ذکر است طبق تحقیقات انجام شده نتایجی حاصل شد که حاکی از آن است که بیشتر افراد از تزریق پی آر پی راضی بوده و به نتیجه ی دل خواه خود رسیده اند ولی معدود افرادی هم هستند که نتیجه دل خواه خود را نگرفته اند. در ادامه ی این تحقیقات نتیجه ی حاصله به افراد نشان داد که افرادی که در سنین خیلی بالا این کار را انجام داده اند و چروک و افتادگی پوست آن ها در ناحیه واژن بسیار زیاد بوده است ، نتیجه ی کاملا مطلوب نگرفته اند.

همینطور عوامل دیگری که در این نتایج تاثیر داشت معتاد بودن فرد به سیگار و مشروبات الکلی و مواد مخدر بود ؛ چرا که وجود این ترکیبات در خون اکسیژن رسانی را در خون کاهش می دهند.

 

نتایج پی آر پی را چه زمان می توان مشاهده کرد؟

برای مشاهده نتایج تزریق پی آر پی ، به چندین جلسه نیاز دارید و نتایج بعد از گذشت چند هفته مشخص می شود.

نتایج پی آر پی در اشخاص مختلف ، متفاوت می باشد و بستگی به واکنش های سلولی فرد دارد. در خانم هایی که بیماری های مزمن دارند ، سیگار می کشند یا رژیم غذایی صحیح ندارند ، نتایج ضعیف تری از پی آر پی واژینال به دست خواهند آورد.

 

موارد منع تزریق پی آر پی

افرادی که شامل محدودیت های انجام پی آر پی می شوند عبارت هستند از:

  1. دیابتی ها یا مصرف کننده های آسپرین
  2. معتادان الکل و انواع دخانیات
  3. مبتلایان به ایدز و هپاتیت
  4. افرادی که باردار بوده یا در دوران شیر دهی قرار دارند
  5. در بیماران با اختلال انعقاد خون و سرطان خون

 

هزینه پی آر پی

اگر برای این روش هزینه ای انجام می دهید باید توجه داشته باشید که هزینه ها ماندگار است و نتایج آن از بین نمی رود چرا که در این تکنیک از سلول های بنیادی برای بازسازی بدن استفاده می شود و این سلول ها از بین نمی روند در نتیجه اثرات آن نیز پایدار تر از تکنیک های دیگر است. هزینه های انجام پی آر پی شامل دستمزد جراح ، هزینه ی خونگیری و تصفیه خون می باشد که از جانب جراح تعیین و به شما ابلاغ می شود.

 

نکات مهمی که حتما باید بدانید:

  1. در روش پی آر پی ٬ از خون خود فرد استفاده می شود ٬ پس هیچ گونه امکان انتقال هپاتیت و HIV و غیره برای شخص مورد نظر وجود ندارد.
  2. این روش به صورت کاملا استریل و بسته انجام می شود پس خون با هوای آزاد در تماس نیست.
  3. استفاده از روش جوانسازی واژن با prp در در صد کمی از افراد بی تاثیر می باشد.
  4. بعضی از بیمارانی که مبتلا به دیابت و یا مشکلات خونی هستند و یا داروهایی مانند آسپیرین مصرف می کنند٬ نباید از این روش استفاده کنند.
  5. فواصل تزریق در انجام پی ار پی بسیار مهم است . اگر فواصل زود باشد و یا دیر تر انجام بشود اثر بخشی کاملا از بین می رود و این فواصل در درمان های مختلف متفاوت است و با توجه با تشخیص پزشک باید انجام شود.
  6. در روش PRP واژن از خون خود شخص جهت جوانسازی استفاده می شود ، در این روش از پلاسما غنی از پلاکت برای جوانسازی واژن استفاده می شود .

 

نتیجه گیری و سخن پایانی

با افزایش سن و بروز برخی از تغییرات هورمونی از جمله کاهش سطح استروژن ، خشکی واژن و بروز عفونت و هم چنین ایجاد سوزش ، خارش و کاهش میل جنسی دور از انتظار نیست ؛ با انجام روش های مختلف و کم تهاجمی می توان تا حدی از این دست مشکلات رهایی پیدا کرد ، پی آر پی واژن به دلیل تسریع بهبودی ، کم تهاجمی بودن و ایمنی آن ( چون از خون خود شخص استفاده می شود ) بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. به خاطر داشته باشید که نعوظ و ارگاسم شما به دلیل این که ترکیبی از جریان خون ، هورمون‌ها و حالات فیزیکی است ، می ‌تواند تحت تأثیر سلامت روانی و عاطفی شما نیز باشد.

 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 4.0 از 4 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb