تقویت قوای جنسی با شاک ویو

تقویت قوای جنسی با شاک ویو

با ماشینی شدن زندگی افراد و وجود استرس های مختلف در زندگی امروزه میزان شکایت افراد ازناهنجاری های جنسی زیاد شده، در نتیجه فشار های روحی عصبی میتواندبه مردان و زنان وارد شودو باعث اختلال در زندگی اجتماعی و یا زناشویی افراد بشودطبق یک بررسی علت 60 درصد طلاق در جامعه ما ناهنجاری جنسی است. شیوع ناتوانی جنسی در مردان ایرانی 30 الی 40درصد است که درصد بالایی است. خوشبختانه با دستگاه شاک ویو میتوان این مشکل را درمان کرد.

 

علت ناتوانی جنسی

حدود 80 درصد از ناتوانی های جنسی ناشی از عوامل جسمانی است. این عوامل عبارتند از:

  • کاهش جریان خون در آلت تناسلی: این مشکل، شایع‌ترین علت ناتوانی جنسی در مردان بالای 40 سال است. همچون سایر قسمت‌های بدن، امکان تنگ شدن عروق خون رسان به آلت تناسلی نیز وجود دارد و گاهی ممکن است جریان خون برای ایجاد نعوظ کافی نباشد. عواملی که در افزایش احتمال بروز تنگی عروق نقش دارند عبارتند از: سن بالا، فشار خون بالا، کلسترول بالا و استعمال دخانیات.
  • آسیب‌های عصبی:به عنوان مثال بیماری ام اس، سکته مغزی، بیماری پارکینسون و … می‌توانند بر روی اعصاب  آلت تناسلی تأثیر بگذارند.
  • دیابت:یکی از رایج‌ترین علل ناتوانی جنسی دیابت است که بر رگ‌ها و اعصاب تأثیر می‌گذارد.
  • علل هورمونی: از جمله، کمبود هورمون تستوسترون که در بیضه‌ها تولید می‌شود. یکی از دلایل کمبود تستوسترون که البته خیلی رایج نیست، ضربه به سر است. آسیب سر گاهی اوقات ممکن است بر عملکرد غده هیپوفیز در مغز تأثیر بگذارد. غده هیپوفیز هورمونی تولید می‌کند که موجب تحریک بیضه برای تولید تستوسترون می‌شود. بنابراین، اگرچه ممکن است در ابتدا مرتبط به نظر نرسد، اما آسیب دیدگی سر می‌تواند منجر به ناتوانی جنسی شود. علائم دیگر پایین بودن سطح تستوسترون، شامل کاهش میل جنسی (شهوت) و تغییر در حالات روحی می‌باشد.
  • آسیب به اعصاب دستگاه تناسلی:به عنوان مثال  آسیب نخاعی که در اثر جراحی اندام‌های مجاور به وجود آمده، شکستگی لگن، پرتودرمانی در ناحیه دستگاه تناسلی و غیره.
  • عوارض جانبی برخی از داروها: متداول‌ترین آن‌ها برخی از داروهای ضد افسردگی است. داروهای پیشگیری از سکته قلبی مانند پروپرانولول، آتنولول و غیره. برخی از داروهای ادرارآور (دیورتیک‌ها)؛ سایمتیدین و بسیاری دیگر از قرص‌های غیر رایج دیگر، گاهی اوقات عامل ناتوانی جنسی هستند.
  • الکل و مواد مخدر
  • دوچرخه سواری: پس از دوچرخه سواری طولانی مدت ناتوانی جنسی اتفاق می‌افتد. احتمالاً به دلیل فشار به اعصاب آلت تناسلی که علت آن نشستن طولانی مدت بر روی زین است. این حالت ممکن است بر عملکرد عصب تأثیر بگذارد.
  • خروج بیش از حد خون از آلت تناسلی مرد از طریق وریدها (نشت وریدی): این مورد نادر است اما ممکن است به دلیل شرایط مختلف آلت تناسلی ایجاد شود.

ناتوانی جنسی که به دلایل جسمانی (غیر از آسیب‌ها و عوارض جراحی) رخ می‌دهد، در بیشتر موارد روندی آهسته دارد. بنابراین، ممکن است این ناتوانی به صورت  جزئی به وجود آمده و به مرور زمان وخیم‌تر شود. اگر علت این ناتوانی، جسمانی باشد به جز در موارد هورمونی، احتمالاً میل جنسی به صورت طبیعی وجود خواهد داشت. در بعضی موارد نیز ناتوانی جنسی سبب عدم اعتماد به نفس، اضطراب و حتی افسردگی می‌شود. این واکنش‌ها به ناتوانی جنسی ممکن است این مشکل را حادتر کند.

 

علل روانی (روانشناختی) ناتوانی جنسی

اضطراب در مورد عملکرد جنسی می‌تواند باعث ناتوانی شده یا به آن دامن بزند. به عنوان مثال، بسیاری از مردان گاهی اوقات دچار ناتوانی در نعوظ یا حفظ آن می‌شوند. حتی اگر این اتفاق یک بار رخ دهد، ممکن است اضطراب در مورد تکرار مجدد آن به وجود آید. این اضطراب می‌تواند عامل جلوگیری از نعوظ برای دفعات بعد باشد و بیشتر و بیشتر شود.

شرایط مختلف روانی نیز ممکن است باعث ایجاد ناتوانی جنسی شود. این موارد عبارتند از:

  • استرس – مثلاً به دلایل شغلی یا وضعیت خانه
  • اضطراب
  • مشکلات ارتباطی
  • افسردگی

اگر ناتوانی جنسی به علت مشکلات روانی بروز کرده باشد، معمولاً کاملاً ناگهانی ایجاد می‌شود و احتمالاً با بهبود وضعیت روانی (مثل کاهش اضطراب یا افسردگی) از بین می‌رود. با این حال، برخی از افراد هنگام ابتلا به آن دچار اضطراب یا افسردگی بیشتری می‌شوند. آن‌ها درک نمی­‌کنند که این مسئله واکنشی به مشکلات ذهنی آن‌ها است. این می‌تواند اوضاع را وخیم‌تر کرده و منجر به ایجاد یک حلقه معیوب از تشدید اضطراب و ناتوانی جنسی مزمن شود.

معمولاً، اگر توانایی نعوظ وجود داشته باشد، علل روانی برای ناتوانی جنسی محتمل‌تر از علت جسمانی است، حتی اگر این توانایی در اغلب اوقات وجود نداشته باشد. (به عنوان مثال، اگر با خودارضایی نعوظ ایجاد می‌شود یا پس از بیدار شدن از خواب حالت نعوذ وجود دارد).

 

راه های حل اختلال نعوظ: شاک ویو و پی آر پی - مشاوره ها و درمان های تخصصی متخصص ارولوژی

 

شاک‌ویو چگونه اثر می‌کند؟

در اختلالات مانند نعوظ شبکه عروقی آلت تناسلی مردان ضعیف و ناکارآمد می‌شود. شاک‌ویو، رگ‌سازی را تحریک و رگ موجود را ضخیم‌تر می‌کند. این رگ‌سازی باعث می‌شود تا قوای جنسی بازیابی شده و دیگر نیازی به دارو نمی‌باشد. ماندگاری این روش حداقل تا سه سال ثابت شده است و در صورت لزوم قابل تکرار است. این روش با امواج مکانیکی متمرکز عمل می‌کند و روی رگ‌های نواحی دیگر بدن تأثیری ندارد. تا کنون هیچ عارضه جانبی برای این درمان گزارش نشده است و این روش تقویت قوای جنسی بدون درد می‌باشد. مهم است که بدانید روش غیر فوکوسی شاک‌ویو نه‌تنها مؤثر نیست، بلکه مضر هم هست.

 

افزایش قوای جنسی مردان با شاک‌ویو

با افزایش سن، ناتوانایی جنسی بیشتر می شود.  در صورت ابتلا به دیابت و فشارخون این اختلال بیشتر می شود مصرف قرص بسیار پرعارضه و موقت می‌باشد، درمان با شاک‌ویو فوکوس اشتورز سوئیس توسط پزشک متخصص درمان قطعی برای درمان می‌باشد این روش بدون درد و غیر جراحی می‌باشد و در 4 تا ۶ جلسه درمانی اثرات خود را در افزایش استحکام، قطر و مدت سفت بودن را نشان می‌دهد. مطالعات جدید بدون عارضه بودن این روش را ثابت کرده است.

 

 درمان ناتوانایی جنسی مردان مبتلا به دیابت با شاک‌ویوتراپی

دیابت با افزایش قند خون و ایجاد نوروپاتی بر روی قسمت‌های مختلف بدن از جمله عروق در هر قسمتی عوارض خاص خود را دارد، آسیب عروقی در پوست و اندام‌ها باعث ریزش مو، سردی دست‌وپا و تأخیر بهبود زخم‌ها می‌شود. آسیب عروق و عصبی در آلت تناسلی مردان دیابتی، موجب کاهش قدرت جنسی و عدم به دست آمدن سفتی آلت می‌شود. این گروه از بیماران معمولاً به دلیل عوارض قلبی نمی توانند و نباید از دارو های سفت کننده آلت مانند سیلد نافیل استفاده کنند زیرا باعث سکته قلبی می‌شود.

 

چرا شاک ویو گزینه برتر است؟

شاک ویو یک گزینه ایده آل برای تقویت قوای جنسی است زیرا بدون جراحی و بدون استفاده از داروی بیهوشی در محیط آرام در کلینیک، شاک‌ویو توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. شاک‌ویو درمانی بدون درد است و در ۶ جلسه با فواصل هفتگی انجام می‌گیرد. کاملاً غیرتهاجمی می‌باشد و هیچ‌گونه عارضه جانبی ندارد و اثرات درمانی بیمار در قوای جنسی و انزال دارد.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb