تقویت قوای جنسی به وسیله پی ار پی

تقویت قوای جنسی به وسیله پی ار پی

نمی‌توان آمار دقیقی از مبتلایان اختلالات جنسی در ایران ارائه کرد اما  با یک حساب سرانگشتی می توان به عدد قابل توجهی رسید. بهتر است بدانید حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران در سنی هستند که ممکن است مسائل زناشویی برای آنها مهم باشد. در جوامع مختلف، دست کم ۲۰درصد مردم از یکی از مشکلات جنسی رنج می‌برند که ا میزان شیوع آن بر حسب سن متفاوت است.

با استفاده از روش هایی از جمله پی‌شات (P-Shot) و او-شات (O-Shot) که در واقع نوعی PRP است. خون فرد  با سرنگ گرفته، به آن هورمون‌های رشد اضافه می شود. سپس این ماده به ناحیه تناسلی فرد تزریق می‌کنند تا سلول‌های جنسی بتوانند دوباره سلول‌سازی کنند. در این روش  در زنان تزریق پلاسما در واژن او-شات و در مردان در آلت تناسلی پی‌شات (P-Shot) صورت می‌گیرد.

 

پی آر پی چیست؟

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یکی از اجزای خون است که باعث بهبود و تولید بافت ‌شود. درمان PRP برای درمان آسیب‌های تاندون یا عضله، تحریک رشد مو و سرعت بخشیدن به بهبودی پس از جراحی مناسب است.  پی آر پی به‌عنوان یک گزینه درمانی  برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • اختلال نعوظ (ED)
  • بیماری پیرونی
  • بزرگ‌شدن آلت تناسلی
  • بهبود عملکرد جنسی فرد
  • تقویت قوای جنسی فرد

با پیشرفت تکنولوژی های دنیای پزشکی امروز، درمان‌های بی‌شماری برای مشکلات جنسی، به‌ خصوص اختلال نعوظ به وجود آمده است. از دارو گرفته تا روش‌های غیرتهاجمی مانند پی آر پی، بیماران گزینه‌های زیادی دارند که از بین آن‌ها، انتخاب کنند. یکی از روش‌های درمانی پیشرفته که برای پیشگیری، مدیریت و درمان مشکلات جنسی مختلف استفاده می‌شود و توانسته طرفداران زیادی را جذب کند، PRP است. روش پی ار پی یعنی استفاده از خون خود بیمار برای تقویت عملکرد جنسی او می‌شود.

این درمان که شامل استفاده از تزریق PRP می‌شود به چندین روش به بهبود سلامت جنسی فرد کمک می‌کند. فاکتورهای رشدی که به بدن بیمار تزریق می‌شوند، سلول‌های بنیادی را تحریک می‌کنند و در نهایت منجر به ایجاد بافت جدید و قوی‌تر می‌شوند. علاوه بر این، پلاسما متشکل از پروتئین‌هایی است که رشد سریع بافت‌های جدید و سالم را تشویق کرده و به بازسازی نواحی آسیب‌دیده کمک می‌کند. سپس بافت جدید به‌ سرعت‌بخشیدن به روند بهبودی ناحیه آسیب‌دیده کمک می‌کند و بافت اسکار کمتری تشکیل می‌دهد.

 

کاربردهای پی ارپی چیست؟

درمان میل جنسی کم با پی ارپی

میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی، همان‌طور که پزشکان به آن اشاره می‌کنند، یک مشکل رایج برای مردان و زنان است. این یک مشکل فیزیکی است و اغلب با افزایش سن اتفاق می‌افتد. واقعیت این است که بسیاری از افراد از رابطه جنسی لذت نمی‌برند، زیرا مانند گذشته احساس خوبی ندارند و هیجان‌زده نمی‌شوند. درمان کاهش میل جنسی با پی آر پی می‌تواند به افرادی که از میل جنسی پایین رنج می‌برند، کمک کند تا بیشتر به تعامل جنسی تمایل داشته باشند.

درمان اختلال ارگاسمیک بانوان با پی ار پی

اختلال ارگاسمیک در بانوان یا ناتوانی در رسیدن به ارگاسم در طول رابطه جنسی، یک مسئله غیرمعمول برای بانوان نیست. بسیاری از خانم‌ها این مشکل را دارند و به همین دلیل از ارگاسم در حین رابطه جنسی صرف‌نظر کرده‌اند.

پلاسمای غنی از پلاکت می‌تواند به بهبود ارگاسم کمک کند: به‌طوری که بسیاری از بانوان گزارش می‌دهند که اولین ارگاسم خود را پس از درمان کاهش میل جنسی با پی آر پی تجربه می‌کنند! بسیاری از خانم‌ها پس از تزریق PRP، بالاترین لذت رابطه جنسی را تجربه می‌کنند.

درمان درد حین رابطه جنسی

درد حین رابطه جنسی برای برخی از خانم‌ها، یک مشکل جدی است. این موضوع می‌تواند آن‌قدر مشکل‌ساز باشد که بسیاری از بانوان کاملاً از رابطه جنسی اجتناب کنند.

پلاسمای غنی از پلاکت می‌تواند به درمان درد در حین مقاربت و همچنین افزایش انگیختگی و بهبود مشکلات خشکی واژن کمک کند. کاهش یا از بین رفتن درد شدید و در نتیجه افزایش اعتمادبه‌نفس جنسی می‌تواند با دیدگاه جدیدی در مورد اینکه چگونه رابطه جنسی می‌تواند نقش مثبتی در زندگی شما و شریک زندگی‌تان ایفا کند، همراه باشد.

پی ار پی و درمان اختلال در نعوظ

مطمئناً، داروهای گران قیمتی وجود دارند که می‌توانند به درمان اختلال نعوظ کمک کنند؛ اما چه کسی می‌خواهد هزینه‌های زیادی را صرف خرید داروهایی کند که حتی معلوم نیست مؤثر هستند یا خیر؟ حتی ممکن است داروهای گران قیمتی را خریداری کنید که مؤثر هم هستند؛ اما فراموش می‌کنید که سروقت آن‌ها را مصرف کنید!

درمان کاهش میل جنسی با پی آر پی به‌طور طبیعی می‌تواند جریان خون را بهبود بخشد و گردش خون را در آلت تناسلی افزایش دهد و به مردان کمک کند نعوظ بهتر و قوی‌تر را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند. حتی افراد بسیاری متوجه خواهند شد که پس از درمان PRP، حساسیت و استقامت جنسی بیشتری را تجربه می‌کنند.

افزایش دادن اندازه آلت تناسلی در پی ار پی

اندازه آلت تناسلی برای مردان، یک مسئله جنسی بسیار جدی و مهم است. حتی اگر شریک جنسی مردان از اندزه آلت تناسلی آن‌ها کاملاً راضی باشند، برخی از مردان نگران عدم رضایت شریک جنسی خود خواهند بود.

درمان PRP می‌تواند به بسیاری از مردان کمک کند نعوظ قوی‌تری داشته باشند، جریان خون را بهبود بخشد و حتی اندازه آلت تناسلی آن‌ها را افزایش دهد. مردان بسیاری با درمان پی آر پی توانسته‌اند اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

 

مزایای پی آر پی برای مردان چیست؟

از جمله مزایای درمان پی آر پی برای مردان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نعوظ بهتر 
  • افزایش گردش خون در آلت تناسلی
  • بالارفتن لذت جنسی
  • پوست جوان و شاداب
  • بزرگ شدن اندازه آلت تناسلی

 

مزایای پی آر پی برای بانوان چیست؟

از جمله مزایای پی آر پی برای بانوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوان سازی بافت کلیتورال و واژن
  • کاهش درد هنگام مقاربت
  • رفع بی‌اختیاری ادرار
  • افزایش میل جنسی 
درمان کاهش میل جنسی با پی آر پی یک درمان تجربی است. با این حال، آقایان و بانوانی بسیاری توانسته‌اند مشکل میل جنسی خود را با پی آر پی درمان کنند. این روش نسبتاً گران قیمت است و توسط شرکت‌های بیمه پوشش داده نمی‌شود! اما تحقیقات اولیه امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 3.4 از 5 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb