چه کسانی نباید اکسلیس پروتیج انجام دهند؟

چه کسانی نباید اکسلیس پروتیج انجام دهند؟

پروتیج  سفت کننده و کاهش چربی پوست:

درپروتیج ما طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌کنیم که برای تقویت ظاهر فیزیکی و افزایش اعتماد به نفس موثر هستند. درمان با پروتیج یک روش غیر جراحی  برای سفت کردن و کاهش چربی پوست است که لیپولیز چربی (مرگ برنامه ریزی شده سلول های چربی) را با استفاده از فناوری اولتراسوند و سفت کردن پوست (از جمله تولید کلاژن و الاستین) با استفاده از فرکانس رادیویی به انجام می رساند.

مواردی که با پروتیج درمان می شوند:

  • افتادگی پوست
  • سلولیت
  • افتادگی زیر بازو و پوست بدن
  • ران های چاق
  • شل شدن پوست

 

سفت کردن پوست و کاهش چربی با پروتیج چگونه عمل می کند؟

پروتیج یک درمان فرکانس رادیویی و اولتراسوند است که برای افزایش سفت شدن پوست و تجزیه سلول های چربی طراحی شده است. این دستگاه فرکانس رادیویی و اولتراسوند همه کاره را می توان برای هدف قرار دادن پوست و چربی های زیر جلدی در عمق های مختلف کنترل شده برای سفت شدن بهینه پوست مورد استفاده قرار داد.

 

کاندیدای مناسب برای سفت کردن پوست و کاهش چربی چه کسانی هستند؟

این روش درمانی برای هر کسی که به دنبال جوانسازی یا کانتورینگ بدن است، چه پیشگیرانه و چه برای بهبودهای قابل مشاهده بدون نیاز به جراحی، ایده آل است.این روش درمانی حتی در چروک ترین و مشکل سازترین مناطق درمان نیز عمل می کند.همچنین این روش درمانی برای تمامی بزرگسالانی که نیاز به حذف چربی موضعی همراه با جوانسازی و بهبود کیفیت پوست صورت و بدن دارند قابل استفاده است.

 

مدت زمان درمان چقدر است و به چند جلسه نیاز است؟

هر درمان یک قسمت خاص از بدن معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد و توصیه می کنیم یک دوره 4 جلسه ای با فاصله 7-10 برای صورت یا 7-14 روز برای بدن برای برای اثر بخشی و گرفتن نتایج طولانی مدت انجام دهید.

 

هزینه درمان چقدر است؟

هزینه یک دوره با توجه به ناحیه های درمان و کلینیک انتخابی شما متفاوت می باشد برای اطلاعات بیشتر در خصوص پروتیج با یکی از مشاوران پوست ما، ارتباط بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از هزینه ها باخبر شوید.

 

زمان مشاهده نتایج :

برخی از بیماران گزارش می دهند که نتایج قابل مشاهده را تنها پس از یک درمان مشاهده می کنند، با این حال زمان متفاوت است و نتایج به طور کلی طی 2 تا 3 ماه به طول می انجامد و بیماران بهبود خواهند یافت.

 

آیا پروتیج دردناک است؟

اکثر بیماران احساس درمان را شبیه به ماساژ بدون درد و سنگ گرم توصیف می کنند. این درمان در حالت درازکش انجام می شود تا بتوانید به راحتی در حین درمان استراحت کنید.

 

نتایج چقدر دوام دارند؟

نتایج برای سفت کردن پوست متغیر است اما به طور متوسط برای 18 ماه ماندگاری دارد. کاهش چربی دائمی است زیرا سلول های چربی از بین می روند. شما می توانید هر 6 تا 12 ماه یکبار جلسات نگهداری را انجام دهید تا نتایج خود را برای مدت زمان قابل توجهی طولانی تر حفظ کنید.

علاوه بر تحریک تولید کلاژن، در صورت لزوم می توان به تخریب کنترل شده بافت های چربی سطحی نیز دست یافت. یک برنامه درمانی شامل 4 جلسه است که به فاصله 1-2 هفته انجام می شود.

پروتیج برای چه کسانی مناسب نیست؟

این روش بی خطر است و معمولا اکثر می توانند از آن استفاده کنند. باید دانست که که این روش درمانی برای کاهش وزن مناسب نیست. برای افرادی که دارای مقدار کمی چربی در نواحی مختلف مقاوم به رژیم غذایی و ورزش هستند استفاده می شود.

عوارض جانبی این روش چیست؟

این دستگاه ایمنی بالایی دارد و همچنین دارای تاییدیه FDA می باشد. عوارض این روش خفیف است و تنها احتمال کمی تورم، قرمزی و کبودی بعد از درمان وجود دارد که به سرعت برطرف می شود. در نواحی حساس‌تر مانند گردن، کشاله ران، قسمت داخلی ران و بازو، درمان ممکن است کمی ناراحت‌کننده‌تر باشد. اما در صورت تجربه دار بودن اپراتور، تمام این عوارض به صفر می رسند و باخیال راحت می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید و از متخصصان این زمینه بهترین نتایج را دریافت کنید.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb