رفع غبغب با پروتیج

رفع غبغب با پروتیج

علت به وجود آمدن غبغب چیست؟

بوجود آمدن غبغب علت های بسیار زیادی می تواند داشته باشد که در

ادامه ما چند مورد از آنهارا نام می بریم:

  1. افزایش وزن

همانطور که می دانید چاقی و اضافه وزن عارضه های بسیاری داردوقتی فردی دچار اضافه وزن میشود چانه نیز مانند دیگر قسمت‌های بدن نسبت دچار افزایش حجم می شود و در نتیجه پوست آن کشیده شده و باعث ایجاد غبغب می‌شود.

  1. کاهش وزن

اگر وزن بظور ناگهانی کم شود پوست شل شده و باعث تغییر شکل صورت و ایجاد غبغب می شود.. این تغییر شکل مخصوصا در لبه‌های بدن همراه است و غبغب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

  1. افزایش سن

با افزایش سن، ماهیچه‌ها شل شده و از پوست جدا می‌شوند و از آنجایی که پوست دارای چربی‌های زیر جلدی است، پوست سنگین شده و به سمت پایین آویزان می‌شوددر نتیجه افراد مسن نسبت به بقیه افراد سریعتر پوستشان شل شده و غبغب ظاهر می‌شود.

  1. ژنتیک

جالب است بدانید که ژنتیک در غبغب تاصیر دارد و مطالعات نشان می دهند که بدن برخی افراد دارای ژن‌هایی است که به طور ارثی و بدون دلیل خاصی غبغب در می‌آورند.

  1. نحوه قرار گرفتن صورت

بعضی از حرکت های صورت و بدن باعث ایجاد ماهیچه‌ای در منطقه‌ی چانه می‌شود. مثلا هنگامی که سر در حالت افتاده قرار بگیرد، چربی‌ها در ناحیه‌ی چانه جمع شده و تبدیل به غبغب می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که خوابیدن مداوم به رو و یا طرفین ممکن است در طول زمان باعث به وجود آمدن غبغب شود.

  1. عوامل دیگری نیر در بوجود آمدن غبغب موثر هستند. آسیب‌های ناشی از نور آفتاب و سیگار کشیدن نیز باعث ایجاد غبغب می شوند چرا که می‌توانند روند پیری را تسریع کنند و پوست قابلیت ارتجاعی و کلاژن خود را از دست می‌دهد.

 

علائم و نشانه‌های غبغب

وقتی که افراد مسن تر می شوند افتادگی صورت بیشتر می شود و غبغب نمایان می شود. غبغب از جایی مشخص می شود که خط فک افتادگی داشته باشد.اما نگران نباشید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا روش های رفع غبغب را به شما بگوییم.

 

درمان غبغب

درمان های متعددی برای رفع غبغب وجود دارند که برخی برای ایجاد ساختار خط فک طراحی شده‌اند مانند فیلرهای پوستی، اسکالپترا، لیفت با نخ، اما تمرکز برخی روش های دیگر بر روی جوان سازی و استحکام پوست است مانند لایه برداری های شیمیایی و لیزری و استفاده از پروتیج. ما شمارا راهنمایی می کنیم تا بهترین روش را انتخاب کنید.

 

تزریق فیلر

این روش با تزریق یک محلول پزشکی به وسیله یک سوزن کوچک در زیر پوست است که نواحی افتاده پوست را پر می‌کند. اگر با مشورت پزشک خودتان و افراد متخصص در این زمینه از این روش استفاده کنید می تواند اثر گذار باشد و به بهبود ویژگی های طبیعی چهره کمک کند.

 

اسکالپترا

نوعی فیلر پوستی بنام اسکالپترا است کخ با تزیرق های کوچک انجام میشود، اسکالپترا حاوی Poly-L-Lactic ماده ای می باشد که بعنوان یک جایگزین برای کلاژن از دست رفته محسوب می‌شود و به قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. این روش برای درمان حالت چروک پوست و برای درمان غبغب مفید می باشد.

 

لیفت با نخ

لیفت با نخ روشی برای جوان‌سازی پوست است که از نخ‌های جراحی مخصوصی برای لیفت کردن پوست استفاده میشود و ظاهری سفت‌تر و جوان‌تر به پوست می‌دهد. این نخ‌ها از اسید پلی اتیلن ساخته شده‌اندکه به تدریج تولید کلاژن را تحریک کرده و موجب بازیابی حجم صورت و هموار کردن چین و چروک‌های عمیق می‌شوند.

 

دستگاه Protege

دستگاه پروتیج از سال ۲۰۱۴ به عنوان قوی ترین دستگاه لیفت غیر تهاجمی صورت در دنیا مشخص شده است. دستگاه پروتیج ساخت کمپانی BTL کشور انگلستان و دارای تاییدیه FDA از امریکا می باشد. این دستگاه از طریق امواج RF کار می کند که از طریق این امواج باعث کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود.

 

عملکرد دستگاه پروتیج

امواج RF  در نواحی که دچار افتادگی و شلی شده اند، اثر می کند و باعث درمان شلی و سفتی پوست می شود در واقع مونوپلار به صورت غیر تهاجمی با نفوذ در ناحیه درم پوست موجب تحریک رشته کلاژن و در نتیجه لیفت و قوام پوست می گردد ودر نواحی که مثل غبغب دارای توده چربی باشیم باعث کوچک شدن و فرم دهی چربی می شود.

 

کاربرد دستگاه:

  • اصلاح غبغب
  • لیفت و جوان سازی و کاهش خطوط صورت و گردن
  • فرم دهی به صورت
  • و...

 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 2.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb