لیفت و جوانسازی صورت با پروتیج زیبایی

لیفت و جوانسازی صورت با استفاده از پروتیج زیبایی یک روش غیر جراحی است که به منظور بهبود ظاهر پوست و کاهش علائم پیری صورت استفاده می ‌شود. این فرایند یک درمان بسیار قوی برای چربی اضافی و شلی پوست است. این کار شامل کاهش حجم و فرم دادن به بدن است. این متد از فناوری فرکانس رادیویی برای هدف قرار دادن رسوبات چربی استفاده می کند و فواید بسیار زیادی نسبت به سیستم های مشابه دارد. اکسیلیس یک دستگاه رادیو فرکانسی است و انرژی گرمایی را در عمق خاصی در بافت پوست متمرکز می کند. با توجه به اهداف شما، درمان می تواند سفارشی شود و عمیق ترین لایه های پوست شما را نیز به صورت حجمی گرم می کند.

 

 

پروتیج چطور باعث چربی زدایی می شود؟

تاثیرات این متد سیستم متابولیک بدن شما را تحریک می کند و باعث کوچک شدن سلول های چربی می شود. این متد همچنین می ‌تواند باعث شود بدن شما شروع به کلاژن سازی کند که در نتیجه باعث سفت شدن پوست می شود. درواقع یکی از اهداف مهم درمان‌ های غیر تهاجمی سفت ‌کننده پوست اکسیلیس پروتیج، کاهش سلولیت عمیق است و نتایج بهتری نسبت به بسیاری از گزینه‌های درمان مانند هایفو ارائه می ‌دهد.

 

فواید لیفت و جوانسازی صورت با پروتیج زیبایی

در زیر به برخی از فواید لیفت و جوانسازی صورت با پروتیج زیبایی می‌پردازیم:

 

کاهش چین و چروک:

استفاده از پروتیج زیبایی می ‌تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک‌ های صورت کمک کند. محصولات مرطوب کننده و تقویت کننده پوست، می ‌توانند به تسهیل رطوبت رسانی و بهبود الاستیسیته پوست کمک کنند.

 

جلوگیری از آسیب ‌های آینده:

استفاده مداوم از پروتیج زیبایی می ‌تواند به جلو گیری از آسیب‌ های آینده به پوست کمک کند. محصولاتی مانند ضد آفتاب ها، آنتی‌اکسیدان‌ ها و مواد ضد التهابی می ‌توانند از پوست در برابر آسیب‌ های محیطی و عوامل خارجی محافظت کنند.

 

افزایش ضخامت و سفتی پوست:

این روش جدید می تواند پوست شما را بهتر و تقویت کند. همچنین می توان پوستی ضخیم و محکم در نواحی مختلفی از جمله ابرو ، دور چشم ها، قسمت های پایینی صورت، فک، اطراف گردن و سایر نواحی و نقاط بدن داشت.

 

لازم به ذکر است که نتایج و فواید لیفت و جوانسازی صورت با پروتیج زیبایی ممکن است بسته به نوع پوست و محصولات استفاده شده متفاوت باشد. همچنین برای مشاوره، می‌توانید با متخصین کلینیک اکسیر شهرک غرب مشورت کنید.

مدت زمان مشاهده نتایج پس از درمان و کاندیدان مناسب این روش

شما می توانید این انتظار را داشته باشید که دقیقا پس از درمان با اکسیلیس، نتایج نسبی را مشاهده نمایید، ولی تا 3 ماه بعد از درمان نهایی نمی توانید نتایج کامل را مشاهده بفرمایید. با توجه به تحقیقات، نتایج این متد می تواند حدود 2 سال دوام داشته باشد، ولی هر مورد افت در نتایج را می توان با درمان های نگهدارنده کنترل کرد. این متد درمانی برای تمامی کسانی  که نیاز به حذف چربی موضعی به همراه لیفت و جوانسازی و بهبود کیفیت پوست صورت و بدن دارند قابل استفاده است. همچنین این متد درمانی بی خطر است و تقریباً همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. باید ذکر کرد که این متد درمانی برای کاهش وزن مناسب نیست و برای افرادی که دارای مقدار کمی چربی در نواحی مختلف مقاوم به رژیم غذایی و ورزش هستند استفاده می شود.

 

ماندگاری نتایج جوانسازی صورت با پروتیج

برای کسب نتایج فوق العاده از درمان به روش آر اف اکسیلیس پروتیج  شما نیاز به تعداد جلسات مختلف طی 2 تا 4 هفته دارید. این روش درمانی پس از 2 تا 4 هفته به صورت محسوس خود را نشان می دهد. علل تاخیر در مشاهده نتایج این است که آر اف با تحریک کلاژن سازی پوست به بهبود وضعیت پوست منجر می گردد. از همین جهت برای اینکه بتوان نتیجه کار را مشاهده کرد نیاز به زمان وجود دارد. در حقیقت فرآیند کلاژن سازی حدود 3 ماه نیاز به زمان دارد لذا پس از این مدت تغییرات محسوس در پوست قابل مشاهده است. معمولا برای کسب نتایج قابل قبول افراد نیاز به 4 تا 6 جلسه درمان دارند. فاصله میان جلسات درمانی 1 تا 2 هفته خواهد بود. پس از اتمام دوره درمان تا مدت ها دارای پوستی سفت، صاف و بدون چین و چروک خواهید بود. با این وجود برای حفظ کیفیت پوست توصیه می شود هر 6 تا 12 ماه یک بار درمان را تکرار کنید. برای کسب نتایج بهتر پیشنهاد می گردد یک روز قبل و بعد از پروتیج آب زیادی بنوشید.

 

 

هزینه جوانسازی و لیفت با پروتیج چقدر است؟

هزینه جوانسازی و لیفت پوست با پروتیج در کلینیک اکسیر شهرک غرب بستگی به میزان دفعات درمان، ناحیه درمان و مشکلات و وضعیت پوست افراد متفاوت است. تمامی دستگاه های مورد استفاده در کلینیک اکسیر شهرک غرب جزو پیشرفته ترین دستگاه های موجود هستند. به یاد داشته باشید پیش از شروع درمان پروتیج، پزشک متخصص شما در کلینیک اکسیر شهرک غرب جلسه مشاوره حضوری داشته و شرایط پوست، میزان دفعات درمان مورد نیاز و هزینه آن را برآورد می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران کلینیک اکسیر شهرک غرب تماس بگیرید.

 

بهترین متد جوانسازی پوست صورت کدام است؟

انتخاب از بین متد های مختلف جوانسازی پوست صورت کاملا بر عهده متخصص پوست شما است. اگر شما توسط پزشکان خوب کلینیک اکسیر شهرک غرب برای رفع مشکل پیری پوست خود مراجعه کرده باشید، متخصصن ما به شما پیشنهاد می دهند که با توجه به نوع پوست و عوارضی که در پی افزایش سن برای آن ایجاد شده است، بهترین متد درمانی را در پیش بگیرید. مقصود از انجام این متد ها، سفت کردن پوست صورت و جلوگیری از افتادگی آن، لیفت و جوانسازی پوست، رفع چین و چروک های پوست، ترمیم اسکار و آسیب های پوستی و در مواردی کاهش بیش از حد ترشح چربی است.

نکته: درک این موضوع مهم است که این گزینه درمانی برای آب کردن چربی طراحی نشده است.

در نهایت نتیجه می گیریم پروتیج برای سفت کردن و بهبود ظاهر پوست شل بسیار قوی عمل می کند. دستگاه پروتیج می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد و پوست شما را سفت کند. این درمان‌ راحت و بدون خطر است و نیازی به توقف قابل توجهی ندارند. اگر به دنبال یک آپشن درمانی غیر تهاجمی برای سفت کردن پوست خود هستید، درمان در کلینیک اکسیر شهرک غرب می تواند برای شما عالی باشد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb