رژیم لاغری اسان

لاغری علاوه بر اراده و پشتکار آگاهی و اطلاعات درست نیز لازم دارد. جهت کاهش وزن لازم نیست همه چربی ها را از برنامه غذایی خودتان حذف کنید، یا در باشگاه ها شکنجه دهید یا از خوردن هر نوع  خوراکی محروم کنید فقط کافی است درباره عوامل چاقی اطلاعات درستی داشته باشید و اصول لاغری را بدانید. یکی از نقاط مشترک افراد مبتلا به چاقی، امتحان کردن انواع و روش های رژیم ها است. رژیم هایی که گاهی در آن موفق می شوند و گاهی هم شکست می خورند. اگر شما هم بار ها تصمیم به رژیم گرفته اید، ولی موفقیتی حاصل نشده باید به دنبال اشکال کار خود باشید. در ادامه به نکاتی درباره رژیم لاغری آسان می پردازیم.

 

 

یک کلینیک لاغری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است جهت انتخاب یک کلینیک لاغری خوب در تهران شک داشته باشید و ندانید که باید چه نکاتی را برای انتخاب بهترین مرکز لاغری در تهران مورد توجه قرار دهید. کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب اولین مرکز تخصصی دارای مجوز و مجهز در زمینه تناسب اندام در غرب تهران است .اکسیر شهرک غرب با به روز ترین تکنولوژی ها و دستگاه های لاغری، مشاوره های تخصصی و کیفیت قابل توجه به شما کمک می کند تا به وزن ایده آل خود برسید. بسیار مهم است که خدمات لاغری را در کلینیکی با کادر حرفه ای و تیم کار بلد تجربه کنید پس در انتخاب بهترین کلینیک لاغری در تهران باید به داشتن متخصصین حرفه ای در این زمینه توجه کنید. زمانی که صحبت از لاغری و رژیم به میان می آید تصور می کنید که باید ورزش سنگین و رژیم های سخت را آغاز کنید برای همین دل سرد می شوید در حالی که این چنین نیست و شما می توانید با روش های موثر بسیار ساده به این هدف برسید کافی است مراحل و نکاتی را به خوبی اجرا کنید.

 

لاغری موضعی در کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب

در حال حاضر بیشتر افراد اهمیت مقابله با چربی و لاغرشدن را می ‌دانند. مدت زیادی است که اثرات منفی بلند مدت و کوتاه ‌مدت چاقی شناخته ‌شده است. اما کم کردن وزن کار دشواری است مخصوصاً اگر شما یکی از ان دسته افرادی باشید که به ‌طور ژنتیکی مستعد افزایش وزن هستند. یادتان باشد رژیم غذایی گرفتن همیشه مؤثر نیست، اکثر ما وقت این را نداریم که الزام به انجام یک برنامه ‌ی ورزشی بلند مدت باشیم. پس اگر قصد کم کردن وزن را دارید باید بعضی از تکنولوژی ‌های لاغری موضعی جدید مانند کویتیشن و دستگاه هایی مثل ایکس ویو، ایکسیلیس و لیم فستیم را امتحان کنید. لاغری موضعی یکی از متداول ترین خواسته ها و ایده آل های ذهنی اشخاص است، چرا که اکثر افراد دچار چاقی موضعی هستند ودر ناحیه شکم، پهلو، باسن، ران ها و غیره احساس وجود چربی اضافه می کنند و به دنبال متدی برای از بین بردن این چربی های موضعی هستند که در کلینیک های لاغری با استفاده از متد های گفته شده می توان این چربی های موضعی را از بین برد.

در کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب تهران امکان  گرفتن مشاوره از با تجربه ترین و بهترین مشاوران تغذیه و متخصصین  وجود دارد و با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین این زمینه هر فرد می تواند روش های لاغری مخصوص خود را پیدا کند و با دنبال کردن این راه و روش و استفاده از دستگاه های لاغری به روز در این کلینیک به اندام مورد نظر خود برسد.

کاهش وزن سریع غیر علمی چه عوارضی دارد؟

اگر بارها رژیم گرفته ‌اید و بارها وزن خود را به سرعت دوباره کسب کرده ‌اید، شما باید نگاهی به رژیم‌ هایی که گرفته ‌اید بیندازید ون را تحلیل کنید. نتیجه رژیم‌های اشتباهی که شما را در مدت زمان کمی لاغر می ‌کنند، قطعا پایدار نیست. هنگامی که وزن با سرعت زیادی کم می‌شود، احتمالا بدن فرصت کافی برای مطابقت با شرایط جدید را پیدا نمی‌ کند. اما هنگامی که به آرامی و به صورت صحیح وزن خود را کم کنید، مغز، هورمون ‌ها، بافت چربی و اعصاب شما، به مرور به وضعیت جدید عادت می‌ کنند. پس شما می ‌توانید به آرامی وزن خود را کم کنید و در عوض کاهش وزن پایدار تری را تجربه کنید. کاهش وزن سالم، نیم تا یک و نیم کیلو در هفته است. همچنین رژیم‌ هایی که وزن شما را سریع کم می‌کنند و یا حاوی مقادیر کافی از ویتامین‌ها، مواد مغذی و همچنین پروتئین نیستند، می ‌تواند باعث ریزش مو و آسیب به پوست و موی شما شود.

 

 

هزینه لاغری موضعی در کلينیک های لاغری چقدر است ؟

این هزینه وابسته به نوع خدمات و کلینیکی که انتخاب می کنید ، متغیر است و توصیه می شود برای اطلاع از آن ، حتما با کلينیک مورد نظر خود تماس حاصل بفرمایید و جزییات را جویا شوید.

 

ورزش اصولی را برای کاهش وزن اسان فراموش نکنید

کلیدی ترین نکته‌ ای که برای لاغری با ورزش باید به خاطر داشته باشید، مداومت است. حتماً به صورت منظم و مداوم و بر اساس زمان‌بندی مشخصی ورزش کنید برای نمونه ساعت و نوع ورزش خود را در طول هفته مشخص کنید و به آن پایبند بمانید. اگر در خانه ورزش می ‌کنید حتماً محلی را برای این کار انتخاب کنید و از یک مربی یا متخصص حرفه‌ای در این امر برای انتخاب تمرین ‌هایتان کمک بگیرید.

 

مقاله دستگاه لاغری شکم و پهلو را بخوانید

 

نکاتی که باید هنگام انتخاب ورزش برای لاغری در نظر داشته باشید شامل موارد زیر هستند:

 

  • داشتن رژیم غذایی در کنار ورزش کردن را فراموش نکنید.
  • اگر برای کاهش وزن ورزش می‌کنید ، بهتر است تا یک ساعت پس از اتمام ورزش هیچ خوراکی غیر از آب مصرف نکنید و بعد از آن می‌ توانید یک لیوان شیر یا چند عدد میوه متناسب با رژیم غذایی‌ تان میل کنید.
  • حتماً برای مشخص کردن برنامه ورزشی ‌تان از یک مربی کمک بگیرید تا ورزش ‌هایی متناسب با هیکل و توان بدنی شما برای شما تعیین کند.

 

برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه می توانید به کلینیک لاغری اکسیر شهرک غرب تهران مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصین با تجربه و ماهر با استفاده از دستگاه های پیشرفته لاغری می توانند، آرزوی داشتن اندام ایده آل را برای شما محقق کنند.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb