فوق تخصص اورولوژی در شهرک غرب

بهترین دکتر اورولوژی در تهران کیست؟ دکتر اورولوژی کسی است که به تشخیص و درمان انواع بیماری مربوط به دستگاه ادراری آقایان و خانم ها می پردازد. همانگونه که می دانید، این سیستم بدن وظیفه دفع ادراری از بدن و تولید و نگهداری آن را برعهده دارد و سیستم ادراری بدن شامل قسمت های مختلفی مثل کلیه،غدد فوق کلیه، مثانه و ... می باشد. اگر با مشکلات این نواحی رو به رو شده اید ، توصیه می شود که هرچه سریع تر به یک متخصص اورولوژی مراجعه نمایید. ما در این مقاله به معرفی فوق تخص اورولوژی در شهرک غرب می پردازیم تا شما نیز با او آشنا شوید.

 

 

 

مهم ترین درمان متخصص اورولوژی چیست؟

بی اختیاری ادراری یکی از مهم‌ ترین درمان هایی است که توسط دکتر اورولوژی قابل انجام است .همان گونه که می دانید ، مواد سمی و اضافه بدن از طریق ادرار دفع می شود. مواد اضافی در مثانه پر شده و باید دفع ادرار در فرد انجام شود. هنگامی بی اختیاری ادرار را برای فردی پیش می ‌آید که مثانه به صورت کامل تخلیه نشود و  به صورت شبانه‌ روزی این احساس را دارد که ادرار داخل مثانه تخلیه شود. اثرات شکم و لگن دچار ضعف شده امکان نگه داشتن ادرار برای فرد امکان پذیر نمی باشد در این مواقع دفاتر را باید فوری صورت گیرد و گاهی اوقات فرد مهلت تا رسیدن به دستشویی را هم ندارد. اینجاست که فرد برای درمان چنین مشکل اساسی و حیاتی خود نیاز به دکتر متخصص دارد. موارد گوناگونی امکان دارد باعث بی اختیاری ادرار شود. بعضی از این عوامل شامل مصرف نوشیدنی های الکل دار، عفونت دستگاه ادراری، بزرگ شدن غده پروستات، افسردگی طولانی مدت، استفاده از بعضی از داروها و ضعف کف لگن و شکم و ... می باشد.

اگر به دنبال پزشکی متخصص در زمینه ارولوژی هستید، دکتر البرز وشتاسبی در کلینیک اکسیر شهرک غرب با اخلاق حرفه‌ای و دانش و تجربه خود به بهبودی شما کمک می کند.

متخصص اورولوژی با چه اندام هایی سروکار دارد؟

به صورت کلی، اندام هایی که یک اورولوژیست با آن سرو کار دارد عبارت اند از:

  1. کلیه ها
  2. غدد آدرنال
  3. پروستات
  4. مجاری ادرار
  5. بیضه ها
  6. اپی دیدیم
  7. آلت تناسلی

 

دکتر البرز وشتاسبی کیست؟

دکتر البرز وشتاسبی تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) در شهر تهران با شماره نظام پزشکی 124738 می باشد که می تواند شما را در درمان بیماری ها و مشکلات مربوط به کلیه (نفرولوژی) یاری نماید.

 

سوابق تحصیلی دکتر وشتاسبی

  1. دکترای حرفه ای (پزشکی عمومی) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (1388-1380)
  2. جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1395-1390)
  3. فوق تخصص

 

مهارت ها و تخصص دکتر وشتاسبی

  1. جراحی های ترمیمی مجرای ادراری مادرزادی به دنبال ضربه و تصادف
  2. درمان ناباروری مردان
  3. واریکوسل
  4. درمان سنگ های کلیه ، حالب و مثانه به روش های بسته و غیر جراحی باز
  5. درمان سرطان های کلیه ، پروستات ، مثانه و دستگاه باروری مردان
  6. درمان اختلالات مردانه و جنسی
  7. متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان
دکتر وشتاسبی با ارتباط گرم و دوستانه ای با بیماران خود دارد. به عنوان یک پزشک با دقت بسیار بالا، ایشان به شنوایی و نیاز های بیماران خود گوش می ‌کنند و اطمینان حاصل می ‌کنند که هر بیمار به ‌طور کامل از مراحل درمان خود آگاهی دارد.

 البرز وشتاسبی، پزشک فوق تخصص ارولوژی

ایشان یکی از برترین و مجرب ‌ترین پزشکان فوق تخصص اورولوژی در منطقه شهرک غرب است و تجربه چندین ساله خود را در خدمت به ارائه بهترین مراقبت ‌های پزشکی به بیماران به کار می‌گیرند و از طریق استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و متد‌ های تشخیصی بروز، تشخیص دقیق و درمانی موثر برای بیماران ارائه می‌ دهند. دکتر البرز وشتاسبی با داشتن دانش فنی و علمی بالا، همواره به روز بودن با آخرین پیشرفت ‌های پزشکی را مورد تأکید قرار داده و به عنوان یک متخصص اورولوژی متعهد، به تحقیق و توسعه دائمی می ‌پردازد تا بهترین و به روز ترین راه ‌حل‌ ها را به بیماران خود ارائه دهد.

 

سابقه شغلی دکتر البرز وشتاسبی

  1. دارای چندین سال سابقه در مطب، بیمارستان ها و کلینیک ها  
  2. دارای پروانه طبابت 
  3. عضو انجمن SIU اروپا
با توجه به اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک، در حال حاضر می ‌توانید بدون نیاز به دفترچه و تنها با کد ملی، نسخه خود را از پزشکان تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) دریافت کنید.

 

ویژگی بهترین دکتر اورولوژی چیست؟

  1. سوابق تحصیلی و مراکز آموزشی که پزشک فارغ التحصیل شده از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر اورولوژی می باشد .
  2. سوابق شغلی و میزان رضایت مراجعین و بیماران از دریافت خدمات از دیگر ویژگی های بهترین دکتر اورولوژی می باشد .
  3. دانش کافی و آشنایی با مهارت و تکنیک های روز دنیا در حیطه تخصص خود یکی دیگر از بهترین ویژگی های بهترین دکتر اورولوژی می باشد .

 

جهت مشاهده رزومه کامل دکتر البرز وشتاسبی کلیک کنید

 

چه زمانی باید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنیم؟

زمانی باید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنید که:

  1. خون در ادرار خود مشاهده کنید
  2. درد هنگام ادرار کردن احساس کنید
  3. درد در ناحیه لگن احساس کنید
  4. مشکلات جنسی داشته باشید
  5. مشکل در باروری داشته باشید
  6. مشکل در کنترل ادرار داشته باشید

 

چگونه با اکسیر شهرک غرب تماس بگیریم؟

شما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88361343
021-86127421

 

آدرس اکسیر شهرک غرب

شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک (شهید نورانی)، پلاک 26 طبقه دوم غربی

 

در اخر باید بگوییم، متخصص اورولوژی قسمتی از علم پزشکی است که برای درمان بیماری های دستگاه ادراری و سیستم تناسلی آقایان اختصاص داده شده است. همچنین برخی از پزشکان اورولوژی در زمینه موارد خاص فعالیت انجام می دهند. مثل اورولوژی زنان، نازایی در مردان، انکولوژی اورولوژی که به بررسی سرطان های سیستم ادراری مانند سرطان کلیه می پردازد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 2.0 از 2 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb