کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران

کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران

لاغری همیشه و همه جا، برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. شکم و پهلو های بزرگ و چربی اضافی در این محل از معضلات رایجی است که بسیاری از اشخاص با آن روبه رو هستند. ولی با پیشرفت تکنولوژی و حضور متخصصین مجرب در کلینیک اکسیر شهرک غرب، این مشکل به سادگی حل می ‌شود. در این مقاله، به معرفی بهترین کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران می ‌پردازیم.

 

مقایسه بهترین دستگاه‌ های لاغری موضعی در غرب تهران

کلینیک اکسیر شهرک غرب که جزو بهترین کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران است از تکنولوژی‌ های پیشرفته برای تحلیل دقیق بدن استفاده می‌کند. کادر درمان اکسیر با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته، ترکیب بدن، میزان چربی اضافه در بدن، عملکرد قلب و عروق، و میزان آب بدن شما را اندازه گیری می کنند. این اطلاعات به انها کمک می ‌کند تا بتوانید برنامه ‌های شخصی‌ سازی شده ای را برای لاغری دریافت کنید.

 دستگاه های لاغری موضعی می توانند به صورت موضعی باعث تغییراتی در ناحیه ی مورد نظر شود. به طور نمونه اگر شخصی از دستگاه ها برای لاغری در ناحیه ران ها استفاده کند، در پایان جلسات ما شاهد کاهش سایز در  ناحیه ران ها خواهیم بود. از مهم ترین دستگاه های لاغری می توان به اکسیلیس، لیم فستیم، ای ام اسکالپت و ایکس ویو اشاره کرد.

 

بهترین کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران: ای ام اسکالپت و کاربرد آن

ای ام اسکالپت (EmSculpt) یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از انرژی الکترومغناطیسی باعث انقباض عضله معادل 20000 کرانچ در نیم ساعت می شود. این میزان از انقباض با تمرینات بدنسازی امکان پذیر نمی باشد. این محصول توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به تأیید رسیده است. نکته مهم در این قسمت آن است که دستگاه این روند را به مراتب قوی تر از آنچه بدن ما قادر به انجام آن است، انجام می دهد و تاثیرات گسترده تری برجای می گذارد.

بعضی مشاهدات نشان داده اند که استفاده از دستگاه EMSculpt می تواند باعث افزایش ترمیم و بهبود عضلات و همچنین کاهش چربی در مناطق مورد نظر شود. این دستگاه همچنین می تواند ظاهر و تناسب اندام ها را بهبود ببخشد. با این وجود، جهت دستیابی به نتایج بهتر، بهتر است با توجه به نیازهای شخصی خود، ترکیبی از تمرینات و تغذیه مناسب را انجام داده و با یک متخصص تغذیه و تمرینات فیزیکی مشورت کنید.

 

تاثیر دستگاه لاغری اکسیلیس در لاغری چیست؟

دستگاه لاغری اکسلیس از فناوری رادیو فرکانس Radiofrequency یا RF برای نفوذ و شکستن بافت چربی ‌های بدن استفاده می ‌کند. در این روش غیر تهاجمی لاغری، دستگاه با گرم کردن لایه ‌های عمیق پوست، چربی‌ های اضافه را از بین می ‌برد. فرآیند گرم کردن چربی ‌ها که به آن لیپولیز چربی نیز می‌ گویند باعث تجزیه سلول ‌های چربی می ‌شود. با این روند حجم سلول ‌های چربی کاهش پیدا می‌ کند.

این دستگاه جایزه بهترین دستگاه تناسب اندام طی دو سال متوالی 2012 و 2013 را در آمریکا و اروپا اخذ کرده است. همچنین این دستگاه در سال 2013 نیز برنده جایزه بهترین دستگاه Skin Tightening  در انگلستان شده است. همچنین این سیستم دارای تاییدیه FDA آمریکا،Medical CE اروپا و مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

 

 

تاثیر دستگاه لاغری لیم فستیم در لاغری چیست؟

عملکرد این دستگاه این گونه است که دستگاه به وسیله افزایش جریان خون در مویرگ ها و رگ ها، مایع زیر پوستی را کاهش می دهد، رشته های نگهدارنده چربی متراکم را شکسته و تکرار این روند باعث لاغری موضعی می شود همچنین حالت پوست پرتقالی را درمان می کند و پوست را به وضعیت طبیعی باز می گرداند

از جمله فواید مهم استفاده از دستگاه لیم فستیم برای لاغری می توان به کاهش وزن سریع، غیر تهاجمی بودن، بدون درد و عوارض بودن و ماندگاری بالای نتایج و لاغری موضعی در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد.

 

تاثیر دستگاه لاغری ایکس ویو در لاغری چیست؟

دستگاه لاغری اخر که همانند دستگاه های قبلی برای لاغری بسیار پرطرفدار است، دستگاه ایکس ویو(X-Wave)  است. متد عمل کردن این دستگاه این گونه است که امواج صوتی آکوستیک ویو را با شتاب بالایی تولید کرده و با شکست بافت متراکم و سخت چربی، باعث  کاهش وزن می شود و سلولیت را درمان می کند.

از مزیت های دستگاه ایکس ویو می توان به میزان بسیار بالای رضایت در بین مردم جهان، بدون درد و بی نیاز از تزریق داروی بی هوشی، نداشتن اثرجانبی و یا عوارض بلند مدت و بی نیاز بودن از هرگونه رژیم غذایی خاص و یا مراقبت های سنگین و سخت پس از درمان اشاره کرد.

 

جهت کاهش وزن و لاغری با دستگاه لاغری به مرکز اکسیر شهرک غرب در تهران مراجعه نمایید و از امکانات این کلینیک استفاده نمایید.

 

ایا استفاده از دستگاه های لاغری برای همه افراد مناسب است؟

استفاده از دستگاه لاغری برای همه افراد مناسب نیست و باید به موارد زیر توجه کرد:

عدم سلامتی کامل: برخی افراد ممکن است به دلیل عدم سلامتی کامل نتوانند از دستگاه لاغری استفاده کنند. مثلاً افرادی که مشکلات قلبی، مشکلات مفاصل و استخوان‌، آسیب ‌های عضلانی و مشکلات تنفسی دارند، باید حتما قبل از استفاده از دستگاه لاغری از پزشک خود مشاوره دریافت کنند.

خانم های باردار: در دوران بارداری، استفاده از دستگاه لاغری باید با مشورت قبلی از پزشک معالج انجام شود، زیرا برخی دستگاه ‌ها مناسب این دوران نیستند و ممکن است برای سلامتی جنین و مادر مضر باشند.

محدودیت‌ های جسمی: برخی افراد ممکن است محدودیت‌ های جسمی داشته باشند که مانع استفاده از دستگاه لاغری می شود. مثلاً افرادی که مشکلاتی در مفاصل، کمر، گردن یا دیسک فقرات دارند باید حتما قبل از استفاده از خدمات لاغری و تغذیه با پزشک خود مشورت کنند.

 

اکسیر شهرک غرب بهترین کلینیک لاغری با دستگاه غرب تهران

اگر با هدف لاغری موضعی به دنبال رژیم لاغری هستید احتمال اینکه با سختی زیاد باز هم به طور کامل به ان نتیجه ی دل خواه خود نرسید بسیار زیاد است. اگر از تجمع چربی در مناطقی از بدنتان مثل شکم، پهلو، ران و باسن رنج می برید بهترین راه برای رهایی از چاقی های موضعی در شما استفاده از دستگاه لاغری موضعی است .

شما می توانید با استفاده از دستگاه لاغری موضعی چربی های تجمع یافته در اندام های مختلف بدنتان را از بین برده و اندامی ایده آل و متناسب داشته باشید . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله دستگاه لاغری شکم و پهلو را بخوانید.

 

سخن اخر

در اخر باید بگوییم مهم ترین و بهترین روش برای کاهش وزن اصلاح لایف استایل خود، یعنی داشتن رژیم غذایی اصولی و فعالیت بدنی کافی می باشد. در کنار این دو می توان از بهترین روش لاغری با دستگاه لاغری برای تسریع در روند کاهش وزن و  کاهش سایز موضعی در نواحی موردنظر بدن استفاده کرد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb