آیا می دانید بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور کجاست؟

آیا می دانید بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور کجاست؟

آیا می دانید بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور کجاست؟

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم راجع به بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور است. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که با دیدن اندام متناسب کسی دوست داشته باشید که شما هم تغییر کنید و به ظاهر مناسبی برسید اما هنگامی که به راه هایی که باید طی کنید فکر می کنید از این موضوع صرف نظر می کنید. بسیاری از پزشکان برای بیماران خود رژیم های درمانی و ورزش های سخت در نظر می گیرند تا بیمار به وزن و سایز ایده آل خود برسد. ممکن است این روش نتیجه ی خوبی داشته باشد اما بدون شک همه توانایی ادامه ی آن را ندارند و انگیزه خود را نسبت به رژیم از دست می دهند در حالی که در بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور با روش های بسیار راحت به مراجعه کنندگان کمک می کنند تا به ظاهر ایده آل خود برسند با تلاش های بی وقفه ی پزشکان گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب در زمینه ی رژیم درمانی می توانید به اندامی که سال ها رویای آن را داشته اید دست پیدا کنید.

زمانی که بیمار به این مرکز مراجعه می کند ابتدا بدن او باید آنالیز شود تا پزشکان بتوانند براساس وضعیت جسمانی راهکارهای مناسب را به او پیشنهاد کنند. پس از آن که وضعیت بیمار مشخص شد پزشک باید از او سوالاتی بپرسد به طور مثال وضعیت تاهل، شغل، سن، میزان فعالیت روزانه و... چرا که همگی می تواند در رژیم درمانی تاثیر مستقیم داشته باشد. پزشکانی که در حیطه ی رژیم درمانی فعالیت دارند هر یک ممکن است روش خاصی را برای بیماران ارائه کنند.

در بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور از ترکیب چند روش با هم استفاده می شود تا نتیجه سریع تر حاصل شود. اگر می خواهید از این روش ها اطلاع پیدا کنید پس ادامه ی مطالب را مطالعه کنید.

  • در مراکز رژیم درمانی از چه روش هایی استفاده می شود؟

با مطالعاتی که پزشکان گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب در این زمینه انجام داده اند به این نتیجه رسیدند که رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند بیمار را به هدف خود برساند به همین جهت علاوه بر رژیم غذایی متناسب با وضعیت جسمانی فرد از طب سوزنی، برنامه ورزشی، روان شناسی ریزه خواری کردن، ماساژ و حتی بعضا روش های عمل لاغری بدون جراحی استفاده می کنند، موارد فوق با نام پکیج لاغری در این مرکز شناخته می شود.

  • مواد غذایی مناسب برای کم کردن وزن و کنترل اشتها

نمی توان یک برنامه ی غذایی در این جا ذکر کرد زیرا برای هر شخص بر اساس آزمایشاتی که گرفته می شود برنامه غذایی تجویز می کنند اما در این میان مواد غذایی وجود دارند که به کنترل اشتها کمک می کند که به شرح زیر است:

فیبر:

مواد غذایی که در خود فیبر دارند می توانند به میزان قابل توجهی از حجم معده را پر کند و به این ترتیب شخص تا مدت طولانی احساس گرسنگی نمی کند.

میوه های آبدار:

میوه های آبدار نیز مکانیسمی شبیه به فیبر دارند، از آن جایی که آب زیادی در خود دارند احساس بی اشتهایی در فرد به وجود می آورند از جمله این میوه ها می توان به هندوانه، گوجه فرنگی، خیار، گریب فورت، طالبی و حتی سبزیجاتی از قبیل کاهو، کلم، اسفناج و قارچ اشاره کرد.

ادویه:

ادویه نیز از آن گزینه هایی است که پزشکان توصیه می کنند بیشتر در غذا استفاده کنید تا اشتها را کاهش دهد.

ماست:

از آن جایی که ماست مقدار قابل توجهی پروتئین و کلسیم دارد می توان از آن به عنوان یک ماده ی غذایی موثر برای کنترل اشتها استفاده کرد.

  • تاثیر ورزش در رژیم درمانی

ورزش کردن همراه با رژیم درمانی می تواند تاثیر بسزایی در چربی سوزی و سوزاندن کالری داشته باشد از جمله ورزش هایی که می توان در این مدت انجام داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طناب زدن:

به احتمال زیاد از میزان کالری که با طناب زدن می توان سوزاند اطلاعی ندارید، بر اساس آمارهایی که از این ورزش به دست آمده است با 10 دقیقه طناب زدن می توان کالری به اندازه ی 30 دقیقه پیاده روی آرام سوزاند علاوه بر آن طناب زدن به سرعت، چابکی، تعادل، سلامت سیستم قلبی و عروقی کمک کند. این ورزش برای کسانی که زمان کافی ندارند گزینه ی مناسبی است.

شنا:

در یک ساعت شنا کردن می توان به طور تقریبی 892 کالری سوزاند ممکن است بسیاری از شما از این موضوع بی اطلاع باشید و حالا با فهمیدن آن رغبت بیشتری برای شنا کردن پیدا کنید شنا یکی از ورزش های لذت بخش است که به انجام حرکات بسیار سخت نیاز نداشته اما تاثیر بسیار خوبی بر چربی سوزی دارد.

دویدن آهسته:

دویدن اگر به صورت آرام و یکنواخت باشد می تواند تا 555 کالری را در یک ساعت بسوزاند با دویدن در طول روز می توان میزان متابولیسم بدن را افزایش داد در این جا تنها ورزش هایی را ذکر کردیم که هزینه ای ندارند و انجام آن برای تمامی افراد مقدور است.

  • روانشناسی ریزه خواری

یکی از عاداتی که معمولا اکثر ایرانی ها دارند این است که در طول روز ریزه خواری دارند. شاید به نظر این موضوع تاثیری در روند افزایش وزن نداشته باشد اما یکی از دلالیل اضافه وزن ریزه خواری است در بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور راهکارهایی به مراجعه کنندگان پیشنهاد می شود تا از ریزه خواری رهایی پیدا کنند در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم:

برای غذا خوردن زمان تعیین کنید:

وعده های غذایی خود را 20 دقیقه طول دهید و در این مدت از تماشای تلویزیون و کامپیوتر خودداری کنید زیرا در مدت کوتاه مغز فرمان سیر شدن را به معده صادر نمی کند و فرد بیش از حد معمول غذا می خورد، همچنین در هنگام صرف غذا باید سرمیز باشید.

از پروتئین ها بیشتر استفاده کنید:

مصرف پروتئین ها می تواند بهترین جایگزین برای ریزه خواری باشد، مولکول پروتئین ها بسیار بزرگ هستند به همین دلیل به سرعت حجم معده را پر می کنند به نحوی که فرد تا مدت طولانی احساس گرسنگی نمی کند.

روی اشتهای خود کنترل داشته باشید:

برخی از مراجعه کنندگان در حین صحبت با پزشک به این موضوع اشاره می کنند که باید دائما از مواد خوراکی استفاده کنند زیرا همیشه احساس گرسنگی می کنند، اگر شما نیز چنین مشکلی دارید می توانید به جای خوردن شیرینی جات و تنقلات پرکالری از میوه ی خشک استفاده کنید که کالری کم و فیبر بالایی دارند با این روش می توانید اشتهای خود را کنترل کنید.

  • طب سوزنی:

طب سوزنی یکی دیگر از راه هایی است که در بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور انجام می شود و می توان با استفاده از آن به کاهش وزن رسید پزشکانی که در گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب کار می کنند روی نقاطی از بدن طب سوزنی انجام می دهند که مستقیما بر اشتها و کاهش آن تاثیر دارد، علاوه بر آن طب سوزنی می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن نیز کمک کند. هورمون هایی در بدن وجود دارند که در صورت تنظیم نبودن می تواند به افزایش وزن منجر شود طب سوزنی می تواند این مشکل را برطرف  کند.

  • ماساژ:

با توجه به تحقیقات به دست آمده در این زمینه سه نوع ماساژ وجود دارد که شامل ماساژ درمانی، ماساژ مکانیکی، ماساژ دستی لنفاوی و پیوندی بافت همبند می باشد که می تواند در کاهش وزن تاثیر مثبت داشته باشد. البته برای افزایش تاثیر آن از درمان لیزی نیز استفاده می کنند. عملکرد ماساژ درمانی اینگونه است که به خون رسانی هرچه بیشتر منجر شده و نتیجه ی آن افزایش اکسیژن در بافت های بدن است که در نهایت متابولیسم را افزایش می دهد.

  • روش های لاغری بدون عمل جراحی

یکی از رایج ترین راه ها برای از بین بردن یا کاهش چربی های تجمع یافته استفاده از روش های لاغری بدون عمل جراحی است، در بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور از پیشرفته ترین دستگاه ها برای کسانی که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن به سایز ایده آل خود برسند استفاده می شود تمامی دستگاه های فوق به صورت موضعی عمل می کنند و معمولا برای ساخت آن ها از اشعه یا فرکانس استفاده می شود. از جمله دستگاه هایی که در گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب مورد استفاده قرار می گیرد می توان موارد زیر را نام برد:

دستگاه Lymphastim:

دستگاه لیمفستیم جزو جدیدترین دستگاه های روز دنیاست و به صورت کاملا طبیعی به چربی سوزی کمک می کند. این دستگاه با آزاد کردن اسیدهای چرب به تجزیه ی آن ها می پردازد. قابلیت استفاده شدن برای تمامی نقاط بدن که چربی در آن تجمع یافته است را دارد علاوه بر اینکه به کاهش سایز کمک می کند و مانع از شل شدن و افتادگی پوست می شود.

دستگاه لاغری اکسیلیس:

همانند نوع قبلی، این دستگاه نیز به کاهش سایز و از بین بردن چربی های بدن کمک می کند دستگاه اکسیلیس که رادیو فرکانسی و تک قطبی است به یک قلم نوری دستی مجهز بوده که با استفاده از آن می تواند در ثانیه 2 هزار بار امواج رادیویی از خود منعکس کند، این امواج به پوست برخورد کرده و با گرمای بسیار زیادی که دارد الکترودها را درگیر می کند، برای اینکه گرمای بالای این دستگاه به پوست و بافت های بدن آسیب وارد نکند به طور خودکار و مداوم پوست را خنک می کند.

دستگاه X-Wave:

این دستگاه امواج بسیار ضعیفی دارد که هیچگونه درد، سوزش، داغ شدن یا ضایعه پوستی را برای بدن به دنبال نخواهد داشت. عملکرد دستگاه X-Wave به گونه ای است که تنها بافت های همبند را تحت تاثیر قرار می دهد. از آن جایی که سرعت کاهش سایز با این دستگاه کمتر از سایر دستگاه هاست در نتیجه موجب لیفتینگ پوست می شود و حتی نواحی که افتادگی دارند را نیز سفت می کند.

لازم به ذکر است که روش های فوق همگی در گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب برای مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد اما ممکن است همه ی آن ها برای یک فرد تجویز نشود، به هر شخص بر اساس نیاز بدن خود یک یا چند مورد از این روش ها توصیه می شود.

  • هزینه ی پکیج لاغری در بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور چگونه است؟

نمی توان رقم دقیقی را ذکر کرد زیرا ممکن است که قیمت ها بر اساس موادی که در برخی روش ها به کار برده می شود تغییر کرده باشد و همین موضوع باعث نوسان قیمت شود برای اطلاع از هزینه ی این پکیج باید به مرکز فوق مراجعه کرد یا با آن تماس گرفت. هر یک از روش های درمانی هزینه ی جداگانه ای دارند اما مواردی هم وجود دارد که روی هزینه می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد، از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • نواحی تحت درمان:

هر چه تعداد نواحی تحت درمان بیشتر باشد هزینه ای که باید پرداخت شود نیز بیشتر خواهد شد.

  • روش درمانی:

ممکن است به تشخیص پزشک برای یک بیمار استفاده از یک روش کافی باشد، هر یک از روش های درمانی هزینه های خاصی برای بیمار خواهند داشت و مسلما هر چه تعداد روش ها بیشتر باشد هزینه ها نیز افزایش می یابند.

  • دستمزد پزشک:

برخی از روش های موجود مثل دستگاه های لاغری موضعی بدون جراحی در صورتی که مورد استفاده قرار گیرند هزینه ای مازاد بر سایر هزینه ها برای بیمار خواهند داشت که این هزینه ی اضافی به عنوان دستمزد پزشک در نظر گرفته می شود.

 

با سپاس از شکیبایی شما خواننده ی عزیز که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم که از مطالب فوق رضایت کافی داشته باشید. اگر با خواندن این مطالب به فکر تناسب اندام با بهترین مرکز رژیم درمانی مرکز کشور افتاده اید پیشنهاد می کنیم حتما به گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب مراجعه کنید مطمئن باشید که به نتیجه ی دلخواه خود خواهید رسید در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با این مرکز تماس حاصل فرمائید.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb