لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی

لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی

لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی

مقاله ای که امروز می خواهیم برای شما مورد بررسی قرار دهیم، راجع به لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی است. پیشنهاد می کنیم مطالب جالب امروز را از دست ندهید.

امروزه به دلیل تغییر عادت غذایی و تغییر در شیوه ی زندگی مردم، افراد بسیاری دچار اضافه وزن شده اند که اصلا موضوع خوشایندی نیست، البته روش های زیادی وجود دارد تا فرد به وزن ایده آل خود برسد. یکی از راه هایی که می توان برای لاغری مورد استفاده قرار داد، استفاده از رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که دستگاه لاغری غیرموضعی به چه دستگاهی گفته می شود؟ کارایی آن چگونه است؟ و... برای رسیدن به پاسخ سوالات خود، ادامه ی مطالب را مطالعه کنید.

  • آیا لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی امکان پذیر است؟

ابتدا بهتر است در خصوص دستگاه لاغری غیرموضعی مختصر توضیحی داشته باشیم تا به موضوع اصلی برسیم.

دستگاه های لاغری غیرموضعی به مجموعه ای از دستگاه های لاغری موضعی گفته می شود که در گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب از آن برای کسانی که می خواهند کاهش سایز داشته باشند استفاده می شود. در این مرکز دستگاه های مختلف با کارایی های خاص وجود دارد که با یکدیگر کاملا متفاوت اند، که در این مقاله به بررسی هر یک با جزئیات خواهیم پرداخت.

حال به سراغ مبحث اصلی می رویم که سوال بسیاری از کاربران بوده است و آن این است که آیا لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی امکان پذیر است؟ باید بگوئیم که بله! همانطور که می دانید میانگین دلایل افزایش وزن به علت پرخوری و رژیم غذایی نامناسب است، در نتیجه با داشتن یک برنامه ی غذایی مناسب و استفاده از دستگاه های لاغری غیرموضعی می توان به نتیجه ی دلخواه رسید.

  • دستگاه لاغری غیرموضعی شامل کدام دستگاه ها می باشد؟

همانطور که گفتیم دستگاه لاغری غیرموضعی به یک دستگاه تلقی نمی شود و زیر مجموعه هایی دارد که به شرح زیر است:

  • دستگاه لاغری اولتراکویتیشن:

در ساخت دستگاه لاغری اولتراکویتیشن از نوعی سونوگرافی برای آن استفاده شده است که چربی ها را مورد حمله قرار می دهد. مکانیسم آن به این صورت است که پوست را نرم کرده و در پی آن به کاهش چربی های زیر پوستی می پردازد. بسیاری از اشخاصی که از این دستگاه استفاده کرده اند در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند. لازم به ذکر است که پزشک باید تشخیص دهد که چه دستگاهی برای فرد مناسب است.

  • دستگاه لاغری RF یا رادیوفرکانسی:

یکی از موثرترین دستگاه هایی که برای لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه RF یا رادیوفرکانسی می باشد، عملکرد آن اینگونه است که با گرمای زیادی که تولید می کند سلول های چربی را تحت تاثیر قرار داده و باعث آزاد شدن اسیدهای چرب آن ها می شود، پس از اینکه این اسیدها آزاد می شوند به سمت سیستم لنفاوی حرکت کرده و از بدن دفع خواهند شد. دستگاه های لاغری رادیوفرکانسی در سه نوع تک قطبی، دوقطبی و سه قطبی وجود دارند که هر یک دارای فرکانس متفاوتی هستند.

  • دستگاه لاغری مزوتراپی

دستگاه مزوتراپی دستگاهی است که با تزریق موادی خاص مثل هورمون ها، عصاره های گیاهی، آنزیم ها و... در زیر پوست باعث افزایش گردش خون و تنظیم لنف ها می شود. هر یک از پزشکان بر اساس تجربه ی خود و وضعیت بیمار از ترکیب خاصی استفاده می کنند.

  • دستگاه لاغری لیپوساکشن

این دستگاه با ایجاد شکاف هایی روی پوست تمامی سلول های چربی زیر پوست را از بین می برد، این کار با استفاده از یک میله به نام کانول که در داخل پوست قرار داده می شود، صورت می گیرد. از مزیت هایی که دستگاه لاغری لیپوساکشن دارد، این است که چربی ها را برای همیشه از بین می برد. از این دستگاه معمولا برای ران، باسن، شکم، گردن و پشت بازو استفاده می کنند. لازم به ذکر است که گاهی ممکن است پس از استفاده از این دستگاه چربی ها مجددا پدیدار شوند تنها در صورتی این اتفاق نخواهد افتاد که رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی با هم مورد استفاده قرار گیرند.

  • دستگاه لاغری لیپوماتیک

عملکرد دستگاه لیپوماتیک نیز به نوع قبلی بسیار شبیه است، ازاین منظر که این دستگاه نیز برای از بین بردن چربی های زیر پوست از یک کانول استفاده می کند. تفاوت آن با دستگاه RF این است که حرکات ارتعاشی ثابتی دارد که باعث می شود سلول های چربی بدن آزاد شوند، بدون این که کوچک ترین آسیبی به پوست وارد شود. یکی از مزیت هایی که این نوع روش لاغری دارد این است که کانول در زمان انجام کار در صورتی که با بافت غیر چربی برخورد داشته باشد متوقف خواهد شد.

  • دستگاه لاغری اندرمولوژی

دستگاه اندرمولوژی یا LPG که نوعی دستگاه غیرتهاجمی محسوب می شود، به افزایش جریان خون کمک می کند، کارکرد آن اینگونه است که بیشتر به فرم دهی بدن کمک می کند، باسن بیشترین میزان استفاده نسبت به سایر اعضای بدن را دارد. جالب است بدانید که دستگاه اندرمولوژی تنها برای کاهش سایز به کار برده نمی شود، بلکه برای جوان سازی و بازسازی بافت های همبند نیز می توان از آن استفاده کرد.

  • دستگاه لاغری شاک ویو

دستگاه شاک ویو از امواج صوتی برای از بین بردن چربی های زیر پوستی استفاده می کند که انرژی بسیاری بالایی هم دارد، امواجی که از این دستگاه صادر می شود قابلیت تنظیم دارد که از 100 مگاپیکسل شروع شده و تا منهای 10 مگاپیکسل ادامه دارد. پس از آن که دستگاه انرژی تولید شده را به بدن ارسال کرد، آن ها از بافت های نرم عبور کرده و به لایه های چربی می رسند، در نتیجه با آزاد کردن سلول های چربی باعث از بین رفتن آن ها می شوند.

  • دستگاه لاغری پرسوتراپی

دستگاه پرسوتراپی در دسته ی دستگاه های غیرتهاجمی قرار دارد، عملکرد آن اینگونه است که با فشار و ماساژهایی که به بدن وارد می کند، منجر به تخلیه ی غدد لنفاوی خواهد شد. این دستگاه از روش ماساژ دستی الهام گرفته اما نتیجه ای موثرتر و بهتر دارد زیرا ماساژهایی که دستگاه به بدن می دهد، کاملا کنترل شده و یکنواخت است.

  • هر یک از دستگاه های لاغری پس از چه مدت آثار مثبت آن ها نمایان می شود؟

برای این سوال نمی توان پاسخ دقیقی ارائه کرد زیرا دلایل زیادی روی این موضوع تاثیر دارد از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان چربی انباشته شده:

هر چه میزان چربی انباشته شده بیشتر باشد شخص باید جلسات بیشتری را در برای درمان به گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب مراجعه کند. تعداد جلساتی که هر فرد از یک دستگاه استفاده می کند با دیگر افراد ممکن است تفاوت داشته باشد، این میزان تفاوت، ناشی از میزان چربی انباشته شده در زیر پوست می باشد.

  • نوع دستگاه مورد استفاده:

از آن جایی که هر یک از دستگاه های فوق از قدرت های متفاوتی برخوردارند، می توان نتیجه گرفت که به میزان مشخصی چربی را از بدن حذف می کنند. این که چه دستگاهی را باید انتخاب کرد تا زودتر به نتیجه ی دلخواه رسید به تشخیص پزشک بستگی دارد.

  • تجربه ی پزشک:

پزشک با تجربه می داند که چه دستگاهی را باید برای بیمار به کار ببرد که هم در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد و هم این که به پوست بیمار آسیبی وارد نشود. در صورتی که بیمار چربی زیادی نداشته باشد نباید از دستگاهی با فرکانس قوی برای آن استفاده کرد، زیرا امکان دارد که بیمار آسیب ببیند.

  • تعداد نواحی برای درمان:

تعداد نواحی که قرار است تحت درمان قرار بگیرند نیز می تواند تاثیر مستقیمی روی این موضوع داشته باشد، بدین معنا که هر چه تعداد نواحی بیشتر باشد تاثیرات آن نیز بیشتر طول خواهد کشید.

اما به طور کلی بر اساس آمارهای به دست آمده از کسانی که از این دستگاه ها استفاده کرده اند، آن ها اظهار می کنند که پس از اولین یا دومین جلسه آثار مثبت دستگاه ها نمایان می شود، اما تا زمانی که طول درمان کامل شود باید استفاده از دستگاه را ادامه داد.

  • استفاده از دستگاه های لاغری غیرموضعی چه مزایایی را به همراه دارد؟

تقریبا همه ی دستگاه های لاغری غیرموضعی مزیت های مشترکی دارند، از جمله مزایایی که می توان برای آن ها نام برد به شرح زیر می باشد:

  • پس از چند جلسه استفاده از دستگاه های لاغری چربی های انباشته شده ی زیر پوستی به کلی از بین می روند.
  • در صورتی که سلولیت یا ترک پوستی در سطح پوست وجود داشته باشد از میزان آن کاسته می شود یا به کلی از بین می روند.
  • از آن جایی که این دستگاه ها چربی های بدن را از بین می برند در نتیجه برای بدن فرم سازی انجام می دهند.
  • دستگاه های لاغری غیرموضعی به دلیل این که به آرامی چربی ها را از بین می برند باعث شل شدن یا افتادگی پوست نمی شوند.
  • با استفاده از دستگاه های لاغری غیرموضعی می توان میزان چین و چروک های سطح پوست را کاهش داد.
  • عملکرد این دستگاه ها به گونه ای است که خون رسانی را افزایش داده در نتیجه کلاژن سازی را نیز بیشتر خواهد کرد.
  • لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی پس از اتمام جلسات به چه مراقبت هایی لازم دارد؟

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، بیشتر کسانی که اضافه وزن دارند و به چاقی مبتلا هستند، بر اثر پرخوری به این معضل دچار می شوند، پس از آن که تعداد جلسات استفاده از دستگاه های لاغری غیرموضعی به اتمام رسید، مراجعه کننده باید یکسری مراقبت های پس از درمان داشته باشد تا به حالت قبلی خود باز نگردد. یکی از این مراقبت ها در خصوص رژیم غذایی است که شاید مهم ترین آن رعایت رژیم غذایی باشد.

  • بیمار باید از مواد غذایی که پرچرب هستند استفاده نکند.
  • فست فود بدترین نوع مواد غذایی به شمار می رود که در صورت استفاده ی مداوم از آن می توان به حالت قبل بازگشت.
  • مصرف زیاد شیرینی و مواد غذایی پرکالری نیز بیمار را به سمت اضافه وزن سوق می دهد.
  • مواد غذایی که بیمار باید استفاده کند بهتر است از میزان کمی پروتئین برخوردار باشد و به جای آن از فیبر بیشتر استفاده شود.
  • بیمار پس از انجام عمل های لاغری توسط هر یک از دستگاه های ذکر شده باید حداقل در طول روز 2 تا 3 لیتر آب مصرف کند، دلیل استمرار بر این کار این است که میزان چربی سوزی و تکرر ادرار بیشتر خواهد شد پس به جایگزین نیاز خواهد بود.
  • نقاطی از بدن که توسط دستگاه های لاغری تحت درمان قرار گرفته است باید پس از اتمام جلسات همیشه مرطوب نگه داشته شوند.
  • چه کسانی بیشتر برای لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی مراجعه می کنند؟

بسیاری از افراد از اضافه وزن رنج می برند اما ممکن است همگی برای لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی مناسب نباشند، بیشترین کسانی که برای انجام این روش به گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب مراجعه می کنند شامل افراد زیر می باشند:

  • گاهی اوقات بیمارانی که به این مرکز مراجعه می کنند اضافه وزن بسیار زیادی ندارند اما در برخی از اندام های خود چربی های انباشته شده دارند، این افراد می توانند با استفاده از دستگاه های مذکور به اندام ایده آل خود برسند.
  • گاهی بیماران تمامی روش ها را از جمله ورزش، رژیم غذایی، ماساژ و... استفاده کرده اما نتیجه ی دلخواهی از آن ها دریافت نکرده است، در نتیجه به لاغری با رژیم و دستگاه لاغری غیرموضعی روی می آورد.
  • اما شایع ترین دلیلی که بیماران از این روش برای لاغری استفاده می کنند، این است که نمی خواهند عمل های جراحی لاغری انجام دهند، زیرا از عوارضی که پس از عمل برای آن ها به وجود خواهد آمد اطلاع دارند.

 

از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید نهایت تشکر را داریم، امیدواریم که مطالب فوق مفید واقع شده باشد. در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص روش های لاغری دارید می توانید به گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب مراجعه کرده یا با این مرکز تماس حاصل فرمائید.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb