مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران

مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران

مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران

در مقاله ای که امروز برای شما مورد بررسی قرار می دهیم می خواهیم مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران را معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم مطالب امروز را از دست ندهید زیرا از جدید ترین و مطمئن ترین روش ها برای لاغری استفاده می کنند.

امروزه تناسب اندام به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده به نحوی که همه به دنبال از بین بردن اضافه وزن خود هستند، برای این منظور روش های متعددی وجود دارد، از رژیم و ورزش گرفته تا عمل های لاغری و دستگاه لاغری غیر موضعی زمانی که شخص به مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران مراجعه می کند پزشکان مجرب حاضر در آن با در نظر گرفتن شرایط بیمار روش مناسب را به او پیشنهاد می کنند، اکسیر شهرک غرب جز بهترین کلینیک های لاغری است که توانسته در این زمینه کارنامه درخشانی را نصیب خود کند، در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لاغری موضعی یا بدون جراحی چیست؟

از تسمیه ی آن پیداست که به اتاق عمل و موارد این چنینی نیاز نخواهد داشت، لاغری موضعی به نوعی درمان برای لاغری گفته می شود که به صورت غیر تهاجمی یا کم تهاجمی و با استفاده از یکسری دستگاه ها به از بین بردن چربی های بدن کمک می کند، روش های لاغری موضعی میزان سلول های چربی زیر جلدی را به میزان قابل توجهی کم می کند.

چرا لاغری بدون جراحی بهتر و موثرتر است؟

برخی از پزشکان برای حذف چربی های اضافی بدن از روش های لاغری که با استفاده از جراحی انجام می شود استفاده می کنند، شاید این روش ها در ابتدا مفید به نظر بیایند اما عوارض زیادی دارند از جمله آن ها می توان به حونریزی معده، باز شدن جای بخیه ها، رژیم های درمانی سخت و... اشاره کرد که بعد از عمل مشخص می شوند از همین رو افرادی که از این قضیه آگاهی داشته و قصد دارند برای حذف چربی های نواحی بدن خود اقدام کنند به روش های لاغری بدون جراحی روی می آورند دلیل انجام این روش ها وجود مزیت هاییست که این روش های لاغری دارند. لازم به ذکر است که هر روشی را که پیش بگیرید به زمان نیاز خواهد داشت تا نتیجه ی دلخواه حاصل شود. در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران برای هر بیمار روش لاغری متفاوتی بسته به وضعیت بدن او انجام می شود.

در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران از چه روش هایی برای لاغری استفاده می کنند؟

همانطور که گفته شد برای لاغری بدون نیاز به جراحی روش های متعددی وجود دارد هر یک از این روش ها ویژگی های خاص خود را دارند که ممکن است جلسات درمان آن ها بیشتر یا کمتر از سایر روش ها باشد مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران هر یک از روش های فوق را با دستگاهای فوق پیشرفته همراه با رعایت نکات بهداشتی انجام می دهند برخی از این روش ها را در ادامه شرح داده ایم:

دستگاه لاغری اکسیلیس

در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران با استفاده از این دستگاه برای از بین بردن چربی های اضافی اقدام می کنند .مکانیسم این دستگاه تک قطبی رادیوفرکانسی این گونه است که 2 میلیون بار امواج رادیویی را در یک ثانیه ارسال می کند، برای این کار از یک قلم نوری دستی استفاده می شود، امواج رادیویی متساعد شده از قلم نوری به الکترودهای موجود روی پوست برخورد کرده و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند. مهم ترین مزیت این دستگاه این است که روی یک قسمت خاص از بدن متمرکز می شود در نتیجه با صرف انرژی کمتر بازدهی بیشتری خواهد داشت، این موضوع به دلیل وجود قلم نوری است.

سرعت بالای نوسان این دستگاه باعث می شود تا لایه های زیرین پوست به سرعت گرم شوند البته نگران گرم شدن بیش از حد پوست نباشید زیرا با تکنولوژی به کار گرفته شده در این دستگاه پوست به طور مداوم خنک می شود.

دستگاه X-Wave

تنها در صورتی می توان از این دستگاه برای بیمار استفاده کرد که پزشکان اکسیر شهرک غرب مصلحت بیمار را در آن دیده باشند. دستگاه X-Wave فرکانس های ضعیفی از خود منتشر می کند که بافت های همبند زیر پوست و چربی های زیر پوستی را درگیر می کند. انرژی که این دستگاه دارد به نوعی است که هیچ گاه منجر به ضایعه پوستی نخواهد شد علاوه بر این که موجب از بین رفتن چربی های زیر پوستی می شود مزیت های دیگری نیز دارد به طور مثال با اثر لیفت بسیار قوی که دارد می تواند نواحی از پوست را که بر اثر زایمان، رژیم های غذایی سخت یا تغییر وزن پی در پی دچار افتادگی شده اند ترمیم کند.

دستگاه Lymphastim

یکی از جدیدترین دستگاه هایی که در گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه Lymphastim است. عملکرد آن به گونه ای است که با استفاده از فعال سازی طبیعی به آزاد کردن اسیدهای چرب و تجزیه چربی های نواحی مختلف بدن می پردازد. این دستگاه قابلیت استفاده برای شکم، پهلو، بازوها، ران ها و حتی ساق پا را دارد. مهم ترین مزیت هایی که برای بیمار به همراه دارد می توان به موارد فوق اشاره کرد:

در نواحی که چربی های اضافی دارد به صورت چشم گیری باعث کاهش چربی می شود، در صورتی که بدن شخص به صورت پوست پرتقالی باشد می توان از شدت آن تا میزان زیادی بکاهد، سلولیت های بدن را به میزان قابل توجهی کم می کند، حتی موجب سفت شدن نواحی که افتادگی داشتند نیز می شود.

کرایولیپولیز

همانند سایر روش ها که در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران به منظور لاغری موضعی استفاده می شود این دستگاه نیز تاثیری مشابه با سایر دستگاه ها دارد البته عملکرد آن کاملا متفاوت است به این صورت که برای از بین بردن چربی ها آن ها را منجمد می کند که در نهایت به کاهش وزن منجر می شود لازم به ذکر است که این روش غیر تهاجمی می باشد.

لاغری موضعی با مزوتراپی

مزوتراپی نوع دیگری از درمان است که برای لاغری به کار گرفته می شود، برای لاغری با مزوتراپی به عمل جراحی نیاز نیست بلکه با تزریق مواد ضروری مثل ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و... این کار انجام می شود. از مزوتراپی تنها به منظور لاغری استفاده نمی شود بلکه کارایی های دیگری نیز دارد که شامل: جوان سازی پوست، درمان افتادگی و شل شدن نواحی مختلف بدن، کاهش درد و... می باشد.

برای انجام مزوتراپی در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران از سوزن های مخصوصی استفاده می کنند که توسط آن مواد مورد نیاز به لایه ی میانی پوست تزریق می شوند، هدف از انجام این تزریق افزایش گردش خون در نواحی تحت درمان از بین بردن التهابات پوستی و همچنین از بین بردن چربی های زیر پوستی می باشد.

دستگاه ویبرو

شاید شنیده باشید بسیاری از افرادی که با مشکل اضافه وزن روبه رو هستند از روش های لرزشی و ویبره ای برای از بین بردن چربی های اضافه استفاده می کنند این کار را با تمرینات ورزشی و دستگاه هایی که برای ورزش کردن وجود دارد انجام می دهند، البته که این ورزش همیشه می تواند مفید واقع شود اما از این حقیقت نمی توان چشم پوشی کرد که برای کم کردن وزن با ورزش زمان بسیار زیادی لازم است، علاوه بر آن زمانی که شخص با استفاده از دستگاه های ورزشی ویبره دار فعالیت بدنی دارد اسید لاکتیک در عضلات جمع شده و به انقباض و احساس درد در ماهیچه ها منجر می شود در حالی که دستگاه ویبرو چنین اثری را خنثی می کند بدین معنا که با حرکت ویبره ای خود اسید لاکتیک موجود در ماهیچه ها را آزاد می کند. پس از چند جلسه استفاده از این دستگاه نتیجه ی مثبت آن را خواهید دید.

دستگاه کوتیشن آر اف

از دستگاه کوتیشن آر اف می توان به عنوان جایگزینی مناسب به جای لیپوساکشن استفاده کرد به این دلیل که روش فوق بدون نیاز به بی حسی، ایجاد شکاف و یا حتی دوره ی نقاهت انجام می شود. عملکرد این دستگاه این گونه است که با فرکانس های کوتاه خود حباب هایی را در میان بافت های چربی نواحی تحت درمان ایجاد می کند که پس از گذشت مدت کوتاهی این حباب ها بزرگتر می شوند تا جایی که می ترکند، این حرکت سبب آزاد شدن انرژی زیادی می شود که نتیحه ی آن کاهش چربی های زیر پوستی است، لازم به ذکر است که در این روش هیچ گونه آسیبی به رگ ها و بافت های عصبی وارد نخواهد شد.

 

دستگاه لاغری موضعی رادیو فرکانسی (RF)

لاغری موضعی با لیپوساکشن

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن

لاغری موضعی با لیپوماتیک

لاغری موضعی با اندرمولوژی یا LPG

دستگاه موضعی شاک ویو

دستگاه لاغری موضعی پرسوتراپی

هایفولیپولیز یا لیپوسونیک

دستگاه لاغری موضعی پاورشیپ

لاغری موضعی با دستگاه لیزر استرابری

دستگاه های متعدد دیگری وجود دارند که در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران مورد استفاده قرار می گیرد که از توضیح آن ها خودداری و تنها به ذکر نام آن ها اکتفا کردیم زیرا بحث بسیار طولانی خواهد شد و ممکن است از حوصله ی مخاطب خارج باشد.

 

هزینه دستگاه های لاغری موضعی چقدر است؟

در قسمت قبلی دستگاه هایی را معرفی کردیم که هر یک ویژگی های خاصی داشتند. از آن جایی که هر یک از آن ها دارای عملکرد متفاوتی است مسلما هزینه ی متغیری نیز خواهند داشت، اینکه بخواهیم یک عدد ثابت را ذکر کنیم عملا ممکن نیست زیرا قیمت هر کلینیک با دیگری تفاوت دارد اما مواردی وجود دارند که مستقیما روی قیمت هزینه ی دستگاه های لاغری موضعی تاثیر دارند از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد جلسات طول درمان: هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه ی بیشتری نیز برای فرد به همراه دارد

ناحیه ی تحت درمان: برخی از نواحی بدن مثل بازوها زمان کمتری نیاز دارد تا فرد به نتیجه ی دلخواه برسد در حالی که قسمت هایی از بدن مثل شکم یا پهلو برای از بین بردن کامل چربی زمان بیشتری لازم دارد پس هر چه نواحی وسیع تر باشد هزینه ی پرداخت شده نیز بیشتر خواهد شد.

تعداد نواحی تحت درمان: برای این قسمت پزشک باید تشخیص دهد که چه نواحی از بدن به دستگاه های لاغری نیاز دارد، مسلما تعداد این نواحی رابطه ی مستقیمی با هزینه ی درمان خواهد داشت.

دستمزد پزشک: تعرفه هایی که پزشکان از بیماران به عنوان دستمزد دریافت می کنند می تواند با هم تفاوت داشته باشد، این تفاوت ناشی از میزان تخصص و مهارت پزشک است هر چه پزشک تجربه ی بیشتری داشته باشد هزینه ی بیشتری از بیمار دریافت می کند، البته گاهی موقعیت جغرافیایی نیز در این قضیه تاثیر دارد.

نوع دستگاه مورد استفاده: اینکه در مدرن ترین کلینیک لاغری غرب تهران چه نوع دستگاهی برای بیمار استفاده شود به وضعیت بیمار بستگی دارد که پزشک آن را تشخیص می دهد، کارکرد هر دستگاه با دیگری تفاوت دارد بر همین اساس میزان هزینه ی دریافتی از بیمار نیز متغییر خواهد بود.

 

برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه چند جلسه به درمان نیاز خواهد بود؟

پاسخ دقیقی نمی توان برای این سوال ارائه کرد زیرا این موضوع خود به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله آن ها موارد زیر را می توان نام برد:

پزشک بر اساس شاخص توده ی بدنی بیمار یا همان BMI تشخیص می دهد که بیمار چه میزان چربی اضافی در بدن دارد، سپس بر اساس آن نوع دستگاه مورد استفاده انتخاب می شود، هر یک از دستگاه ها فرکانس های مختلفی داشتند که روی سرعت درمان تاثیر مستقیم دارند، علاوه بر آن قسمت یا قسمت هایی از بدن که باید تحت درمان باشند نیز برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه تاثیر خواهند داشت.

تجربه ی پزشک نیز در این میان بی تاثیر نبوده، از این نظر که دستگاهی را که برای بیمار به کار می برد باید مناسب باشد به طور مثال گاهی پزشک دستگاهی را استفاده می کند که سرعت عمل پائینی دارد و برای نواحی مناسب است که میزان چربی کمتری دارند.

 

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید صمیمانه سپاسگذاریم در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال می توانید با پزشکان گروه پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب تماس حاصل فرمائید در این کلینیک به تمامی سوالات شما در زمینه ی لاغری با دستگاه های موضعی پاسخ داده خواهد شد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 2.9 از 15 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb