آیا از خدماتی که در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران انجام می شود اطلاعی دارید؟

آیا از خدماتی که در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران انجام می شود اطلاعی دارید؟

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم راجع به بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران است. اگر دوست دارید در این باره بیشتر اطلاعات داشته باشید پس مطالب امروز را از دست ندهید.

امروزه در سراسر دنیا تناسب اندام به یکی از معضلات زندگی هر شخصی تبدیل شده است. برای رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل راه های مختلفی وجود دارد، از جمله این روش ها می توان به ورزش، رژیم غذایی، عمل های لاغری، دستگاه های لاغری غیر موضعی، طب سوزنی و... اشاره کرد. هر یک از این روش ها شرایط خاصی را می پذیرند، این که هر شخص کدام یک از آن ها را باید انجام دهد به نظر پزشک بستگی دارد. 

زمانی که شخص به پزشک مراجعه می کند پزشک بر اساس شاخص توده ی بدنی یا BMI تشخیص می دهد که فرد چه میزان اضافه وزن دارد و کدام یک از راه ها برای او بهتر است. اگر اضافه وزن دارید و دوست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن از بهترین روش برای رسیدن به اندام ایده آل خود استفاده کنید، ما به شما بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران را معرفی می کنیم. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

  • طب سوزنی به چه نوع درمانی گفته می شود؟

طب سوزنی که به آن سوزن درمانی نیز گفته می شود یکی از شاخه های طب سنتی کشور چین است. در این روش درمانی به کمک سوزن های بسیار نازک نقاطی از بدن که به معالجه نیاز دارند، درمان می شوند. بدین صورت که هر یک از این سوزن ها در گذرگاه انرژی که نقاط خاصی از بدن هستند در عمق های متفاوت فرو برده می شوند سپس با تحریک این نقاط خون رسانی در بدن را افزایش می دهند. جالب است بدانید که در هر کشور به نوع خاصی طب سوزنی انجام می شود، به طور مثال در آمریکا به روش طب سوزنی چینی انجام می شود در حالی که در آلمان روشی کاملا متفاوت در پیش گرفته می شود.

  • طب سوزنی در چه مواردی کاربرد دارد؟

همانطور که  گفته شد طب سوزنی برای نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد، در نتیجه برای بسیاری از مشکلات و بیماری ها می تواند به عنوان یک روش درمانی موثر باشد. مواردی که در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران درمان آن نتیجه ی مثبت دارد به شرح زیر است:

  • بهبودی درد کمر:

بر اساس تحقیقات به دست آمده در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران روی اشخاصی که کمردرد داشتند و برای بهبودی آن از طب سوزنی استفاده کردند، آمارها نشان می دهد که بسیاری از این افراد به صورت چشم گیری بهبود یافته اند حتی برخی از آن ها به طور کامل درمان شده اند.

  • بهبودی سردرد و میگرن:

سردردها به طور کلی به دو دسته ی تنشی و ناشی از مشکلات گردن به وجود می آیند. تحقیقاتی که در سال 2016 روی هر دو نوع آن ها صورت گرفت، خوشبختانه نتایج مثبتی داشت. طب سوزنی می تواند برای پیشگیری از سردردهای میگرنی به افراد کمک کند.

  • بهبودی درد آرتروز:

آرتروز یا استئو آرتریت به بیماری گفته می شود که بر اثر سایش مفاصل به وجود می آید. بیشترین مفاصلی که دچار آرتروز می شوند شامل مفاصل بزرگ مثل لگن و زانو و یا مفاصلی است که قبلا دچار آسیب شده اند. پزشکان توانسته اند طب سوزنی را جایگزین آنتی ژن های سنتی کنند و در نهایت باعث بهبودی بیماران شوند.

  • بهبودی تهوع پس از شیمی درمانی:

شیمی درمانی یکی از روش هایی است که برای درمان سرطان به کار برده می شود، بیمارانی که تحت این درمان قرار می گیرند دچار حالت تهوع و درد در نواحی مختلف بدن می شوند. تحقیقیاتی که در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران روی این دسته از بیماران انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که می توان با انجام طب سوزنی عوارض ناشی از شیمی درمانی را کاهش دهند.

  • بهبودی رینیت آلرژیک:

رینیک آلرژیک یا همان حساسیت فصلی معمولا با علائمی شبیه به سرماخوردگی ظاهر می شود که بسیار زجرآور است. پزشکان بهترین مرکز طب سوزنی لاغری غرب تهران توانستند روی این موضوع مانور داده و موجب برطرف کردن علائمی چون سرفه، سردرد، خارش و... شوند.

  • بهبودی کم خوابی یا پرخوابی:

منظور از این زیر عنوان، اختلالات خوابی است که زنان هنگام یائسگی دارند. جالب است بدانید که طب سوزنی حتی قادر است این اختلالات را نیز درمان کند و در نهایت فرد به یک خواب نرمال برسد.

  • بهبودی یا حتی درمان افسردگی:

زمانی که شخص به یک حالت غم روحی مداوم و احساس ناراحتی می رسد اصطلاحا گفته می شود که دچار افسردگی شده است. اگر به تازگی چنین احساساتی به شما یا یکی از اعضای خانواده تان دست داده است و دیگر هیچ موضوعی باعث خوشحال او یا شما نمی شود، پیشنهاد می کنیم حتما به بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران مراجعه کنید چرا که تاثیرات مثبت آن به وضوح قابل مشاهده است.

  • بهبودی فشارخون بالا:

فشار خون می تواند به دلایل مختلفی به وجود آید اما خوشبختانه طب سوزنی قادر است تا برای تنظیم فشارخون بالا نیز موثر باشد.

  • بهبودی گردن درد:

گاهی گردن درد به سبب گرفتگی عضلات و رگ به رگ شدن به وجود می آید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم طب سوزنی می تواند برای دردهایی که ناشی از گرفتگی عضلات یا رگ ها هستند نتیجه ی مثبت داشته باشد، پس برای این مورد نیز مفید است.

  • بهبودی استرس:

شاید به نظر شما استرس فقط ترس یا نگرانی برای یک موضوع باشد و به سرعت از بین برود، اما بهتر است بدانید که سر منشا بسیاری از بیماری ها، استرس می باشد. اگر به طور مداوم و برای هر مشکلی دچار استرس می شوید پیشنهاد می کنیم به بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران مراجعه کنید تا با طب سوزنی به درمان این اختلال به شما کمک کنند.

  • آیا در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران می توان با استفاده از طب سوزنی به لاغری دست پیدا کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوئیم بله! یکی دیگر از مزیت هایی که طب سوزنی به همراه دارد درمان چاقی و رسیدن به تناسب اندام است. عملکرد آن اینگونه است که با فرو بردن سوزن های مخصوص در نقاط مختلف بدن می توان به افزایش خون رسانی بدن و در نهایت بالا بردن میزان اکسیژن در بافت ها کمک کرد. زمانی که خون رسانی در نقاط مختلف بدن بالا می رود اکسیژن به بافت های چربی رسیده و موجب تجزیه ی تدریجی آن ها می شود.

 پزشکانی که در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران روی این مورد تحقیق کرده اند به این نتیجه رسیدند که شخص پس از انجام طب سوزنی برای لاغری، میزان متبولیسم بدن او افزایش و در مقابل استرس و اشتهای آن کاهش می یابد. در سال 2009 جمعی از دانشندان روی 31 مراجعه کننده تحقیق کردند، نتایج به دست آمده نشان داد که همه ی این افراد توانسته اند به کاهش وزن دست پیدا کنند.

  • پیش از انجام طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران چه مراقبت هایی لازم است؟

پیش از آن که برای انجام طب سوزنی به بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران مراجعه کنید بهتر است موارد زیر را رعایت کنید.

  • پیش از هر کار بایستی تمامی بیماری ها و مشکلاتی که گریبان گیر شما هستند را به صورت یک لیست تهیه کرده و به پزشک معالج ارائه کنید، با این کار او بهتر می تواند تصمیم بگیرد که ابتدا چه قسمت های را تحت درمان قرار دهد و یا حتی می تواند تصمیم بگیرد از چه روش طب سوزنی برای شما استفاده کند.
  • تمامی داروهایی که در حال مصرف آن ها هستید را برای پزشک شرح دهید، زیرا گاهی بر اساس تشخیص پزشک لازم است تا همراه با طب سوزنی گیاهان دارویی نیز مصرف شوند، در صورتی که پزشک از داروهای بیمار اطلاعی نداشته باشد ممکن است تداخل دارویی به وجود آید.
  • پیش از انجام طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران بهتر است از مصرف مواد غذایی مثل کافئین، الکل، شکر و... خودداری کنید زیرا برخی از آن ها می تواند سطح هوشیاری را کاهش دهد و یا بدن را بی حس کند، همین امر باعث می شود تا طب سوزنی تاثیر قوی نداشته باشد. به جای استفاده از این موارد به شما پیشنهاد می کنیم مصرف آب خود را افزایش دهید.

البته زمانی که برای معاینات اولیه به بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران مراجعه می کنید، پزشکان تمامی نکات لازم را به شما متذکر می شوند.

  • پس از انجام طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران چه مراقبت  هایی لازم است؟

نیمی از مراقبت ها به قبل و نیمی از آن ها مربوط به بعد از انجام طب سوزنی است، حتی می توان گفت که مراقبت های پس از درمان مهم تر و تاثیر گذارتر از پیش از درمان هستند. از جمله مواردی که باید پس از طب سوزنی رعایت کرد به شرح زیر است:

  • استراحت کافی:

برخی از افراد استراحت را با استراحت مطلق اشتباه می گیرند، پس از انجام طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران بایستی بیمار استراحت کافی داشته باشد، بدین معنا که از کارهای سخت و خسته کننده بپرهیزد. با این کار می توان به افزایش تاثیرات مثبت طب سوزنی کمک کرد.

  • انجام تمرینات ورزشی:

از جمله تمریناتی که می توان در این مدت انجام داد می توان به پیاده روی و یوگا اشاره کرد. دقت داشته باشید که نباید تا مدتی پس از انجام طب سوزنی به ورزش های سخت و خسته کننده روی آورد.

  • استفاده از کمپرس آب گرم:

استفاده از کمپرس آب گرم می تواند خون رسانی را بیشتر و در صورت وجود در به تسکین آن کمک کند. سرما می تواند فرآیند بهبودی را طولانی کند.

  • پرهیز از مصرف الکل و قهوه:

با انجام طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران سمومی که در بدن وجود دارند دفع می شوند. برای افزایش این اثر بدن نیاز دارد که هیدراته باشد، با مصرف الکل و قهوه بدن دی هیدراته شده و تاثیر طب سوزنی کم می شود.

  • استفاده از غذاهای مفید:

همانطور که گفته شد در طول درمان به طب سوزنی سموم بدن دفع می شوند پس در این مدت بهتر است از غذاهایی استفاده کنید که مفید بوده و به دفع بیشتر این سموم منجر می شود. از مصرف غذاهای فرآوری شده، فست فود، شکر و... خودداری کنید.

خوشبختانه مراقبت های قبل و بعد از انجام طب سوزنی بسیار ساده بودند و به راحتی می توان آن ها را رعایت کرد.

  • هزینه هایی که برای طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران از بیمار دریافت می شود چقدر است؟

حتما شما هم مانند هر بیمار دیگری می خواهید از هزینه هایی که برای انجام طب سوزنی از بیمار گرفته می شود، اطلاع داشته باشید. نمی توان اعداد و ارقام دقیقی را برای این موضوع ذکر کرد زیرا عناصر زیادی وجود دارند که روی این موضوع تاثیر مستقیم خواهند داشت، از جمله این عناصر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وسایل و سوزن ها:

اگر مقاله ی ما را از ابتدا با دقت مطالعه کرده باشید می دانید که این روش درمانی مربوط به کشور چین است. در نتیجه وسایل و سوزن هایی که برای این روش درمانی مورد استفاده قرار می گیرد تنها در این کشور تولید می شوند. از آن جایی که بازار ارز همیشه در حال نوسان است گاهی ممکن است تهیه ی سوزن ها بیش از مواقع دیگر باشد. 

  • مناطق تحت درمان:

این که بیمار می خواهد برای درمان چه بیماری هایی طب سوزنی انجام دهد می تواند تاثیر مستقیمی روی افزایش هزینه داشته باشد، از این نظر که هر چه نواحی تحت درمان بیشتر باشد، سوزن های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه هزینه ی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

  • دستمزد پزشک:

از دیگر مواردی که روی افزایش هزینه ی طب سوزنی تاثیر مستقیم دارد دستمزد پزشک است، این هزینه جدا از وسایل استفاده شده و ویزیت از بیمار دریافت می شود.

 

امیدواریم که مطالب امروز برای شما عزیزان مفید بوده باشد، در صورتی که پس از مطالعه ی مقاله ی ما برای انجام طب سوزنی و درمان مشکلات خود ترغیب شده اید به شما پیشنهاد می کنیم به بهترین مرکز طب سوزنی لاغری تهران مراجعه کنید. چنانچه هر گونه سوال یا ابهامی در این باره دارید می توانید با این مرکز تماس گرفته و مشاوره های لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 5.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb