بهترین مرکز رژیم لاغری در تهران کجاست ؟

بهترین مرکز رژیم لاغری در تهران کجاست ؟

شاید شما هم مانند سایر افراد چاق از اضافه وزن خود ناراضی هستید و می خواهید استایل خود را تغییر و به سلامت بدن خود اهمیت بدهید. در واقع به دلیل اثرات بدی که چاقی روی بدن می گذارد شما مجبور به کم کردن وزن بدن خود هستید.ما به دلیل عوارض بد هیچگاه شما را به رژیم های لاغری خودسرانه تشویق نمی کنیم. بلکه برای یک رژیم سالم و موفق باید به بهترین مرکز رژیم لاغری مراجعه کنید. تا زیر نظر یک متخصص تغذیه رژیم لاغری خود را شروع کنید.

در ادامه مقاله تمام  موضوعات مربوط به رژیم لاغری را بررسی خواهیم کرد

اضافه وزن در شما چگونه به وجود می آید؟؟

وقتی کالری دریافتی بدن شما بیشتر از کالری خروجی آن باشد اضافه وزن حاصل می شود. به عبارتی دیگر اگر افراد در خوردن یک نوع ماده غذایی مثل چربی زیاده روی کنند و یا بیش از حد نیازشان غذا مصرف کنند دچار اضافه وزن می شوند به هرحال باید بدانید که میزان مصرف شما باید طوری باشد که هم انرژی لازم را به دست آورید و هم املاح و ویتامین های بدنتان تامین شود.

به علت عدم صبوری افراد دست به رژیم هایی می زنند که بتوانند به یک باره و در مدت زمان کوتاهی میزان زیادی وزن کم کنند. در صورتی که این رژیم های لاغری  پایه و اساس علمی ندارند و تنها  باعث بروز مشکلات جدی تر در شما می شود. اگر به سلامتی بدن خود اهمیت می دهید به بهترین مرکز رژیم لاغری مراجعه کنید.

 

عوارض ناشی از چاقی:

 

1- افزايش فشار خون:

در افراد چاق این احتمال   (5-6) درصد افزایش می یابد. خون برای اکسیژن و تغذیه رسانی به بافت های چربی در افراد چاق باید با حجم و فشار بیشتری در رگ ها حرکت کند و این امر سبب فشار خون به دیواره ی سرخرگ ها می شود.

 

2- دیابت نوع دو:

در این نوع بیماری هورمون انسولین به اندازه کافی ترشح نمی شود. و این بیماری در افراد چاق شیوع بیشتری پیدا می کند.

 

3- سکته و بیماری های قلبی: 

بالا بودن چربی در افراد چاق سبب رسوب و تجمع آن در دیواره رگ ها شده و راه خون رسانی را مسدود می کند که این امر ریسک سکته قلبی و مغزی را افزایش می دهد

 

4- نقرص: 

نقرص عارضه ای رایج در افراد چاق است که ممولا با مصرف زیاد گوشت مقداراسید اوره خون بالا می رود و سیی رسوب  و درد آن در مفاصل می شود

 

5- کمر درد و آرتروز مفاصل:

بدیعی است که هرچه وزن بدن بالا رود فشار بیشتری به اسکلت بدن وارد می شود که بیشتر مفاصل کمر را درگیر می کند.

 

6- ناباروری درخانم ها:

چاقی در سیستم بدن و هورمون های خانم ها اختلال ایجاد می کند و سبب ناباروی در آن ها می شود. همچنین خطر ابتلاع به انواع سرطان ها را تا درصد قابل توجهی افزایش می دهد.

 

چه چیزی شما را از ادامه رژیم لاغری ناامید می کند؟

 

کم نکردن وزن یا اینکه  روند کاهش وزن شما بسیار کند می باشد.

تنها دلیل آن کاهش متابولیسم یا سوخت ساز بدن است. کاهش متابولیسم بدن به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین دلیل آن می تواند کاهش فعالیت بدنی باشد. افرادی که هیچ فعالیت منظمی مثل پیاده روی و ورزش در طول هفته ندارند و تمام فعالیتشان محدود به کارهای روزمره می باشد سوخت ساز بدنشان کاهش می یابد.

علت دوم این مسله بیماری هایی نظیر کم كاري تیروئید و کم خونی می باشد. عامل بعدی استفاده ی بیش از اندازه از قندهای ساده و چربی ها و کمبود آب در بدن است. این دسته از افراد رژیم غذایی غلطی دارند که سبب کاهش متابولیسم آن می شود. زمینه ارثی و افزایش سن هم می تواند از دلایل این موضوع باشد.

 

عوارض رژیم خود سرانه:

 

 همان طور که قبلا توضیح دادیم افردا به علت نداشتن صبوری و دلایل دیگر دست به رژیم های خودسرانه می زنند یا آن  را به دست افرادی می دهند که تخصصی در این زمینه ندارند و به دنبال این کار مشکلاتی در این زمینه به وجود می آید که می تواند هشدار دهنده باشد.

 افتادگی و چروک پوست و ریزش مو: به علت متخصص نبودن در این زمینه نمی توانید برنامه ای حرفه ای طراحی کنید که پاسخگوی تمام نیازهای بدنتان باشد. به همین علت دچار کمبود ویتامین هایی نظیر( ث  د  ای)  می شوید که در بدن موجب زیبایی پوست و مو می شود.

کم خونی- پوکی استخوان- سردرد- بی حالی- سرگیجه- مشکلات گوارشی- افسردگی و برگشت مجدد وزن به حالت اول از دیگر عوارض رژیم خودسرانه می باشد. برای داشتن رژیمی سالم  به  بهترین مرکز رژیم لاغری مراجعه کنید.

 

ىر اىامه انواع رژیم های لاغری را به شما معرفی می کنیم.

رژیم لاغری فود مپ:

این رژیم مناسب افراد مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر است که در آن کربوهیدارت های قابل تخمیر به میزان بالایی وجود دارد و به مشکلات گوارشی آن ها کمک می کند اما مناسب افراد سالم نمی باشد و حتما برای داشتن چنین رژیمی با متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

 

رژیم لاغری دوکان:

در این رژیم شما مجاز به مصرف کربوهیدرات نمی باشید و تنها ازپروتئین،  سبوس جودوسر و آب می توانید استفاده کنید. هدف از این نوع رژیم وادار کردن بدن به سوختن کربوهیدرات با قطع مصرف آن است. در رژیم غذایی ارائه شده از سوی کادر پزشکی کلینیک اکثیر محدودیت وجود ندارد و تمامی استاندارد های یک رژیم رعایت شده است .

 

رژیم لاغری شوک:

همان طور که از اسم این رژیم پیداست شوک به بدن می دهد. به این صورت که شما 5 روز را رژیم سخت می گیرید . بعداز آن 2 روز را به خود استراحت می دهید ومانند روزای عادی غذا می خورید. این رژیم به بدن شوک می دهد و باعث چربی سوزی می شود. در ابتدابه خوبی وزن کم می کنید اما خیلی زود به حالت اول وزنتان 

برمی گرید

رژیم لاغری وگان:

اگر از آن دسته افراد هستید که تصمیم به گرفتن رژیم غذایی وگان دارید باید بدانید که استفاده از هرگونه محصولات حیوانی ممنوع می باشد و غذایتان را حبوبات- آجیل- میوه ها وسبزیجات تشکیل می دهد. 

رژیم وگان هفت نوع مختلف دارد که رعایت آن کمی مشکل است و برای این کار بهتر است به بهترین مرکز رژیم لاغری مراجعه كنيد

 

رژیم لاغری بنتینگ:

 

این رژیم مانند بعضی از رژیم های دیگر  مصرف کربوهیدارت را بسیار محدود می کند

شما می توانید پروتئین  و سبزیجات برگ دار هم استفاده کنید همچنین مجاز به مصرف هرچهار گروه غذایی هستید.

 

رژیم لاغری کتوژنیک:

در این نوع رژیم غذایی مصرف کربوهیدرات کاهش پیدا می کند و چربی جای آن را می 

گیرد ومصرف  پروتئین  قطع می شود. این رژیم برای عموم قابل استفاده نمی باشد وبرای کسانی مناسب می باشد که بیماری هایی نظیر دیابت- چربی خون- صرع- کبد چرب و میگرن داشته باشند

 

رژیم لاغری سوئدی: 

 

این رژیم شبیه به رژیم کتوژنیک است به این ترتیب که كربوهيىرات را كاهش مي دهد و مصرف چربی را بالا می برد در ابتدا وزن به شدت پایین می آید اما از عوارض آن می توان به مبتلا شدن به مشکلات گوارشی و حالتی شبیه آنفولانزا در مدت دو روز اشاره کرد. به یاد داشته باشید که این نوع رژیم را بیشتراز سه ماه ادامه ندهید و برای ادامه یک رژیم سالم و عادی به بهترین مرکز رژیم لاغری مراجعه کنید.

 

رژیم لاغری ویت واچرز:

 

 

این  نوع رژیم یک الگوی غذایی با کالری، قند كمتر،چربی اشباع شده و پر  در اختیار شما می گذارد و شما از هیچ غدایی منع نمی شوید و هدف از این رژیم روش انتخاب درست غذایی است. 

یکی از امتیازاتی که این رژیم به شما می دهد این است که فرد پس از رسیدن به وزن ایده آل خود همچنان به حمایت شما ادامه می دهد که وزنتان زیاد نشود .

 

رژیم غذایی وایکینگی یا نوردیک:

 

این رژیم برخلاف رژیم های دیگر که تمرکز روی کم کردن کالری و کربوهیدرات دارند روی ساخت وعده های غدایی هماهنگ با فصول سال تمرکز دارد و  کیفیت و سلامت در این  رژیم حرف اول را می زند. افرادی که این رژیم را دنبال می کنند در ابتدا مقداری وزن کم می کنند اما بعداز گذشت زمان وزن  از دست رفته شما جبران می شود

 

رژیم غدایی گوشت خواری: 

 

 

کربوهیدرات  به حداقل و چربی در این رژیم به حداکثر می رسد.

معایب بسیاری در این رژیم وجود دارد كه سبب کمبود ویتامین های ( ث و ای ) موجود در گیاهان می شود.

و فقط استفاده گوشت قرمز خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 60 درصد افزایش می دهد

 

رژیم غدایی زون:

 

این رژیم جنبه درمانی دارد و برای کاهش التهاب در بدن طراحی شده است

التهاب در بدن سبب بسیلری از بیماری های گوارشی و...  می شود. این برنامه به گونه ای طراحی شده که شامل سه وعده اصلی غذایی و دو میان وعده به جای سه میان وعده است. هرچند که پیروی از این رژیم کار ساده ای نیست

رژیم لاغری دانمارکی: 

 

کالری دراین رژیم به حداقل می رسد و شما در مدت زمان کوتاهی وزن زیادی کم می کنید به دلیل بالا بودن پروتین و نبود کربوهیدارت و چربی در این رژیم نگه داشتن وزن ایده آل بسیار سخت است.

 

رژیم غذایی سم زدایی: 

 

 

برای از بین بردن سموم داخل بدن و پاکسازی آن از این رژیم استفاده می شود.  این رژیم شامل دوره هایی از روزه داری و خوردن سبزیجات- میوه ها و آب می باشد. به گفته برخی افراد و پژوهشگران این رژیم باعث کاهش  وزن هم می شود.

برای داشتن بدنی سالم و ایده آل به بهترین مرکز رژیم لاغری مراجعه کنید که تحت نظر متخصص تغذیه و با خیالی آسوده رژیم خود را ادامه دهید.

 

رژیم غذایی فلکسترین:

 

در این رژیم بیشتر غذاهای گیاهی مصرف می شود گوشت و محصولات حیوانی هم در حد متعادل در این رژیم جای دارد.قاعده و قانون خاصی ندارد و بیشتر برای بهبود سبک زندگی استفاده می شود

 

فواید کاهش وزن و لاغری:

 

- بالا رفتن انرژی

- بهبود حافظه

- بهبود روابط

- کاهش خطر ابتلا به سرطان

- درمان افسردگی و بهبود حالات روحی

- تغییر طعم غذاها

- لذت از ورزش

- کاهش علائم آرتروز

- کاهش هزینه ها

- موفقیت در کار

- درمان بیماری ها

- بهبود خواب

- آسان شدن بارداری

- تقویت بینایی

 

کافیست 10تا 15 درصد از وزن اضافی خود را کاهش دهید آن وقت بهترین تغییرات را در خود احساس می کنید

شما دیگر آن فرد بی اعتماد بنفش قبلا نخواهید بود که به دلیل چاقی تمایلی به معاشرت و رفتن به مهمانی ها نداشته باشد. چنانچه به سلامت خود اهمیت می دهید و نمی خواهید که دچار امراض گوناگون شوید پس همین الان اقدام به کاهش وزن خود در بهترین مرکز رژیم لاغری شوید. حس سرزندگی و شادابی و اتماد به نفس بالایی در شما به وجود می آید. کافیست یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید و تمامش کنید.

 

خدماتی که بهترین مرکز رژیم لاغری به شما ارائه می دهد: 

تغذیه هر کس تعیین کننده خلق و خو و سلامت وی است. برنامه غذایی هر فرد مطابق با جنسیت، سن، ميؤان فعاليت، زمينه بيماري و سبک زندگی او تعیین می شود که کاملا شخصی می باشد. و نمی توان آن را به کس دیگری تجویز کرد.

متخصص تغذیه شخصی است که در زمینه تغذیه تخصص دارد و برای بیماران برنامه غذایی مناسب طراحی می کند

عادات غذایی شما را بررسی می کنند و عادات صحیح را به شما آموزش می دهند.

برنامه غذایی شما را پیگیری می کنند تا از روند درست و موثر بودن آن مطمئن شوند.

پزشک متخصص شما در بهترین مرکز رژیم لاغری در جلسه اول حدود 45 دقیقه به شما مشاوره می دهد و از شما سوالاتی درباره سبک زندگی ، فعالیت روزانه و سیستم بدنتان از شما می پرسد. و براساس آن برای شما برنامه غذایی تدوین می کند.

اگر بیماری خاصی دارید متخصص تغذیه آزمایشات شما را بررسی می کند که بتواند مناسب ترین برنامه غذایی را به شما ارائه بدهد.

تاریخ ملاقات بعدی با متخصص تغذیه از قبل تعیین می شود.

متخصصان تغذیه بسیار مجرب در کلینیک اکثیر که بهترین مرکز رژیم لاغری در تهران از دید مراجعه کنندگان بوده است، آماده ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری می باشد.

شما می توانید از طریق سایت اطلاعات تماس را بدست آورید و با هماهنگی قبلی جهت مراجعه حضوری اقدام فرمایید.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 1.0 از 1 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb