بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران

بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران

دنیای پر مشغله این روز ها، خستگی های جسمی و روحی فراوانی را به دنبال خواهد داشت. ماساژ یکی از محبوب ترین برنامه های تفریحی است که عمده مشکلات جسمی و روحی را بدون هیچ گونه عمل جراحی و یا دارو های شیمیایی از بین خواهد برد. کلینیک اکسیر واقع در شهرک غرب با ارائه تمامی خدمات ماساژ درمانی به نحوه احسنت به عنوان بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران شناخته شده است. در این مقاله قصد داریم مطالب مفیدی را در رابطه با خدمات ارائه شده در کلینیک اکسیر در اختیار شما قرار دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

راز موفقیت و محبوبیت ماساژ در چیست؟

پیش از آن که به سوال فوق پاسخ دهیم لازم است، به مفهوم و ماهیت اصلی ماساژ اشاره ای داشته باشیم. ماساژ علمی پویا، با قدمت چند صد ساله است که در ابتدا تنها با هدف نرمش و خون رسانی به تمامی بافت بدن ابداع شد اما در ادامه با گسترش دامنه کاردبر آن طیف عظیمی از درمان ها را به دنبال داشت. 

ماساژ را نمی توان تنها حرکت دادن و فشردن عضلات عنوان کرد چرا که در چندین سال اخیر با پیشرفت علم و دانش بشری می توان به سادگی بخش زیادی از درد های جسمی و روحی را با انجام ماساژ، درمان کرد. امروزه در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران کلیه خدمات ماساژ درمانی تحت نظارت کادر پزشکی مجرب با بهترین مواد موجود در کشور صورت می پذیرد به نحوی که می توتان کیفیت کار را از همان جلسات اول مشاهده کنید. 

همانطور که از فواید و مزایای ماساژ درمانی بر می آید، این درمان را به توان یک علم پر محتوا دانست که به واسته حرکات آرام دست دنیایی از بیماری و درد ها را از بین می برد. اما سوال پیش آمده این است که چطور با انجام ماساژ می توان بسیاری از بیماری ها را برطرف ساخت؟ راز موفقیت ماساژ در چیست؟ چرا لذت بخش ترین درمان معرفی شده است؟

قرار گرفتن حرکت آراد دست و ماساژ و فشردن نقاط مخصوص در به منظور کاهش درد را می توان از محبوب ترین مزیت های ماساژ در مانی عنوان کرد. البته تمامی موارد فوق را نمی توان به واسطه چند حرکت ساده و در یک جلسه از بین برد. لازم است بدانید که با توجه به نوع بماری و بخش آسیب دیده می توان ماساژ درمانی را به روش های مختلف انجام داد.

در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران کلیه روش های درمانی بر اساس نیاز بیمار و با رضایت کامل وی صورت می گیرد.در این میان برخی ماساژ ها با روش های خاصی صورت می گیرند که می توان آن ها را جز محبوب ترین ماساژ های دنیا معرفی کرد.

فواید و مزایای مهم انجام ماساژ درمانی در چیست؟

شیوه عملکرد ماساژ درمانی به گونه ای می باشد که ماساژر قادر به اثر گذاری بر روی تمامی نقاط بدن است به طوری که خون در بافت های بدن جریان پیدا خواهد کرد. به طور کلی مزایای ماساژ را می توان در دسته بندی زیر تقسیم بندی کرد:

  • رفع گره های موجود در رگ های خونی
  • پیش گیری از واریس
  • رفع خستگی جسمی و روحی
  • جلوگیری از ابتدا به درد های عضلانی
  • از بین بردن چربی های
  • خون رسانی کامل به تمامی بافت ها و بخش های متفاوت بدن
  • درمان گرفتگی های عضلانی
  • رفع درد کمر و از بین بردن سیاتیک
  • رفع سردرد های عصبی 
  • کاهش استرس و درمان بیماری های روحی
  • و ده ها فواید دیگر .

به طور کلی انجام ماساژ درمانی در رفع بسیاری از بیماری های موجود نقش موثر دارد و البته هر ماساژ مختص به از بین بردن یک درد نام گذاری شده است. بی شک تا بحال یک حداقل یک بار نام ماساژ سوئدی یا تایلندی به گوش شما خورده است. بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران با ارائه انواع ماساژ ها و گونه های متفاوتی از این دسته، نقش مهمی در برطرف سازی مشکلات جسمی و روحی خواهند داشت.

به طور کلی چند نوع ماساژ در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران ارائه خواهد شد؟

همانطور که عنوان شد ماساژ در ابتدا تنها با هدف رفع خستگی های بدنی ابداع شد، انجام حرکات آرام با دست که می تواند به طور معجزه آسایی تمامی خستگی و درد را از میان بافت های بدن بیرون بکشد. انجام این حرکات توسط هر شخصی ممکن است اما تاثیر گذاری مثبت آن به میزان آگاهی ماساژر و حرفه ای بودن حرکات او بستگی خواهد داشت.

در زمان مراجعه افراد به کلینیک اکسیر، کادر مجرب پزشکی در ابتدا با انجام معاینات لازم نوع بیماری یا گرفتگی را مشخص می کنند سپس بر اساس دانش گسترده ای که در زمینه ماساژ درمانی دارند بهترین نوع ماساژ را به مراجعه کننده ارائه خواهند کرد. در این کلینیک مشهور ترین و موثر ترین نوع ماساژ انجام می پذیرد.

ماسلای، ماساژ سوئدی:

در میان تمامی ماساژ های موجود در سرارسر دنیا، ماساژ سوئدی از محبوبت خاصی برخوردار است و به طور شگفت انگیزی می تواند در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد همین امر مهم ترین دلیل محبوبت آن می باشد. استفاده از روشن های مقوی، موثر و مفید در زمان انجام ماساژ سوئدی نقش بسزایی در تسکین درد و نرمی حرکات دست خواهد داشت.

ماساژ سوئدی بر اساس آخرین متد های اروپایی صورت می پذیرد و تمامی کادر مشغول به کار در کلینیک اکسیر تمامی دوره های پزشکی و حرفه ای این درمان را گذرانده و با دریافت اطلاعات کافی از فیزیک و آناتومی فرد بیمان قادر به تشخیص نوع درد و راه درمان آن می باشند. رفع اسپاسم عضلانی و کاهش در د و استرس از مهم ترین اهداف در زمان انجام ماساز سوئدی است. در این روش با استفاده از پنج تکنیک اساسی، شرایط خون رسانی را به بهترین حالت ممکن می رسانند و در نتیجه با هدایت موثر و مفید خون به سمت قلب از ایجاده گره های خونی در رگ جلوگزری می شود.

به طور کلی می توان نقش ماساژ سوئدی را در درمان بیماری های عصبی مفید دانست چرا که با انجام حرکات آرام و نرم بر روی سیستم های عصبی موجود در بدن درد را به سمت خروجی ها هدایت کرده و شما در همان جلسه اول نیز می توانید به خوبی تاثیرات مثبت آن را بر روی سیستم عصبی خود ببینید.

از مشخصه های اصلی و به نوعی معرف واقعی ماساژ سوئدی را می توان نتیجه موثر و نقش بسزای آن را بر روی اندام و عضلات بدن دانست. در این ماساژ با وجود پنج تکنیک مذکور بخش عمده ای از اسید لاکتیک و سم های موجود در خون دفع خواهند شد همین امر نیز سبب تشکیل بافت های نو و از بین بردن چربی های اضافه خواهد شد.

ماساژ آیروودا:

ماساژ محبوب در میان خانم هایی که به زیبایی پوست خود اهمیت زیادی می دهند، آیروودا یکی از موثر ترین روش های ضد پیری است که با ایجاد خون رسانی قوی در میان بافت های پوست صورت از بروز چین و چروک جلوگیری می کند به علاوه با داشتن حرکات نرم و کششی شرایطی را فراهم می سازد که پوست دور چشم ، گوشه های لب و گونه ها در بهترین حالت ممکن قرار بگیرند. 

آیروودا با هدف درمان تمام درد، بیماری های محدوده صورت و گردن به دنیای طب ماساژ وارد شده به همین دلیل است که آیروودا را ماساژ زیبایی نیز می نامند و هدف اصلی آن نیز جلوگیری از پیری زود رس، حفظ جوانی، کاهش استرس ، رفع سردر های عصبی و به طور کلی ریلکسیشن صورت می باشد.

ماساژ تای یا توانبخشی:

ماساژ پر حرکت و فوق العاده سنگین که نقطه برابر ماساژ سوئدی است. در این ماساژ تمامی حرکات سنگین و پر فشار هستند، دلیل آن را نیز بالا بردن سطح انعطاف پذیر بدن برای انجام حرکات سنگین می باشد. در این روش متخصص با شناخت بافت بدن نقاط پر انرژی را شناسایی می کند و با انجام ماساژ تای بخه روش ضربه ای سعی در تقسیم انرژی ذخیره شده خواهد کرد.

ماساژ تای با هدف رفع گرفتگی های عضلانی و کاهش دردهای ناشی از آن صورت می پذیرد، عدم استفاده از روغن های مخصوص ماساژ نقطه متفاوت دیگری از این ماساژ است. انجام حرکات و ضربات با آهنگ خاص و ایجاد شرایطی برای انجام حرکات کششی در بخش عضلات و ماهیچه ها، همگی از فواید ماساژ توان بخشی می باشد که در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران صورت می گیرد.

حرکات موجود در ماساژ تای امکان آزاد سازی تمامی انرژ های منفی حبس شده در بافت های بدن را فراهم می کند به طوری که پس از انجام آن احساس سبکی را در بدن خود احساس خواهید کرد به علاوه با ایجاد حالت انعطاف پذیری قوی در بدن شرایط دفع سموم ذخیره شده در ماهیچه ها را به وجود می آورد.

ماساژ یومیهو تراپی:

درمان فوق العاده قوی که برای از بین بردن درد های مربوط به کمر و نخاع، رفع اسپاسم عضلانی، درمان بیماری های روحی، از بین بردن در گیری های ذهنی و حتی ایجاد شرایطی برای رفع شب ادراری کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که از نام این ماساژ پیداست، می توان آن را به سرزمین های شرق آسیا نسبت داد که با استفاده از علوم مختلف سعی در از بین بردن تمامی ناراحتی های بدن مذکور دارد. در این ماساژ که به نوعی پیشرفته ترین ماساژ در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران می باشد، با استفاده از روش تلفیقی و ترکیب چند شیوه درمانی تاتوانایی های عضلانی را برطرف و در صدد بهبود هرچه بیشتر آن ها بر می آید.

ماساژ ورزشی:

نمونه ای از ماساژارائه شده در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران ماساژ ورزشی است. این نوع ماساژ تنها مناسب ورزشکاران حرفه ای می باشد چرا که با انجام حرکات سنگین بدن را آماده انجام حرکات ورزشی و یا مسابقات پیش رو خواهد کرد. ماساژ ورزشی  با انجام حرکات  مفید و موثر، آسیب دیدگی ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد همین امر نقش مهمی در آماده سازی بدن ورزشکاران برای شرکت در رقابت را دارد.

ماساژ دیپ تیشو:

دیپ تیشو را می توان نمونه پیشرفته و امروزی ماساژ های سنتی گذشته معرفی کرد. این ماساژ برای افرادی که بدن نرم نداردند به هیچ عنوان توصیه نمیی شود. در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران این ماساژ به عنوان تکمیل کننده ماساژ سوئدی و یا تای اجرا خواهد شد.

انجام حرکات عمیق و محکم که در ابتدا کمی با درد همراه است شرایطی را فراهم می سازد که تمام انرژ موجود در بدن به صورت یک جا دفع شود. داشتن حرکات محکم و ضربات سریع پی در پی سبب شده که این ماساژ برای افرادی که برای اولین بار اقدام به دریافت خدمات ماساژ می کنند، صورت نگیرد چرا که انجام ماساژ دیپ تیشو برای بدن های خشک و غیر آماده با درد زیادی همراه است.

چگونه می توان اثرات ماساژ درمانی را در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران مشاهده کرد؟

همانطور که می دانید اثر بخشی هر درمان به مدت زمان مشخص شده آن بستگی دارد، اثر بخشی ماساژ و حرکات آن با میزان اهمیت افراد و ادامه دادن مدت زمان درمان رابطه مستقیم دارد.

اثرات مفید ماساژ را می توان در همان جلسات اول و با توجه به احساس سبکی و آرامشی که به همراه دارد مشاهده کنید، ماساژ اسید لاکتیک موجود در بدن را به همراه انرژ مبحوس در بدن آزاد می کنی، فشار و تنش عصبی را از بین می برد و با امکان ترشح اندرفین و سروتونین سبب کاهش درد و افزایش سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

در پایان لازم است به این نکته مهم اشاره داشته باشیم که برای دریافت نتیجه بهتر از انجام ماساژ در بهترین مرکز ماساژ بانوان غرب تهران می بایست با دریافت مشاوره از متخصصان، تعداد جلسات و نوع ماساژ مورد نظر را مشخص نماید.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید نهایت سپاس را داریم. تیم پزشکان کلینیک اکسیر شهرک غرب مفتخر به ارائه  کلیه خدمات عنوان شده در مقاله فوق می باشد تمامی خدمات مذکور توسط کادر پزشکی مجرب و حاذق ارائه خواهد شد، برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و با ما در ارتباط باشید همچنین می توانید برای دریافت پاسخ های متفاوت خود در رابطه با علم به فواید بیشتر انواع ماساژ با مراجعه حضوری به کلینیک، با متخصصان این بخش گفتگو داشته باشید.

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 3.8 از 9 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb