دستگاه های غیرتهاجمی لاغری در تهران

دستگاه های غیرتهاجمی لاغری در تهران

چاق شدن و داشتن اندامی که به اصطلاح روی فرم نباشد یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه های افراد امروزه محسوب می شود. شاید شما نیز به دنبال دستگاه لاغری موضعی باشید و سوالاتی در ارتباط با این موضع ذهن شما را درگیر کرده باشد، سوالاتی مانند دستگاه های غیرتهاجمی لاغری در تهران در کدام یک از کلینیک های معتبر مورد استفاده قرار گرفته می شود؟ ما در این مقاله به بررسی دستگاه های غیر تهاجمی لاغری در تهران و همچنین تمامی سوالات شما در ارتباط با این موضع خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

آیا می دانید لاغری موضعی چیست؟

 

 به بیان ساده و کاملا واضح می توان گفت که اگر قصد لاغر کردن ناحیه ی خاصی از بدن را دارید و برای لاغر کردن تنها قسمتی از بدن تلاش می کنید، شما از روش لاغری موضعی استفاده می کنید. به روش های لاغری که تمامی بدن را تحت تاثیر خود قرار می دهند، لاغری غیر تهاجمی می گویند. به طور کلی لاغری را به دو روش کلی تهاجمی و غیر تهاجمی تبدیل می شود و با استفاده از این روش ها چربی های اضافه در بدن از بین برده می شود. این دو روش لاغری تهاجمی و غیر تهاجمی میزان چربی های مختلفی که بر روی عضله قرار گرفته است را از بین خواهند برد. 

 به کاهش میزان چربی اضافه بر روی سطح عضله و به روش هایی که از جراحی استفاده نمی شود، روش غیر تهاجمی می گویند. با استفاده از روش های غیر تهاجمی تمامی خطرهایی که در روش تهاجمی وجود دارد از بین می رود و فرد با استرس کمتری و با استفاده از دستگاه های غیرتهاجمی لاغری اقدام به از بین بردن چربی های اضافه ای می کند که از وجود آن ها رنج می برد.

دستگاه های غیرتهاجمی لاغری کدام اند و چه ویژگی هایی دارند؟

 دستگاه های غیرتهاجمی لاغری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مزایای مربوط به خود را دارند. در این قسمت از مقاله سعی داریم مشا را با انواع مختلف دستگاه های غیرتهاجمی لاغری آشنا کنیم. در ارتباط با این موضوع تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید. 

از جمله مهم ترین و جدید ترین دستگاه های غیرتهاجمی لاغری عبارت اند از:

  • دستگاه غیرتهاجمی لاغری کویتیشن

  •  دستگاه غیرتهاجمی لاغری LPG

  • دستگاه غیرتهاجمی لاغری RF

  • دستگاه غیرتهاجمی لاغری ALICE 

 

دستگاه غیرتهاجمی لاغری کویتیشن چگونه سبب لاغری می شود و برای چه نقاطی از بدن قابل استفاده می باشد؟

 

  • دستگاه غیرتهاجمی لاغری کویتیشن:
  • یکی از جدید ترین و برترین دستگاه های غیرتهاجمی لاغری که امروزه توسط متخصصان برای لاغری غیر تهاجمی مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه کویتیشن نام دارد. این دستگاه لاغری که برای لاغری غیر تهاجمی مورد استفاده قرار گرفته می شود بر پایه ی اولتراسوند فعالیت لاغری و از بین بردن چربی ها را انجام می دهد و این کار را با فرکانس کاملا پایینی در هر بار استفاده انجام می دهد. در این روش، در میدان هایی که در مافوق صوت قرار داده شده اند سبب ایجاد حباب های مایعی می شوند که در نهایت و در رسیدن به اندازه های مشخص و از پیش تعیین شده از بین می روند و منفجر خواهند شد. 

استفاده از این دستگاه که در مجموعه دستگاه های غیرتهاجمی لاغری قرار می گیرد و روش کاملا جدید و مدرن می باشد که باید توسط یک پرشک متخصص در این زمینه انجام شود و بهترین نتیجه به دست آید. به بیان ساده دستگاه کویتیشن برای از بین بردن لایه های چربی از یک روش بسیار جدید استفاده می کند و آن هم تبدیل کردن سلول های چربی به مایع می باشد. 

 مدت زمانی که برای انجام یک دوره ی کامل استفاده از دستگاه کویتیشن مود نیاز است برابر 20 تا 30 است که در این 25 تا 30 دقیقه تنها یک ناحیه از بدن می تواند تحت تاثیر قرار داده شود و چربی ها به مایع تبدیل شوند و از بین بروند.

 از نکاتی که در ارتباط با کویتیشن یکی از دستگاه های غیرتهاجمی لاغری وجود دارد این است که بعد از یک جلسه درمان توسط این دستگاه غیر تهاجمی لاغری با جلسه ی بعد ، باید حداقل مدت زمان 72 ساعت فاصله ی زمانی وجود داشته باشد.

 به طو معمول از این نوع دستگاه برای لاغری ناحیه هایی از بدن مانند: لاغر شدن هر دو دست، از بین بردن چربی های موجود در دو ساق پاها، چربی های موجود بر روی دست ها، باسن، کمر و کتف، جهت جوان سازی قسمت هایی از صورت، از بین بردن چربی های موجود در شکم، از بین بردن چربی های موجود در پهلو ها و پشت، از بین بردن چربی های ران ها و همچنین سینه ها مورد استفاده قرارمی گیرد.

 مزایا استفاده از دستگاه های غیرتهاجمی لاغری ( کویتیشن): از مهم ترین مزایا ی استفاده از این دستگاه، می توان به عدم نیازبه هر گونه جراحی و همچنین نوع غیرتهاجمی بودن لاغری، دفع شدن چربی های اضافی موجود در بدن به صورت طبیعی، عدم احساس هیچ گونه درد و یا ناراحتی، سرعت بسیار بالا در انجام دادن کار و از بردن چربی ها، مدت زمان بسیار کوتاه و هزینه ی درمان مناسب می باشد. 


 دستگاه LPG که در مجموعه دستگاه های غیرتهاجمی لاغری LPG چگونه سبب لاغری می شود و برای چه نقاطی از بدن قابل استفاده می باشد؟

 دستگاه LPG یکی دیگر از دستگاه های غیرتهاجمی لاغری می باشد که بسیار مطمئن و بدون حس کردن هیچ گونه دردی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه یکی از جدید ترین دستگاه هایی است که برای از بین بردن سلولیت و کاهش میزان آن در ناحیه های خاصی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ال پی جی عمل اصلی لیپوماساژ را انجام داده و به طور کلی لیپوماساژ توسط دستگاه ال پی جی قابل انجام می باشد. دستگاه ال پی جی عمل از بین بردن چربی های اضافه را با مکش انجام می دهد. این نوع دستگاه از مجموعه دستگاه های غیرتهاجمی لاغری، مکش هایی را با میزان شدت متفاوتی بر روی سطح و ناحیه ای که مد نظر می باشد انجام می دهد و هنگام مکش در این دستگاه دو غلتک بر روی سطح پوست کشیده می شود. 

 با استفاده از دو غلتک که در این دستگاه وجود دارد، و باعث کشیده شدن پوست در نواحی مختلف مورد نظر می شود همزمان قسمت هایی مانند چربی، التهاب های پوستی، پوست هایی که بسیار شکننده می باشند را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. 

 دستگاه ال پی جی که یکی از جدید ترین دستگاه های غیرتهاجمی لاغری می باشد عمل لیف به راحتی انجام می شود و این عمل با استفاده از پالس های مختلف قابل انجام است. با استفاده از پالس های مختلف که توسط قسمتی در سر دستگاه ال پی جی ایجاد می شود، سیستم ظریف سازی پوست تحریک شده و تمامی چین و چروک های موجود در سطح پوست، ادم بافتی و ... از بین خواهند رفت. 

 این مدل از مجموعه دستگاه های غیرتهاجمی لاغری در نواحی از بدن مانند مواردی که در قسمت زیر اشاره شده است مورد استفاده قرار می گیرد.

  •  ازبین بردن چربی های موجود در دو ران 
  • از بین بردن چربی های اضافه با ظاهر بد در ناحیه ی باسن
  •  سلولیت های موجود در ناحیه ی پهلو ها 
  •  از بین بردن کامل افتادگی و شل شدن پوست ناحیه های مختلف بدن
  •  از بین بردن تمامی چاقی ها از نوع موضعی در ناحیه های مختلف بدن

استفاده از این دستگاه ال پی جی مزایای مختلفی دارد که در قسمت زیر بیان شده اند:

  •  افزایش میزان جریان خون در بدن فرد استفاده کننده
  •  تخلیه ی بیشتر لنفاوی که سبب می شود مایعات زائد حذف شوند.
  •  با افزایش میزان گردش خون در بدن، رنگ پوست بهبود پیدا کرده و میزان لطافت و ظرافت آن افزایش پیدا خواهد کرد.
  • افزایش میزان حس شادابی در فردی که از این دستگاه جهت درمان استفاده موده است.
  •  لایه برداری قسمت های مختلف پوست
  •  افزایش میزان انگیزه ی هر فرد در افزایش سلامتی و داشتن یک اندام متناسب

 

 دستگاه غیرتهاجمی لاغری RF چگونه سبب لاغری می شود و برای چه نقاطی از بدن قابل استفاده می باشد؟

درمانی که توسط دستگاه آر اف صورت می گیرد، یک نوع درمان کاملا غیر تهاجمی است که با استفاده از تغییراتی در شکل کلی لایه های موجود در سطح های پاینی پوست، باعث از بین رفت چاقی های موضعی و لاغری می شود. از این نوع دستگاه به راحتی امکان از بین بردن چربی های موضعی وجود دارد و علاوه بر آن نیز می توان سلولیت موجود در اندام آقا و یا خانم تحت کنترل قرار گرفته شود. در استفاده از دستگاه آر اف از امواج رادیوفراکانسی استفاده می شود که در این روش با استفاده از گرم کردن بافت های موجود سبب تغییر شکل آن ها می شود. نکته ای که در ارتباط با این نوع دستگاه غیر تهاجمی لاغری مد نظر می باشد این است که بر خلاف تمامی دستگاه های غیرتهاجمی لاغری این دستگاه در لایه های زیرین پوست با عمق زیاد نیز تاثیر می گذارد و سبب تغییر شکل سلول های چربی در ناحیه ی مد نظر می شود. تشبیه تاثیرگذاری تاثیرات این دستگاه به لایه های بالایی همانند درم و در لایه هایی پایین تر همانند اپیدرم می باشد.

 با ستفاده از این دستگاه می توان ناحیه های گفته شده در قسمت زیر را تحت درمان قرار داد:

  •  چربی های اضافه ی ناحیه ی غبغب
  •  افتادگی و چربی های موجود در دو بازو
  •  چربی های موجود در ساق پاها
  •  ران 
  • زانو
  • باسن

 

شاید برای شما هم جالب باشد که درمان با استفاده از دستگاه آر اف چه مزایایی را دارد.

در این قسمت شما را با مزایای استفاده از دستگاه غیرتهاجمی لاغری آر اف آشنا خواهیم کرد

  •  مهم ترین و برترین مزایای استفاده از این دستگاه عدم نیاز به هیچ گونه جراحی برای از بین بردن چربی ها می باشد.
  •  برای استفاده انواع پوست ها با ویيگی های مختلف مناسب می باشد.
  • دارای دوران درمان بسیار کوتاه و سریع است.
  •  تاثیر بسیار زیادی را در ناحیه ای که مورد استفاده قرار گرفته است، می توان دید.
  •  به هیچ گونه بی حسی احتیاج نیست.
  •  با استفاده از کنترل های مداوم میزان حرارت افزایش پیدا خواهد کرد.
  •  پس از گرفتن نتیجه ی مورد نیاز و دلخواه، نتیجه به دست آمده ماندگاری بسیاری را خواهد داشت.

 در استفاده از این دستگاه جهت لاغری و ... باید به یک سری نکات مهم توجه ویژه ای را داشته باشید که در این قسمت به بررسی این نکات می پردازیم.

  •  در استفاده از این نوع دستگاه غیر تهاجمی لاغری، فرد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد و همچنین می تواند پس از هر جلسه به بهترین و عادی ترین حالت ممکن به فعالیت های روز مره ی خود بپردازد. البته نکته ای که در این ارتباط باید مد نظر داشته باشد این است که بهتر است از یک ضد آفتاب استفاده کند و به مدت 48 ساعت به هیچ عنوان در معرض نور آفتاب قرار نگیرد.
  •  بعد از هر جلسه و به طور کلی بعد از انجام دوره ی درمان از مرطوب کننده ی مرغوب و با کیفیت استفاده شود.
  •  به مدت 48 ساعت به طور مداوم از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده شود.
  •  به هیچ عنوان به مدت 48 ساعت قبل و بعد از استفاده از این دستگاه از ترکیبات لایه بردار استفاده نشود.
  •  بعد از استفاده از این نوع دستگاه غیرتهاجمی لاغری به هیچ عنوان به مدت 48 ساعت در محیط های گرمی مانند سونا و حمام قرار نگیرید.
  •  برای داشتن یک نتیجه ی کاملا ایده آل و مطلوب بهتر است روزانه حداقل 8 لوان آب را بنوشید.
  •  در صورت مشاهده کردم قرمزی و یا داغی در سطح پوست نگران نشوید این میزان داغی و یا قرمزی امکان دارد به مدت 24 ساعت پس از استفاده از دستگاه به طول بینجامد.
  •  دارا بودن حسی مانند خشک شدن پس از استفاده از این روش امری کاملا طبیعی است که بعد از گذشت 24 ساعت برطرف خواهد شد. 

 در این مقاله شما را با تعدادی از دستگاه های غیرتهاجمی لاغری و روش کار آن ها آشنا کردیم. علاوه بر توجه میزان کیفیت دستگاه های غیرتهاجمی لاغری بهتر است به یک کلینیک زیبایی معتبری مانند کلینیک اکسیر مراجعه نمایید و با بهره بردن از خدمات مناسب کادر مجرب پزشکی این کلینیک بهترین نتیجه را در درمان خود داشته باشید. 

 



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 4.7 از 3 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb