چگونه لاغر شویم؟

چگونه لاغر شویم؟

در دنیای مدرن امروزی شیوه های نوین و جالبی برای افراد وجود دارند تا شما به اندام دلخواه خود  برسید، چیزهایی که حتی شاید همین الان هم به ذهن شما خطور نکند. روش های نوینی که دردسر قبل را ندارند و شاید هم به یک چشم بر هم زدن لاغری شما را تضمین می کنند.

علاوه بر راه های کلاسیک و معمول مانند ورزش و رژیم های غذایی مختلف امروز افراد برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی نیز می سپارند و هزینه ها و مشکلات آن را به جان می خرند.

 بسیاری از افراد پس از امتحان شیوه های متداول مانند ورزش و رژیم گرفتن و نگرفتن نتیجه مطلوب انگیزه خود را کامل از دست می دهند و البته ورزش صددرصد بر سلامت و روح و روان افردا تاثیر میگذارد ولی با توجه به زمان کم و شرایط نامطلوب کرونا  انگیزه ی خود را از دست می دهنو  و دست به روش هایی می زنند که به دنبال آن ها عوارض بسیار زیادی وجود دارد.

 اما از شما خواهش می کنم به دنبال روش های پرخطر و عوارض دار نروید چرا که امروزه  متدهای بسیاری برای لاغری و تناسب اندام توسط متخصصین امر ابداع شده اند. بسیاری از این روش ها تنوع و گوناگونی بسیار زیادی دارند به گونه ای که خود شما هم نمی دانید کدام را انتخاب کنید؟!

 این متدها چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و به نوعی با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام می رسند.

 دستگاه های لاغری عملکردی به این شکل دارند و امروزه انواع گوناگونی از آن ها در کلینیک های تخصصی زبیایی و تناسب اندام یافت می شوند. متخصصین این امر با سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb