چگونه لاغر شویم در یک ماه؟

چگونه لاغر شویم در یک ماه؟

چگونه لاغر شویم در یک ماه، این سوال و دغدغه بسیاری از افراد است. یکی از راه های رسیدن به لاغری سریع در یک ماه، استفاده از دستگاه های لاغری است. دستگاه لاغری وسیله ای است که به کمک اشعه درمانی و الکتروتراپی باعث از بین بردن چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن می شود. این پرتو ها عضلات شما را تحریک کرده و با این کار باعث کاهش سلولیت ها و چربی ها در بدن می شود.

اگر شما هم دچار چاقی باشید احتمالا راه های زیادی را برای رسیدن به اندام دلخواهتون امتحان کردید.حتما میدانید که لاغری با دستگاه بهترین روش برای حذف چربی های سخت موجود در بدن است که با گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا هم از بین نمی روند.

حتی ممکن است فردی دارای وزن ایده آل باشد اما چربی های انباشته شده در برخی از قسمت های بدن مانند شکم و پهلو ها، تناسب اندام وی را دچار مشکل کرده باشد. با استفاده از دستگاه لاغری می توان این مشکل را حل کرد. اما نکته مهم انتخاب درست دستگاه های لاغری است.

 

مزایای استفاده از دستگاه های لاغری

بسیاری از افراد تصور غلطی دارند که ممکن است اثرات دستگاه های لاغری بلند مدت باشد. البته این موضوع درست است که چربی های سوزانده شده توسط دستگاه لاغری دیگر باز نخواهد گشت؛ اما این امکان وجود دارد که همیشه چربی های جدیدی جایگزین چربی های قبلی شود. بنابراین حتماً باید آغوش خود را برای یک سبک زندگی سالم باز کنید و با استفاده از برنامه غذایی و رژیم های متنوع جلوی انباشت چربی در بدن را بگیرید. همچنین فعالیت های ورزشی به شما کمک خواهد کرد تا از شر چربی های اضافی در بدن خلاص شوید. 

خانم ها و آقایان در سنین مختلف می توانند برای رسیدن به تناسب اندام از دستگاه های لاغری استفاده کنند و از شر سلولیت، پفک و سموم خلاص شوند. همچنین باید بدانید که اکثر دستگاه های لاغری بدون درد هستند و اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد. 

 

متد های لاغری با 4 دستگاه لاغری موضعی در ایران:

لیم فستیم:

یکی از بهترین دستگاه ها برای افزایش متابولیسم ، دستگاه لاغری لیم فستیم است. لاغری با دستگاه لیم فستیم بدون عوارض است. دستگاه لیم فستیم ساخت کشور انگلیس و کمپانی بی تی ال است که مانند هر دستگاه معتبر دیگری دارای تائیدیه های داخلی و جهانی است.

از جمله فواید استفاده از دستگاه لیم فستیم برای لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن با سرعت بالا 
  • غیر تهاجمی بودن
  • بدون درد و عوارض بودن
  • ماندگاری بالای نتایج

 

ایکس ویو:

دستگاه لاغری حرفه ای بعدی برای لاغری موضعی سریع و آسان،دستگاه ایکس ویو(X-Wave) است. روش عمل کردن این دستگاه به این صورت است که امواج صوتی آکوستیک ویو را با شدت بالایی تولید کرده و با شکست بافت متراکم و سخت چربی، منجر به کاهش وزن می شود و سلولیت را درمان می کند.

این دستگاه به وسیله افزایش جریان خون در مویرگ ها و رگ ها، مایع زیر پوستی را کاهش می دهد، رشته های نگهدارنده چربی متراکم را شکسته و همچنین حالت پوست پرتقالی را درمان می کند و پوست را به وضعیت طبیعی باز می گرداند.

 

اکسیلیس:

دستگاه دیگر ، دستگاه لاغری اکسیلیس (Exilis) است که جدید ترین متد لاغری موضعی به شمار می رود. با استفاده از این دستگاه شما می توانید لاغری و باریک شدن ناحیه تحت درمان را به طور قابل لمس و مشخص مشاهده کنید.

روش عملکرد این متد از طریق امواج است ، امواج رادیویی چربی های زیر پوستی ناحیه تحت درمان را کاهش می دهند و از بین می برند. یعنی ابتدا چربی ها را تجزیه و پس از تجزیه شدن در مراحل بعد از بدن خارج می شوند.

 

ای ام اسکالپت:

Emsculpt از آخرین تکنولوژی موجود برای شکل دادن بدن و کمک به از بین بردن چربی ها استفاده می کند. نام Emsculpt در واقع از تکنولوژی برگرفته شده که پشت این روش درمانی وجود دارد. این دستگاه  از انرژی الکترومغناطیسی برای انقباض عضلات در ناحیه تحت درمان استفاده کرده که این فرآیند کاملا مشابه عمل انقباض عضلات به طور طبیعی در بدن است. نکته مهم در این قسمت آن است که دستگاه این روند را به مراتب قوی تر از آنچه بدن ما قادر به انجام آن است، انجام می دهد و تاثیرات گسترده تری برجای می گذارد.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز از رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb