شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ

شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ

امروز قصد داریم در این مطلب از اکسیر شهرک غرب به موضوع شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ بپردازیم.

شاک ویو چیست؟

شاک به معنی ضربه و ویو به معنی موج است. شاک ویو به یک موج انرژی کوتاه و شدید می  گویند که سریع تر از صوت حرکت می  کند. این امواج یک نیروی مکانیکی به بافت آلت تناسلی وارد می کنند. این کار باعث درمان اختلالات مختلفی می شود. این روش باعث تسریع روند درمان و ترمیم بافت های آسیب دیده می شود و رگ های خونی آسیب دیده دوباره بازسازی می شوند.  شاک ویو آخرین تکنولوژی برای درمان اختلال جنسی است.

شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ

شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ یک درمان پزشکی است که سالهاست مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اغلب از آن به‌عنوان یک گزینه درمانی غیر‌تهاجمی برای سنگ کلیه و آسیب‌های ارتوپدی استفاده می ‌شود. اخیرا از آن برای درمان اختلال نعوظ استفاده می ‌شود. نعوظ به جریان خون در بافت آلت ‌تناسلی وابسته است. درمان با شاک ‌ویو به عنوان روشی برای ترمیم و تقویت عروق ‌خونی آلت مردان و بهبود جریان خون مورد توجه قرار گرفته است. افزایش جریان ‌خون به سوی آلت ‌تناسلی، همان هدف درمان اختلال نعوظ است.
از سال ۲۰۰۹ کاربرد این روش در توان ‌بخشی جنسی آقایان شناخته شد و در حال حاضر روشی مؤثر و مفید در استرالیا، اروپا و حتی در ترکیه می ‌باشد. با تحریک جنسی عروق و رگ ‌های آلت تناسلی گشاد شده و پر از خون می ‌شوند تا آلت به‌ اندازه و سفتی مورد نظر برسد که به آن حالت نعوظ گفته می ‌شود همچنین این پر خونی می بایست تا اتمام عمل جنسی ماندگار باشد.

دارو درمانی و عوارض جانبی در اختلال نعوظ

در درمان  اختلال نعوظ آقایان داروهایی مانند ویاگرا، با گشاد کردن رگ‌ها به افرایش نعوظ از لحاظ سفتی آلت و زمان این سفتی تأثیر گذار است اما در بسیاری از افراد مخصوصاً در مردان با مشکلات قلبی و دیابت توصیه نمی ‌شود و می ‌تواند باعث مرگ شود.

علایمی مانند آب ریزش بینی و سوزش چشم به همراه تنگی نفس، خستگی، درد کمر و سنگینی قفسه سینه حتی در جوان ترها نیز بسیار آزاردهنده است. این گروه از داروها باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از رابطه مصرف شوند و اگر زودتر یا دیرتر مصرف شوند، موثر نخواهد بود. متاسفانه بسیاری از داروهای بی ‌کیفیت موجود در بازار، دارای عوارض بیشتری است. در کنار این موارد باید توجه داشت، بسیاری از مردان تمایل ندارند مصرف قرص را شریک جنسی شان بفهمد واین موضوع را یک نقطه ضعف می ‌دانند. شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ توسط پزشک متخصص، درمان قطعی ناتوانی جنسی می ‌باشد.

این روش بدون درد و غیر جراحی بوده و در 4 تا۶ جلسه درمانی اثرات خود را در افزایش استحکام، قطر و طول مدت سفت بودن آلت را نشان می ‌دهد. مطالعات جدید بدون عارضه بودن این روش را ثابت کرده است.

درمان ناتوانایی جنسی مردان دیابتی با شاک ‌ویوتراپی

بیماری دیابت با افزایش قند خون و ایجاد نوروپاتی بر روی قسمت ‌های مختلف بدن از جمله عروق در هر قسمتی عوارض خاص خود را دارد. آسیب عروقی در پوست و اندام‌ ها باعث ریزش مو، سردی دست‌ و پا و تأخیر بهبود زخم‌ ها می ‌شود. آسیب عروق و عصبی در آلت تناسلی مردان مبتلا به دیابت، باعث کاهش میل و توان جنسی و عدم به دست آمدن سفتی آلت می ‌شود. این گروه از بیماران معمولاً به دلیل عوارض قلبی نمی توانند و نباید از دارو های سفت کننده آلت مانند سیلدنافیل استفاده کنند زیرا ممکن است باعث سکته قلبی می ‌شود.

پیشنهاد می کنیم از پست زود انزالی چیست؟ دیدن کنید.

چرا شاک ویو انتخاب مناسبی است؟

شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ، بدون جراحی و بدون استفاده از داروی بیهوشی توسط پزشک متخصص انجام می ‌شود. شاک ‌ویو درمانی بدون درد است و معمولا در ۶ جلسه با فواصل هفتگی انجام می ‌گیرد. کاملاً غیرتهاجمی می ‌باشد و هیچگونه عارضه جانبی ندارد و اثرات درمانی مشهود در قوای جنسی و نعوظ و انزال دارد.

لطفا از پست چی بخوریم میل جنسی زیاد شه دیدن کنید.

تکنولوژی شاک ویو چطور به سفتی آلت کمک می کند؟ 

تکنولوژی شاک ویو چطور به سفتی آلت کمک می کند؟

در اثر تماس قطب مثبت و منفی جرقه ای حاصل می شود که باعث ایجاد امواج حاصل از حرکات الکترون ها می  شود. تخلیه انرژی در عرض یک میلیونیوم ثانیه انجام شده و باعث تولید و ایجاد امواج می شود. انرژی حاصل از این امواج باعث بوجود آمدن ناپایداری در مولکول ها می شود. شدت جرقه و انرژی حاصل از آن عامل تعیین کننده برای میزان نفوذ به درون بافت ها است. برای انتقال انرژی به درون استخوان میزان انرژی بیشتری از انتفال انرژی به درون بافت آلت تناسلی مرد وجود دارد.

در درون بافت این انرژی در ابتدا یک فشار مثبت و در پشت آن یک فشار منفی ایجاد می کند. این تفاوت فشار اثر کششی بر روی سلول ها دارد. فشار کششی ( Tensile Pressure )  اثر بسیار مخربی بر روی بافت ها دارد . این فرایند باعث تقویت و سفتی آلت مردان در حالت برانگیختگی می شود.

شاک ویو یا شوک درمانی مناسب چه کسانی است؟

شاک ویو یا شوک درمانی مناسب چه کسانی است؟

شاک‌ ویو تراپی می ‌تواند به همه بیماران مبتلا به اختلالات نعوظ کمک‌ کند و حتی نعوظ را در مردان بدون مشکل تقویت می ‌کند و یا از بروز اختلال نعوظ جلوگیری می ‌کند. با این حال، با توجه به این که این روش درمانی جدید است اما شواهد علمی کماکان در حال جمع‌آوری اطلاعات بوده و استفاده از این روش تنها برای کسانی توصیه می ‌شود که واقعا از اختلال نعوظ رنج می ‌برند.

همچنین توصیه می ‌شود که قبل از اینکه فرد از شاک ویو برای درمان اختلال نعوظ استفاده کند حتما ابتدا تحت معاینه کامل متخصص قبل از درمان قرار بگیرد تا از مناسب‌ بودن این روش برای درمان مشکل نعوظ وی اطمینان‌ حاصل شود و پروتکل درمانی مطلوب برای آن تعیین شود.

سپاسگزاریم ما را تا انتهای این مقاله از اکسیر شهرک غرب همراهی نمودید.



این پست از نظر شما چطوری بوده؟

روی ستاره ها برای امتیازدهی کلیک کنید

(میانگین امتیاز 2.3 از 4 رای)


021-88361343
09120438945
exir_shahrak_gharb